Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nah mijn tas neemt niemand (jah of ze moeten echt dom zijn...)mee, daar staat JOOSTPAK op. Hét merk
![]() Maar over weggestuurd worden in de lerarenkamer... MOEHAHA toen ik met een vriend twee dagen 'werk'te op school (als in een baantje voor 2 dagen) zijn we daar zelfs gaan zitten lunchen en de thee-automaat gebruiken (gratisssss! ![]() Ooo wat is/was mijn school relaxed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Bij ons liggen de tassen voorin in het lokaal, en anders kun je het in je kluisje leggen..
En ik heb een opvallende tas bij me, die verder niemand heeft, dus de mijne herken ik wel.. Maar goh dat is wel echt balen zeg, ik zou bij het volgende examen eens navragen of iemand jouw spullen heeft..
||
Citaat:
Anders maar een GR van iemand lenen en zo snel mogelijk wat "spiekbriefjes" voor Na en Sk erop zetten. ![]() |
![]() |
|
Ik zag gisteren iemand die een schoenendoos bij zich had, waar zij alles indeed als drinken, eten, rekenmachine, als ze dan klaar was met haar examen, deed ze alles in de schoenendoos en nam het zo mee naar buiten.
Zag er wel een beetje belachelijk uit, zij met haar schoenendoos door de gymzaal, maar het is opzich natuurlijk wel een handig idee. Wij moeten onze tassen trouwens in de kleedkamers van de gymzaal zetten, is altijd wel een herkenbaar plekje te vinden |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik leg mijn tas meestal voor de gymzaal neer, in de gang, bij het raam, onder de vensterbank (ja ja)
|
![]() |
Wij mogen onze tas gewoon meenemen geloof ik
![]() Maarja.... weet r eigenlijk niet zoveel van. Neem namelijk alleen n pen mee.... dus geen tas nodig. En anders heb ik mijn originele spaanse stierentas.. die heeft ook niemand ![]()
|
![]() |
|
Voordat ik naar school ga, maak ik nog snel even een briefje:
"Na het examen van Havo Wiskunde B1 zijn mijn spullen (Grafische rekenmachine, etui etc.) in iemand anders zijn of haar (zwarte Eastpak?) tas terecht gekomen. Misschien dat je je al afvroeg hoe je in godsnaam aan die spullen kwam, maar dat komt waarschijnlijk omdat we dezelfde tas hebben. Het zou wel aardig zijn als deze spullen bij de conciërge werden afgegeven. " Zou de persoon in kwestie het lezen? Zelf kijk ik namelijk al weken niet meer naar het bord. Op school aangekomen loop ik direct de conciërge al tegen het lijf. "Ja hey, nog even over die rekenmachine....". Nadat ik haar verteld had hoe het nou in elkaar zat: "Ok, heb je een briefje, dan hang ik die even op het bord.". Wachtend totdat het examen Engels begint kijk ik alsmaar haastig om mij heen, hopend dat er iemand naar me toekomt met een zwarte Eastpak tas. En die Eastpak tassen waren er genoeg, maar ik nam helaas te weinig zoekende blikken waar. Kwart over 1, ik ga maar eens naar de gymzaal. Daar aangekomen loop ik de overvolle kleedkamer binnen. Hier zet ik dus zeker mijn tas niet neer. Gelukkig is er in de douches genoeg ruimte om mijn tas zó neer te zetten dat ik onmogelijk opnieuw in de war kan raken. Als ik nog een blik in de kleedkamer werp lijkt het wel alsof iedereen ineens een zwarte Eastpak tas heeft. De neiging om een willekeurige tas eventjes in te kijken word steeds groter, maar verwijdt onmiddellijk weer als er opeens iemand binnenkomt lopen. Het is tijd om naar mijn plaats te gaan. Zoekend naar mijn tafeltje word ik door allerlei personen aangesproken over mijn woordenboek. Vreemd vind ik dat echter niet, het vergeelde boekje uit 1969 valt immers helemaal uit elkaar. Ik kan er wel om lachen. Na 1 uur en 3 kwartier sta ik alweer op de gang. Was dat het nou? Het echte "examen gevoel" is deze keer toch echt wel het minst geweest. Het leek wel makkelijker te gaan dan menig teksttoets. En met die gedachte loop ik verder de douches binnen, waar mijn tas helemaal alleen is achtergebleven. Kan ik in iedergeval geen fouten meer maken. Wanneer ik in de aula loop, opzoek naar enkele bekende die ook wel klaar zouden zijn, vind ik het toch wel vreemd dat nog niemand zich met mijn spullen heeft gemeld. Zoiets geef je toch af? Ik zie dat er maar een paar mensen in de aula zitten, misschi... "Hey!"...huh? "Hey Pieter! Ik heb je rekenmachine, die vond ik gister in mijn tas". ![]() Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 18:02. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
beginsel van een eventueel verhaal rampenstamper | 30 | 26-08-2003 14:35 |