Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Dus jij zegt wel dat je gemiddeld een 6.5 moet staan, en dat is misschien bij jullie school, maar niet overal hoor!
|
ik ga niet volgend jaar VWO doen, maar het jaar daarna. Ik doe nu dus 4 havo.
ik heb niemand horen zeggen dat ik een 6.5 moet staan hoor.. maar als je dat niet staat lijkt het me moeilijk om VWO dan te gaan halen hierna ![]() Weet iemand trouwens of er moeilijkheden zijn met de overstap van 5havo naar 5vwo? qua vakken, moet ik bijvoorbeeld iets extra's doen? ( ik doe EM met M&O en heb volgend jaar geen duits meer (en frans dit jaar al niet meer) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tja, daar zit je dan, met grote unversitiaire plannen op de HBO, om vervolgens te horen dat er is besloten dat HBO'ers niet meer naar de universiteit mogen |
![]() |
|
hmmm nou, bij ons moet je een 6,5 gemiddeld staan om vwo te mogen doen, ik snap niet waarom dat alleen bij ons zo zit, maar mijn zus zegt dat het misschien iets met de kwaliteit van onze school te maken heeft, hehe we staan heel hoog op lijst van nederlands beste scholen! kweenie niet meer welke krant dat onderzoek heeft gepubliceerd...
||
Citaat:
Daarnaast hoef je op het havo maar 1 vak in je vrije deel en op het vwo meerdere. Dus.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Nog steeds gym moeten volgen als je zakt in vwo 6 Solee | 4 | 02-05-2010 12:47 | |
Studeren |
Sprint-VWO / VWO-Snel / VWO in 1 jaar / ... Maistro | 3 | 24-06-2009 15:44 | |
Studeren |
Vwo vakken Bubbeldoosje | 7 | 13-11-2008 17:30 | |
Algemene schoolzaken |
VWO-diploma halen axgimpa | 11 | 04-07-2006 14:31 | |
Studeren |
Wat denken jullie hiervan (vakkenkeuze sprint vwo) moniquejuh | 26 | 26-06-2006 08:37 | |
Werk, Geld & Recht |
Wie weet leuk werk voor volgend jaar?? flipvla | 6 | 03-07-2003 08:30 |