![]() |
|
Je hebt um vast wel al zien staan, maar lees deze/dit topic eens
||
![]() |
Weet je wat je moet doen? Je moet gewoon alles heel rustig aan doen en niets overhaasten. Neem lekker de tijd om elkaars lichaam te ontdekken en doe alleen dingen die jullie beiden fijn vinden. Als je dan uiteindelijk echt wil dan kan je natuurlijk verder gaan, maar dat spreekt vanzelf.
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 11:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het gaat niet om 'een' jongen...het gaat om m'n vriend, ik heb lang zat met hem, we zijn oud genoeg en we zijn er aan toe. Het lukt alleen niet. Qimm, die topic had ik we gezien, maar daar staat niet in wat ik 'zoek'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb tot nu toch nog maar weinig serieuze reacties gezien... als je zo doorgaat denk ik niet dat je hier nog lang rondwandelt... als je hier komt probeer mensen dan te helpen door een serieuze reactie te posten op serieuze vragen die mensen stellen... das wel zo beleefd
||
Citaat:
als je heel nat wordt zit je op de goeie weg... daarna is het een kwestie van voorzichtig naar binnen gaan..laat je vriend rustig aan doen de eerste keer om eventuele pijn te voorkomen ![]() hoe je moet liggen, tjah das voor iedereen anders, maar het meest gebruikte sexstandje is missionaris, dit houd in dat de vrouw met haar bene uit elkaar(niet te ver) ligt en de man zijn penis voor de vagina positioneerd, de man ligt dus bovenop de vrouw met zijn gezicht naar haar toe zodat hij haar aan kan kijken.. vervolgens gaat hij rustig de vagina binnen en beweegt zijn penis in en uit de vagina... dit gaat vanzelf steeds sneller waarna de man klaarkomt (de vrouw kan ook klaarkomen maar dit hoeft niet altijd) ik heb het geprobeert uitgebreid uit te leggen.. als het te vunzig is moeten de fb's het maar wijzigen.. veel plezier!
|
![]() |
Eerst maar eens aan de pil gaan, want dat geklooi met condooms... De hele tijd voorzichtig zijn dat er geen voorvocht bij je ingang mag komen, ook niet indirect via je handen, pff.
En die angst voor afzakken, en ze kunnen nog scheuren ook, die krengen... Hoe moet je dan ooit nog spontaan vanzelf tot penetratie komen? Na twee morningafterpillen ben ik dus maar naar de dokter gestapt voor de pil, en die was het volkomen met me eens. Onderzoeken doen ze tegenwoordig niet meer, binnen 5 minuten stond ik buiten met een receptje. Goed, hoe? Ik neem aan dat er al volop gezoend en gevoeld en gezogen en gelikt wordt? Zo niet, doen! Want pas als je helamaal met elkaar vertrouwd bent, moet je eens aan het echte werk beginnen, als je er tenminste van wilt genieten. Het makkelijkst is het als je op je rug ligt, met hem boven je, je hoeft je benen niet overdreven wijd te doen, als hij er maar tussen past. Je moet lekker ontspannen liggen, dus deur op slot en niet te koud, en misschien wat sfeerverlichting inplaats van de 100 Watt spot aan het plafond. Als jullie toch al aan het beffen zijn, kan hij er eens proberen zijn vinger erbij te gebruiken. Dan wen jij vast aan het gevoel van iets in je , en hij komt erachter HOE hij erin moet, dus onder welke hoek. Na een vinger komen twee vingers. Als hij die in je beweegt, krijg je al een aardig idee hoe het voelt. Drie vingers is wat te veel van het goede, die knokkels zijn zo dik. Met een beetje geluk doet dat geen pijn, zo ja, dan laat je eerst de boel een week genezen! En HET, och, als jullie lekker in elkaars armen liggen te zoenen en te vrijen, dan komt vanzelf zijn eikel wel tegen jouw ingang aan. Als je al gewend bent aan zijn vinger daar, hoef je er niet meer van te schrikken. En eigenlijk glijdt hij er dan stukje bij beetje vanzelf in. Dat ding zoekt zijn weg wel, jullie zijn anatomisch gevormdd, dus het past precies. Jullie zoenen, en jullie wiebelen, en jullie liggen fijn tegen elkaar aan te bewegen, ondertussen speel je met je clitje, of hij doet het, whatever, dan helpt de opwinding en het lekkere gevoel dat je daardoor krijgt je heel erg om eventuele pijn niet te voelen. In ieder geval wordt je er natter van, en ook meer ontspannen, en van pure geiligheid glijdt hij dan echt vanzelf naar binnen. Gaat het pijn doen, weer even wachten, stukje terug, verder clitje spelen en zoenen en wiebelen. Het naarste stukje is de rand van zijn eikel, als die eenmaal langs het nauwste stuk heen is, glijdt hij zo door. En het nauwste stuk zit pal achter de ingang. Maak het natter met spuug, dan glijdt het makkelijker. Ook al ben je zelf nat, zijn piemel is nog droog, dus het langzaam heen en weer halen verdeelt jouw nattigheid en ook zijn voorvocht steeds beter over zijn hele piemel. Spugen! Als hij in je zit, en echt gaat bewegen val je of flauw van genot, en dan kun je rustig doorgaan, of het gaat gemeen branden. Dan stop je. Hij hoeft echt niet in jou klaar te komen. Hoezo, telt het anders niet? Laat het een week tot rust komen, en begin dan weer overnieuw. Alle kans dat het dan veel makkelijker gaat, en geen pijn doet. Pijn hoort er niet bij! Zielig voor hem dat hij dan niet klaar mag komen? Welnee, zielig voor jou dat het pijn doet! Trek maar eens heel hard zijn voorhuis goed naar achteren, dat het toompje te strak komt te staan. Zo voelt het. Als je dat doet, begrijpt hij volkomen dat jij het liever in etappes doet. En och, dan zuig je hem toch af? Heeft hij vast geen bezwaar tegen. Succes ermee.
|
![]() |
Ik ben al ruim drie jaar aan de pil.
![]() ![]() ![]() Allebei heel erg bedankt voor de moeite btw. ![]() Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 14:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als jullie nog niet aan orale sex durven doen, ben je ook niet vertrouwd genoeg met jezelf en elkaar. Dat blijkt wel, want het lukt niet. Jouw vaginaspieren gaan op slot.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
poesiefox: Voorspel ed zijn volgens mij wel genoeg...het ontspannen zijn ook wel... Zuigen en likken is wel ranzing, dat vind ik het iig. Sex vind ik verder niet ranzing, voor zo ver ik weet. Dat het niet lukt heeft volgens mij niet te maken met vaginaspieren die op slot gaan ed.
Citaat:
Ik ga iig dat met dat kussen proberen de volgende keer. |
![]() |
|
![]() |
En waarom denk jij dat hij er niet inkomt? Klein theoretisch vraagje misschien. De ingang wordt afgesloten door kringspieren. Die verkrampen als je onbewust bang bent ofzo. Als je goed opgewonden bent, ben je meestal niet bang, en ook nog eens goed nat, zodat het makkelijk glijdt.
Maar ga vooral lekker forceren. Ram hem er maar door, rekt het niet dan scheurt het wel. Het doet wel pijn, en blijft ook pijn doen. Geloof de boeketreeksromannetjes niet met hun ene seconde een scherpe pijn en daarna de hemel met gevulde koeken en spritsen. Geloof vooral je ervaren medeforummers niet. Wij weten er immers niks van af? PS : ik heb ook gezegd: duw maar even door. Hij zei: je bent te droog, je bent te nauw. Maar ja, ik wilde het gewoon achter de rug hebben. En het deed verrotte zeer. De volgende vriend ging zoals ik het in de eerste reply schreef: vanzelf. Ik zette me al helemaal schrap, zo van : ojee, nou komt het, en hij gleed er na al dat zoenen zomaar in.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoe lagen jullie? Eb wijd, ach, hoe breed is jouw ventje? 50 centimeter? Wijder dan dat hoeven je benen niet uit elkaar. Beetje je knieen optrekken is wel aan te raden. Je voeten zitten dan ter hoogte van zijn knieeën. Dan kun je ook je bekken een beetje kantelen, iets wat je automatisch doet met een kussen onder je billen.
Dat kussen vond ik weer niks, het was teveel en gaf alleen maar meer weerstand. Ik kantel ( nog steeds!) even op het moment dat zijn eikel in me komt, daarna ga ik weer gewoon liggen. Automatisch je bekken naar voren kantelen doe je ook als je benen om hem heen slaat, dus om zijn benen of billen.. Dat kun je zelf beslissen hoe hoog, en dat kan met een kussen weer niet. Je ontspant dan ook goed, en je benen zijn wijd genoeg maar het voelt niet zo wijd en bloot. ( ik snap je wel, je ligt zo te kijk)
|
Verwijderd
|
Meid, als jij het al eng vindt om met je benen wijd te liggen, weet je dan wel zeker dat dit het goede moment is? Sex kun je niet hebben met je knietjes over elkaar (nou ja, het kán wel, maar niet als je net begint)
Ik weet dat je dit misschien niet wilt horen, maar wacht er nou nog maar even mee. Ga idd eerst maar eens likken etc. Het is niet ranzig (mits jij jezelf goed schoonhoudt) Ik kan me voorstellen dat je je daar niet prettig bij voelt, maar praat daar met hem over en zeg dat je het ws. fijner vind als het licht uit is en hij misschien een deken over z'n hoofd heeft. En als jullie dat allemaal gedaan hebben, glijdt het (ála poesiefox) als het goed is vanzelf naar binnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat betreft dat kussen, ik vind dat een heel slechte oplossing omdat het de sex alleen maar moeilijker maakt omdat je er dan nog moeilijker bij kan (je ligt immers heel krom).... overigens is er ook een ziekte waarbij het "maagdensvlies" erg hard is, dit is een aangeboren iets.... als je dit mocht hebben dan betekent het hoofdzakelijk dat het maagdensvlies zo sterk is dat er simpelweg nooit een penis doorheen kan.... dan kan je proberen tot je een ons weegt maar dan gaat het gewoon niet... mocht dat het blijken te zijn ga dan eens langs de huisarts, die heeft hiervoor een zalfje waardoor het snel weg is... maargoed daar zou ik in eerste instantie niet vanuit gaan... 3 belangrijkste punten: 1. een goed voorspel waarvan je heel erg nat wordt en je het idee hebt van ik wil hem in me!!! en eigenlijk niets liever wil...als je dat gevoel niet heb zit je verkeerd.... 2. verder moet je je benen goed uit elkaar leggen (+/- een meter tussen je 2 voeten) anders past het niet. 3. forceer niks en stop als het niet lukt en probeer het een paar dagen later opnieuw, je hebt nog alle tijd van de wereld
Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 17:21. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je orale sex ranzig vindt, en je benen niet wijd durft te doen, dan raad ik je aan om nog even te wachten met sex.
Als het dan zover is: - Als je te weinig vaginaal vocht produceert, of als je van de zenuwen 'droogstaat' (kan, net zoals hij zijn erectie kan verliezen van de zenuwen) kun je wat glijmiddel gebruiken - Als je vagina te nauw is, kan je vriend die vóór de sex oprekken, door eerst je vagina-ingang te strelen, er daarna 1 vinger in te stoppen, je sexueel te stimuleren daarmee, er zodra het past nog een vinger in te stoppen, enzovoort. Als zijn penis van gemiddelde dikte is, zijn 2 of 3 vingers erin genoeg. - Als je vaginaspieren samentrekken zodra zijn penis jouw vagina aanraakt, dan kun je er elke dag wat neutrale zalf (babybilletjeszalf ofzo) op smeren of veel beter nog, je vriend dat erop laten smeren. Zo went je vagina aan aanraking en aan zijn aanraking. - Als je bang bent voor pijn, moet je vriend héél erg voorzichtig en lief zijn ![]() - Als de penis dan nog moeilijk in de vagina komt, probeer hem dan er niet meteen helemaal in te stoppen. Hij kan 'm eerst tegen de ingang zetten, en zachtjes duwen, op zo'n manier dat jij het ook fijn vindt. De penis gaat dan vanzelf na een tijdje een stukje verder in de vagina, en dan kan je vriend op het nieuw verroverde terrein zachtjes heen en weer bewegen, en zo komt de penis langzaamaan steeds verderin je vagina. Hij hoeft er niet helemaal in! Zeg het als het onaangenaam voelt, en hou op als je vergaat van de pijn. Probeer geen sex te hebben zolang de huid rond je vagina beschadigd is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik maar denken dat ik alles al wist...wat is de 6 circle clit lick technique?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou, het ging er meer om dat je het niet prettig vindt om je benen wijd te doen. En over likken en zuigen: mens, het is verrukkelijk. Echt, je ontzegt je zelf en je vriend iets heel fijns. Ongewassen sex, ja, dat is ranzig.
||
![]() |
Citaat:
Misschien wel, misschien niet. Ik vind het idee gewoon al niet echt prettig ed. Hmm, maar das met alles wat 'ongewassen' is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm trouwens.. bij mijn vriend en mij is het nog nooit gelukt dat hij zo in me gleed.. 'k moet hem altijd de weg wijzen.. en dan lukt het wel.. of is dat normaal? lijkt me eigenlijk wel maargoed.. ik kan nunzio wel beetje begrijpe dat ze haar benen niet wijd durft te doen, want dat heb ik zelf ook. me vriend mag alles.. als hij maar niet daar naar me kijkt.. daarom wil 'k het ook altijd in het donker. dan vind ik alles best..heeft ook wel te maken met zelfvertrouwen denk ik.. want daar heb ik niet genoeg van
|
![]() |
|
![]() |
jsus echt hier geef ik gewoon geen aanvulling meer bij!!
ik zou precies hetzelfde hebben gezegd wat deze mensen hiero je hebben verteld...... Maar zoals iedereen hierzo wel zegt... het beffen mis je ECHT WEL mijn laatste vriendinnen van mij die vonden het fantastich en ik heb nog van niemand in mijn kennissen kring gehoord dat ze het smerig vinden of niet lekker vinden want of 1 je vriend doet het gewoon helemaal fout of 2 je bent er nog niet klaar voor...... maar dat is al 100 keer gezegd... mijn conclusie is hier ook: Wacht er maar ffies mee en PROBEER het als je het echt niet lekker vind of je vind het dan echt smerig na een minuut kap je er mee en los je het anders op dmv glijmiddel ofzo ![]() Succes
|
Verwijderd
|
Op zich kan je best klaar voor sex zijn zonder dat je orale sex echt léúk vind... maar wat vind je ranzig aan het idéé van orale sex? Je neemt een penis in je mond, en ja op die manier klinkt het vrij cru, maar ach, bij sex neem je een penis in je vagina, dat klinkt ook vreemd
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jongens, is dit nou preuts?
|
![]() |
Hmm, ja, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, en ik zal vast wel weer een arrogante zeikstier zijn, maarre...
Aan de ene kant staan wij, we liggen schaamteloos te genieten met onze benen wijd waar een jongen met zijn hoofd tussen ligt. En we hebben een moeiteloos sexleven.( nouja, met z'n ups en z'n downs) Aan de andere kant sta jij, en je moet aan ons vragen hoe HET moet want je bent zo krampachtig dat hij er niet eens in kan. Ik geef het je slechts ter overweging mee. En vooral ook niet zoenen, microbiologisch gezien is dat goorder dan iemands stront opeten. En voor zoenen is je mond eigenlijk ook niet gemaakt, dus eh..
|
Bij mij werkte het kussen heel goed, het deed toen geen pijn meer, terwijl het dat daarvoor wel deed. Doorduwen doet pijn, laat hem langzaam in en uitgaan, ookal zit ie er 2 cm in. Zo doet het geen pijn, word je waarschijnlijk vanzelf vochtiger, en dan kan hij steeds iets verder...
het kussen is bij mij niet meer nodig, maar het langzaam in en uitgaan wel, anders doet het pijn...
||
![]() |
Citaat:
Voor de rest: er bestaat (gelukkig voor mij... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik probeer je niet belachelijk te maken, ik probeer je te laten nadenken. Het lukt niet zeg je, waarom niet? Afgaande op de informatie die jij verstrekt, niet met je benen wijd durven, orale sex ranzig vinden, trekken wij dan de conclusie dat je misschien niet los genoeg tegenover sex staat, en dat je beter daar aan kunt gaan werken. First things first. Je moet er wel van kunnen genieten. Alleen penetratie stelt niet zoveel voor hoor.
Toen mijn oma ging trouwen was de raad van haar moeder: het is vervelend, maar je gaat maar liggen en je denkt maar aan God. Ze kreeg in drie jaar tijd drie kinderen en het heeft vijftien jaar geduurd voor ze een keer klaar kwam. Dat willen we voor jou niet.
||
![]() |
Citaat:
En misschien sta ik idd niet erg 'los' tegenover sex, maar persoonlijk sta ik liever wat 'niet losser' tegenover sex, dan erg los. Niet los er tegenover staan, hoeft niet automatisch te betekenen dat je er niet aan toe bent of wat dan ook, bij mij iig niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
de eerste keer. Verwijderd | 27 | 30-12-2011 17:27 | |
Seksualiteit |
jullie eerste keer checkycheck | 11 | 05-07-2007 23:30 | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Liefde & Relatie |
De eerste keer dat je vriend(in) 'Ik hou van je' zei Verwijderd | 96 | 23-06-2006 12:16 | |
Seksualiteit |
beinvloed door de eerste keer(?) deringmeester | 45 | 23-03-2005 13:20 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 |