![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je je we echt ontspannen...? Ik bedoel, was je wel echt ontspannen toen je ontspande...? Dus? Dat is echt geen reden om geen voedselovergevoeligheid te hebben. Ik heb 10 jaar (ongeveer) hetzelfde gegeten en ik had een voedselovergevoeligheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mij begint koorts altijd van de 1 op de andere dag dus tja, bij mij wel.. en ik had al hoofdpijn voordat ik griep jhad |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik in je andere topic ook al zei: ik ben geen arts. Ga nog een keer langs je huisarts, zeg dat het geen migraine kan zijn ed en waarom. En/of probeer het eens bij een alternatieve dokter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn alternatieve dokter noem ik papa.(hijs een of andere hoge dokter). hij vind dat ik geen migraine heb en da t ik me neurologisch meot laten uitzoeken maar dat duurt nog maanden.. ik ben neurologisch wel al een beetje uit gezocht maar ik kom terug om een MRI en een EEG scan te krijgen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ook voedselallergie zou ik een keer laten onderzoeken, als ik jou was...wat heb je te verliezen? (Niet alleen met een bloedonderzoek, maar ook bij een dietiste.) Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 18:08. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien heb je iets aan http://www.hoofdpijntest.nl/hoofdpijntest/
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil eerst de medische weg afgaan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een dietiste ook niet, die juist niet. Ik denk dat mensen de invloed van voedsel een beetje onderschatten...je kunt er echt doodziek van worden als je ergens allergisch voor bent of er een intolerantie voor hebt...in extreme gevallen kun je er zelfs dood aan gaan. (Bovenstaande dingen behoren btw ook tot 'medische weg'.) Maar goed, tis jouw leven, als jij meer vertrouwd op de reguliere geneeskunde dan moet je eerst kijken of zij iets vinden ed. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ten 2e er stond niks daarover in op de bijsluiter dus ik denk niet dat dat het is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en er zijn weken geweest dat ik voornamelijk vet at en weken van voornamelijk vezelf ect. en de vlekken waren in sommige weken neit minder dan in andere Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 08:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn zinloze angst??? nee wou je zeggen dat jij neit bang word als zo n vrouw helemaal die naald alle kanten op gaat lopen draaien terwijl die in je arm zit |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja ok maar deze dus wel.. was nog iemand van het labaratorium om het erger te maken.. die prikt aan de lopende band |
![]() |
|
ikzelf heb jaren last gehad van mn hoofd, blijkt dat ik migraine had na zoveel onderzoeken ... maar mss bij jou zal het wel niet zo erg zijn, mss gewoon de griep of een kleine verkoudheid, da kan het ook zijn !! ma als het verder blijft duren, zou ik je aanraden om eens naar de dokter te gaan ...
kus, xxxxx
|
al had leonoor het ook al over zoiets:
je kan dagen voordat je ook echt koorts krijgt, al hoofdpijn krijgen (bij griep). en griep ontstaat niet altijd op dezelfde manier, dus al heb je misschien nooit van te voren hoofdpijn, het zou kunnen dat het dit keer wel zo is. verder kan het ook aan het weer liggen, want wanneer er maar weinig zon schijnt, worden veel mensen ziek en krijgen ook veel mensen last van hoofdpijn. das echt waar, kheb het zelf ook heel vaak. iig succes d'r mee en ik hoop voor je dat het overgaat, want ik ken het zelf ook en weet hoe het is.
|
|