Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
jongejonge... wat een triest volk loopt er hier toch rond
rosa... je gaat me toch niet vertellen dat je dat een leuk liedje vind it's the final countdown...tutututututtt.tutututututuuu fakfakfakfakfakfakfakfak en die twiggyshitass, die moet helemaal z'n bek houden! t lijkt wel of je een cursus gevolgd hebt! nou rot op!
|
Zeg is dit nu een discuusie over dat schijt nummer de final countdown?
of zijn jullie nog steeds benieuwd bij welk nummer men niet stil kan blijven zitten?? Nou voor de reden van dit topic: ![]() Junior Senior - Move youre feet Right direction - Same old, same old Justin timberlake - Rock youre body En als ik ooit de final countdown hoor dan moet ik kockhalsen, en alles behalve \m/ tekentjes meken! dat heeft dat nummer niet verdient.... ![]() en toch gewoon mee discussieren ![]()
||
Citaat:
![]()
|
na uh dr zijn echt heel veel nummers waar ik niet stil op kan zitten, stil zitten kan ik volgens mij sowieso ook niet zo heeel erg goed.. zeker als het om skapunk ofzo gaat is dat echt nie te doen maar ik denk dat als ergste wel less than jake - great american sharp shooter moet worden genoemd.. en eigenlijk alles met whooooohoooo's en oehoehoeh's en zo..
||
![]() |
Citaat:
Je mag 't nummer best K*T vinden, maar je gaat toch niet zeggen dat dat nummer K*T is omdat ze kleren aan hebben die 20 jaar geleden hip waren (en dat nummer is van die tijd!). Jezus. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |