Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het voetbal natuurlijk ook. Daar moet de overheid ook meer geld aan uitgeven. We mogen natuurlijk geen enkele club failliet laten gaan, behalve FC Uterg natuurlijk!!!!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Tuurlijk niet. Een beetje verlies, daar kom je wel weer overheen. Met milieubeschadigingen gaat dat iets lastiger. Bovendien voorziet het milieu in andere behoeften - als je die, behalve geld, ook nog moet missen, vaar je daar niet wel bij.
|
ben het er wel mee eens, heb trouwens toch geen nut om hier er wel alles aan te doen om het milieu te sparen, waar ze in andere landen zon beetje alles doen om winst te maken (denk aan slecht ontwikkelde landen) En in landen waar ze kernenergie hebben waar wij proberen al onze kerncentrales te sluiten! (denk aan frankrijk)
just my 2 cents! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 20:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
volgens mij maakt het helemaal niets uit. (maar we moeten natuurlijk wel geld over houden voor de voetbalclubs ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan zijn we alles kwijt! Wat dan?? Met z´n allen naar Belgie emigreren?? |
![]() |
||
Citaat:
Een beetje meer belasten, dream on.
|
Discussie over de vraagstelling zou een stuk interessanter worden als iedereen in zijn achterhoofd hield dat 'winst maken' bij lange na niet gelijk staat aan een voorname economische situatie.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mensen als niceman1984 beseffen niet dat de winst van bedrijven gehaald wordt omdat mensen die zooi kopen... Hij kan mij niet overtuigen dat alles wat hij doet milileu en sociaal verantwoord is.... Hypocriet, zoals gewoonlijk bij die linkse rakkers.. Een beter milieu begint gewoon bij jezelf... |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder is Kapitalisme een ecologische ramp een milieuvriendelijk beleid is niet mogelijk als we het huidig systeem niet in vraag stellen. In het kapitalisme telt enkel de winst van een kleine minderheid ook al betekent dit dat de planeet vernietigd wordt. Waarom zou het kapitalisme bv de regenwouden in stand houden als er winst kan gemaakt worden met het hout dat er gewonnen wordt, kijk maar naar een land als de VS ze trokken zich terug uit de Kyoto-akkoorden om puur economische redenen en dat op een ogenblik dat wetenschappers er meer en meer zeker van zijn dat CO2-uitstoten verantwoordelijk zijn voor de opwar-ming. De VS zijn verantwoordelijk voor een kwart van de CO2-uitstoten terwijl ze maar 5% van de aardse bevolking omvatten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het is zeker wel waar dat Rusland zijn natuur verkloot heeft. Ik kom net uit oekraine. Tsernobyl, zegt je dat iets?? Das maar een voorbeeld!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Van dat soort dingen wordt je toch moe? Geen nieuwswaarde, niet relevant, onzinnig en vervelend... Aad, ga alsjeblieft toch weg met je vreemde opmerkingen... Tjerk |
![]() |
||
Citaat:
@Niceman: Kijk eens naar het Aralmeer! Dachten die communisten nu werkelijk dat het volk waterlopen kon veranderen? De Sir Dunya en de Amur Darya zijn totaal verkloot! Ook die plekken waar Rusland olie boort zit vol zwarte vervuiling. Cuba is zo verpauperd dat ze zelfs geen vieze fabrieken kunnen bouwen. Het ziet er naar uit dat de die-hard kapitalisten en communisten geen aandacht besteden aan het milieu. Gelukkig hebben de meesten onder ons wel door dat zorg voor het milieu belangrijk is wil je duurzaam ontwikkelen.
||
Citaat:
![]() ![]() Verder wil ik er op wijzen dat Kapitalisme een ecologische rampsysteem, het beeld wat jullie hebben van communisme klopt niet dat is jullie aangeleert door de westerse propagenda als communist vind ik dat we een schone milieu moeten hebben en moeten kiezen voor goedkope, natuurlijke energiesystemen en niet voor dure, vervuilende. De implicaties van deze ecologische bedenkingen zijn voor de kapitalist een verschrikkelijke nachtmerrie. Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 19:51. |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij ben je niet in staat om normaal een discussie aan te gaan... Tot nu toe is elke reactie op de gegeven argumenten geweest iets in de zin van: "Niet waar." en "Ik ben het er niet mee eens". Sorry hoor maar dat is een beetje kinderachtig en erg goedkoop. Lees alle reacties nog maar een keertje door en reageer eens inhoudelijk op de argumenten. Heb je eventueel feiten uit onderzoeken, plaats dan een verwijzing naar de bron. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|