Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
please go on ![]() ![]() |
![]() |
|
Ten eerste, ik beland niet op het strand, ten tweede, zou ik onverhoed tóch op het strand belanden en daarbij ook nog zin hebben om te zwemmen, dan zou ik lekker in mijn kleren gaan.
Mij maakt het niet uit als ik daarna urenlang aan het druppen ben...zou ik moederziel alleen zijn, dan zou ik eventueel heel misschien erover nadenken of er een kans bestaat dat ik in mijn ondergoed zou gaan...maar dat gebeurt toch niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
edit: Of natuurlijk gewoon pootjebaden ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik ken wel een meisje wat met haar lange broek en t-shirt gaat zwemmen omdat ze zich voor d'r lichaam schaamt..
En als je niet van plan was te zwemmen dan zou ik ook neit gaan zwemmen ![]()
|
![]() |
ik ben nit iemand die plots op het strand is, ik hou namelijk helemaal niet zo van strand en zout ed. Dus als ik er zou zijn zou dat zorgvuldig geplant zijn, zodat ik me geestelijk had kunnen voorbereiden.
Maar anyway, stel op een of andere vreemde manier zou ik toch op het strand belanden zodat zwemspullen. hmmm ligt eraan wat voor ondergoed ik aan heb en wat voor kleding en waar ik ben. Boxershorts zijn okay om in te zwemmen trouwens
|
![]() |
Vorige keer dat dat bij mij gebeurde,was ik 's avonds met mijn vriendje en zijn beste vriend op het strand beland. Ik ben toen in mijn string gaan zwemmen en zij in in hun boxers. Ik zou dit alleen niet doen als ik op een overvol strand zou staan.
|
Zwemmen met je kleren aan kan best leuk zijn! Als je op het strand beland zonder zwembroek, zou ik kiezen voor deze 'wetlook'. Het droogt toch wel weer op. Hoewel je ondergoed ook goed genoeg is; niemand die daar op let toch? Behalve als het doorschijnt..
![]()
||
Citaat:
|
Ik vraag me echt af hoe je 'per ongeluk' op het strand terecht komt.
Zo van "O kut, de verkeerde afslag genomen, nu ben ik op het strand" ? Maar ok, stel ik zou mezelf plotseling op een strand vinden en ik zou enorm graag willen zwemmen dan heb ik er geen problemen mee om of in m'n kleren of in alleen m'n boxershort te gaan.
|
Ik denk dat ik gewoon in mn ondergoed zou gaan zwemmen.. en bh en een slipje kunnen daar wel tegen, en als dat nat is maakt het niet zo veel uit, ik zou het of eerst laten drogen voor ik mn kleren weer aan zou doen of anders zou ik het er maar onderuit houden.. dan maar even zonder ondergoed (tenzij je nog een hele tijd moet lopen ofzo..)
Ondergoed of een bikini, het verschil zie je toch niet zo...
|
Ik was vandaag op het strand, en het viel me op dat heel veel mensen met t-shirts aan zwemmen. Ik neem aan dat ze dit deden ter bescherming tegen de felle zon. Sommigen gingen het water in met ook hun broek nog aan. Maar zwemmen met je kleren aan heeft dus nog een voordeel: niet of minder snel verbranden.
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Nieuwstopic Dekaloog | 101 | 18-05-2015 18:01 | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 Fantôme | 500 | 17-02-2009 21:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 29-06-2006 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltje] De momenten Nienna* | 10 | 30-01-2005 21:17 |