hm, ik gebruik al best lang benzoylperixide 5% tegen puistjes.. kheb nooit grote puistjes, maar altijd hele kleine minibultjes naast me neus, en me kin heeel klein beetje... en kheb ook beetje rooie vlekjes... maar ik gebruik nu al langer dan een jaar de diana pil, en t gaat gewoon niet weg.. meestal doe ik camouflage op, dan zie je het niet, ik d8 van misschien krijg ik daar juist wel die bultjes van, maar ik heb een week dus geen make-up op gedaan, en toen had ik t nog steeds, dus dat had geen zin

nah en als ik straks op vakantie ga, kan ik natuurlijk niet elke dag camouflage op doen, maar ik vind t ook niet fijn om zonder rond te lopen

en daarbij heb ik ook nog eens een enorm glimhoofd, dus moet ik ook poeder opdoen, naja en dan zie ik er wel redelijk normaal uit.. maarja ik had dus laatst benzoylperoxide 10% gekregen, maar daar krijg ik nog veel meer rode vlekjes van... nah, khad een vraag of jullie misschien weten hoe ik van die rode vlekjes af moet komen en die kleine bultjes en me glimhoofd.. want make up op doen in de zomer vind ik ook niet wat