Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 16:03
Verwijderd
sorry voor het openen van 2 topics maar omdat het over totaal verschillende dingen gaat dacht ik dat het wel kon

ik heb al 7 dagen achter elkaar knallende koppijn

ik heb al alles geprobeert om het weg te werken.. pijnstillers werken niet

verder drink ik genoeg en heb ik me vaak genoeg ontspannen om er zeker van te zijn dat het geen spanningshoofdpijn is

weet iemand wat het nog meer kan zijn?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 16:17
Verwijderd
Griep, voedselovergevoeligheid, toch spanningshoofdpijn...

Misschien (weer?) een keertje langs de dokter?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 16:34
Verwijderd
--> dokter
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2003 @ 17:17:
Griep, voedselovergevoeligheid, toch spanningshoofdpijn...

Misschien (weer?) een keertje langs de dokter?
de griep heb ik pas sinds zondag

nee.. want bij spanningshoofdpijn krijg ik het altijd weg door me te ontspannen en ik heb echt alles geprobeerd maar de hoofdpijn ging gewoon niet weg

voedselovergevoeligheid lijkt me niet, ik eet al maanden ongeveer hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Bootsman123 schreef op 20-05-2003 @ 17:17:
Het kan gewoon stress zijn of misschien zelfs wel pfeiffer, maar ga naar de dokter als je het niet zeker weet.
ik ben al bij de dokter geweest, ja ik word al neurologisch en psygisch uitgezocht.. ze heeft me wel zwaardere pijnstillers voorgeschreven maar zij is nogsteeds heilig overtuigd dat ik migraine heb terwijl migraine volgens mij echt maximaal 3 dagen mag duren
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 20-05-2003 @ 17:54:
de griep heb ik pas sinds zondag

nee.. want bij spanningshoofdpijn krijg ik het altijd weg door me te ontspannen en ik heb echt alles geprobeerd maar de hoofdpijn ging gewoon niet weg

voedselovergevoeligheid lijkt me niet, ik eet al maanden ongeveer hetzelfde
Voorverschijnselen...griep heb je niet van het één op het andere moment, volgens mij.

Heb je je we echt ontspannen...? Ik bedoel, was je wel echt ontspannen toen je ontspande...?

Dus? Dat is echt geen reden om geen voedselovergevoeligheid te hebben. Ik heb 10 jaar (ongeveer) hetzelfde gegeten en ik had een voedselovergevoeligheid.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:02
cyber ian
cyber ian is offline
kan ook liggen aan dat je ene oog slechter ziet als het andere daar kan je heel erge hoofdpijn van krijgen
Oud 20-05-2003, 17:13
Miracle
Miracle is offline
[onwaarschijnlijk] Heb je niet een knal tegen je hoofd gehad ofzo?

Migraine kan btw 72 uur duren.
Zou het niet kunnen dat je gewoon veel migraine aanvallen achter elkaar hebt, met kleine pauzes?
Oud 20-05-2003, 17:46
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 20-05-2003 @ 18:13:
[onwaarschijnlijk] Heb je niet een knal tegen je hoofd gehad ofzo?

Migraine kan btw 72 uur duren.
Zou het niet kunnen dat je gewoon veel migraine aanvallen achter elkaar hebt, met kleine pauzes?
nee, en nee. ik heb geen dag gehad waarop het minder was en de dag na een migraine aanval zou je geloof ik helemaal geen hoofdpijn moeten hebben en je ontspannen moeten voelen en dat heb ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:46
Verwijderd
Citaat:
cyber ian schreef op 20-05-2003 @ 18:02:
kan ook liggen aan dat je ene oog slechter ziet als het andere daar kan je heel erge hoofdpijn van krijgen
daar ben ik al op getest en mn ogen zijn prima
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2003 @ 18:00:
Voorverschijnselen...griep heb je niet van het één op het andere moment, volgens mij.

Heb je je we echt ontspannen...? Ik bedoel, was je wel echt ontspannen toen je ontspande...?

Dus? Dat is echt geen reden om geen voedselovergevoeligheid te hebben. Ik heb 10 jaar (ongeveer) hetzelfde gegeten en ik had een voedselovergevoeligheid.
nou ja ik heb spanningshoofdpijn al een aantal maanden dus ik weet echt wel hoe ik het wegkrijg.. ik heb ontspanningsoefeningen gedaan (die ik van de fysio heb gerkegen) , tv gekeken (dat helpt bij mij bij spanningshoofdpijn), leuke dingen gedaan, op bed gelegen uhhh niks ergs meegemaakt

bij mij begint koorts altijd van de 1 op de andere dag dus tja, bij mij wel.. en ik had al hoofdpijn voordat ik griep jhad
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 20-05-2003 @ 18:49:
nou ja ik heb spanningshoofdpijn al een aantal maanden dus ik weet echt wel hoe ik het wegkrijg.. ik heb ontspanningsoefeningen gedaan (die ik van de fysio heb gerkegen) , tv gekeken (dat helpt bij mij bij spanningshoofdpijn), leuke dingen gedaan, op bed gelegen uhhh niks ergs meegemaakt

bij mij begint koorts altijd van de 1 op de andere dag dus tja, bij mij wel.. en ik had al hoofdpijn voordat ik griep jhad
Ik probeer ook maar te helpen.

Wat ik in je andere topic ook al zei: ik ben geen arts. Ga nog een keer langs je huisarts, zeg dat het geen migraine kan zijn ed en waarom. En/of probeer het eens bij een alternatieve dokter.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2003 @ 18:55:
Ik probeer ook maar te helpen.

Wat ik in je andere topic ook al zei: ik ben geen arts. Ga nog een keer langs je huisarts, zeg dat het geen migraine kan zijn ed en waarom. En/of probeer het eens bij een alternatieve dokter.
ja vind ik ook wel fijn enzo. maar mijn humeur is nu niet al te best. tja sorry.. ik bedoel het wel goed, het komt er alleen niet zo uit

mijn alternatieve dokter noem ik papa.(hijs een of andere hoge dokter). hij vind dat ik geen migraine heb en da
t ik me neurologisch meot laten uitzoeken maar dat duurt nog maanden.. ik ben neurologisch wel al een beetje uit gezocht maar ik kom terug om een MRI en een EEG scan te krijgen..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 20-05-2003 @ 18:57:
mijn alternatieve dokter noem ik papa.(hijs een of andere hoge dokter). hij vind dat ik geen migraine heb en da
t ik me neurologisch meot laten uitzoeken maar dat duurt nog maanden.. ik ben neurologisch wel al een beetje uit gezocht maar ik kom terug om een MRI en een EEG scan te krijgen..
Een alternatieve dokter heeft het zeer waarschijnlijk niet over mri's een eeg-scans...met een alternatieve dokter bedoel ik bv. een homeopaat.

En ook voedselallergie zou ik een keer laten onderzoeken, als ik jou was...wat heb je te verliezen? (Niet alleen met een bloedonderzoek, maar ook bij een dietiste.)

Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 18:08.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:09
punkyfun
punkyfun is offline
kheb het ook gehad maar dan een maand lang...dat was migraine..wie weet hebbie dat ook wel
Oud 20-05-2003, 18:10
punkyfun
punkyfun is offline
whaa sorry had de andere reacties niet gelezen
Oud 20-05-2003, 18:10
Verwijderd
Misschien heb je iets aan http://www.hoofdpijntest.nl/hoofdpijntest/
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:11
Verwijderd
http://www.hoofdpijntest.nl/soorten/index5.htm

Je was toch andere medicijnen gaan gebruiken...?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2003 @ 19:06:
Een alternatieve dokter heeft het zeer waarschijnlijk niet over mri's een eeg-scans...met een alternatieve dokter bedoel ik bv. een homeopaat.

En ook voedselallergie zou ik een keer laten onderzoeken, als ik jou was...wat heb je te verliezen? (Niet alleen met een bloedonderzoek, maar ook bij een dietiste.)
nou ja.. ik heb een naaldenfobie,, ik ben in september geprikt en kan nogsteeds de binnenkant van mn elleboog neit normaal aankijken

ik wil eerst de medische weg afgaan
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2003 @ 19:11:
http://www.hoofdpijntest.nl/soorten/index5.htm

Je was toch andere medicijnen gaan gebruiken...?
ik slik nu al een week ofzo helemaal niks..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:28
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 20-05-2003 @ 19:27:
ik slik nu al een week ofzo helemaal niks..
Dat betekend niet dat de medicijnen al uit je lichaam zijn.

En misschien heb je juist we hoofdpijn omdat je gestopt bent.

Staat er niks in de bijsluiter van die medicijnen?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:32
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 20-05-2003 @ 19:25:
nou ja.. ik heb een naaldenfobie,, ik ben in september geprikt en kan nogsteeds de binnenkant van mn elleboog neit normaal aankijken

ik wil eerst de medische weg afgaan
Homeopaten prikken ook niet meteen...

En een dietiste ook niet, die juist niet. Ik denk dat mensen de invloed van voedsel een beetje onderschatten...je kunt er echt doodziek van worden als je ergens allergisch voor bent of er een intolerantie voor hebt...in extreme gevallen kun je er zelfs dood aan gaan.

(Bovenstaande dingen behoren btw ook tot 'medische weg'.)

Maar goed, tis jouw leven, als jij meer vertrouwd op de reguliere geneeskunde dan moet je eerst kijken of zij iets vinden ed. Je vraagt alleen wat het nog meer zou kunnen zijn...waarom, als je toch per se wil doen ed wat je al in je hoofd hebt...?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2003 @ 19:28:
Dat betekend niet dat de medicijnen al uit je lichaam zijn.

En misschien heb je juist we hoofdpijn omdat je gestopt bent.

Staat er niks in de bijsluiter van die medicijnen?
ten eerste.. de hoofdpijn begon voordat ik was gestopt

ten 2e er stond niks daarover in op de bijsluiter

dus ik denk niet dat dat het is
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2003 @ 19:32:
Homeopaten prikken ook niet meteen...

En een dietiste ook niet, die juist niet. Ik denk dat mensen de invloed van voedsel een beetje onderschatten...je kunt er echt doodziek van worden als je ergens allergisch voor bent of er een intolerantie voor hebt...in extreme gevallen kun je er zelfs dood aan gaan.

(Bovenstaande dingen behoren btw ook tot 'medische weg'.)

Maar goed, tis jouw leven, als jij meer vertrouwd op de reguliere geneeskunde dan moet je eerst kijken of zij iets vinden ed. Je vraagt alleen wat het nog meer zou kunnen zijn...waarom, als je toch per se wil doen ed wat je al in je hoofd hebt...?
ik ben waarschijnlijk wel ergens allergisch voor want ik heb soms rode vlekken op dat stuk tussen je hals en je borsten

en er zijn weken geweest dat ik voornamelijk vet at en weken van voornamelijk vezelf ect. en de vlekken waren in sommige weken neit minder dan in andere

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 08:08.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 08:09
Verwijderd
ondertussen is dit al dag 8.. hij s minder zwaar dan eerst maar nogsteeds wel duidelijk aanwezig
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 09:56
Verwijderd
gezien een eerder topic van je op dit sub-forum zou je misschien beter eens bloed laten prikken, kan nooit kwaad n'est pas?
Kun je meteen afrekenen met je zinloze angst voor naalden...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 10:28
Verwijderd
Citaat:
azaziël schreef op 21-05-2003 @ 10:56:
gezien een eerder topic van je op dit sub-forum zou je misschien beter eens bloed laten prikken, kan nooit kwaad n'est pas?
Kun je meteen afrekenen met je zinloze angst voor naalden...
mn bloed is allang geprikt

mijn zinloze angst??? nee wou je zeggen dat jij neit bang word als zo n vrouw helemaal die naald alle kanten op gaat lopen draaien terwijl die in je arm zit
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 21-05-2003 @ 11:28:
In september (zie paar reply's hierboven)...weet je hoeveel er in een paar maanden (zelfs in een paar dagen) kan veranderen?! En werd je boed toen om deze redenen geprikt? (Kan niet, want deze hoofdpijn had je toch nog niet, toch?)

Citaat:
mijn zinloze angst??? nee wou je zeggen dat jij neit bang word als zo n vrouw helemaal die naald alle kanten op gaat lopen draaien terwijl die in je arm zit
Euhm...normaal gesproken doen ze dat niet, hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 13:48
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 21-05-2003 @ 11:28:

idd, dit doen ze, zoals Leonoor al schreef, normaal gesproken niet.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 21-05-2003 @ 14:26:
In september (zie paar reply's hierboven)...weet je hoeveel er in een paar maanden (zelfs in een paar dagen) kan veranderen?! En werd je boed toen om deze redenen geprikt? (Kan niet, want deze hoofdpijn had je toch nog niet, toch?)

Euhm...normaal gesproken doen ze dat niet, hoor.
nou ik ben vaak genoeg bij de huisarts geweest en die heeft nog nooit voorgesteld mn bloed te laten prikken voor deze reden.. ze wil me eerst neurologisch laten utizoeken

ja ok maar deze dus wel.. was nog iemand van het labaratorium om het erger te maken.. die prikt aan de lopende band
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 15:49
dieselken
dieselken is offline
ikzelf heb jaren last gehad van mn hoofd, blijkt dat ik migraine had na zoveel onderzoeken ... maar mss bij jou zal het wel niet zo erg zijn, mss gewoon de griep of een kleine verkoudheid, da kan het ook zijn !! ma als het verder blijft duren, zou ik je aanraden om eens naar de dokter te gaan ...

kus,
xxxxx
Oud 24-05-2003, 16:53
Balance
Balance is offline
al had leonoor het ook al over zoiets:
je kan dagen voordat je ook echt koorts krijgt, al hoofdpijn krijgen (bij griep). en griep ontstaat niet altijd op dezelfde manier, dus al heb je misschien nooit van te voren hoofdpijn, het zou kunnen dat het dit keer wel zo is.

verder kan het ook aan het weer liggen, want wanneer er maar weinig zon schijnt, worden veel mensen ziek en krijgen ook veel mensen last van hoofdpijn. das echt waar, kheb het zelf ook heel vaak.
iig succes d'r mee en ik hoop voor je dat het overgaat, want ik ken het zelf ook en weet hoe het is.

Regels voor berichten