Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zijn de goede vleesvervangers prima te eten. En ze zien er soms ook best uit als vlees, vind ik (de meeste quorn dingen iig). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Al bijna 8 jaar vegetariėr, jawel!
![]() Ik eet geen vlees omdat ik zo mijn principes heb, maar ik lust het wel waarschijnlijk ik weet alleen niet meer hoe dat het smaakt. Dus waarom geen soja-shit die naar vlees smaken?? En ik vind het verrukkelijk! ik meen het....
|
Verwijderd
|
Ik ben al 6 jaar vegitariėr en ik doe het eigenlijk omdat ik walg van vlees. Het is dus niet zo dat ik me moet inhouden om geen stukje te eten.
Ik weet zelfs niet meer hoe het smaakt, aangezien ik mijn moeder wel eens durf te beschuldigen me stiekem vlees te geven, terwijl het zo'n vleesvervanger is die verdomd veel naar vlees smaakt (naar mijn mening). Ik vind het jammer dat ze zo'n vleesvervangers zo doen lijken op vlees, aangezien ik van vlees walg. Enneuh, die namaakworsten, bah, ze zijn net echt (vooral die witte pensen!brr, eet ik nooit meer). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
HULP: doelgroepenonderzoek voor studie CMD1B - Rood | 0 | 09-09-2011 12:32 | |
Eten & Drinken |
Fondueėn met een vegetariėr Verwijderd | 7 | 23-12-2010 18:17 | |
Eten & Drinken |
eetbare insecten schoenmaat-5 | 22 | 14-11-2006 11:47 | |
Eten & Drinken |
Algemeen Vegetarisme en Veganisme Topic Verwijderd | 500 | 30-05-2006 13:09 | |
Flora & Fauna |
STOP de bio-industrie Lottiej | 499 | 22-06-2005 18:43 | |
Flora & Fauna |
*~*Ben jij een Vegetarier en Waarom?*~* *~*DutchGirl*~* | 297 | 02-06-2002 21:51 |