Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 18:30
tatjana1000
tatjana1000 is offline
Hallo kan iemand mij aan een monoloog helpen. Ik kan alle monologen gebruiken die jullie hebben maar het gaat er vooral om dat er een schakeling in zit dus 2 verschillende emoties en het moet ongeveer een minuut duren of een a4tje zijn. Kunnen julie mij asjeblieft helpen??
Advertentie
Oud 15-05-2003, 18:31
tatjana1000
tatjana1000 is offline
o sorry vergeten het moet ook van deze tijd zijn dus geen shakespear ofzo
Oud 16-05-2003, 10:47
aboe
aboe is offline
hier eentje die ik persoonlijk wel mooi

Iedereen houdt van me, begrijp ik. Moet je kijken hoe ik eruit zie. aan alle kanten goed, ik heb maar een probleem. Ik hou niet van mezelf.
Dat komt ik ben een kind van mijn ouders, dus de kans dat ik later net zo zal worden als een van hen is groot. Vroeger als ik in de spiegel keek zag ik mezelf, ja natuurlijk. Ja maar dan, kwam daar heel langzaam als een soort monster de kop van een van mijn ouders er doorheen.
Vijf jaar geleden heb ik daarom besloten mijn ogen te sluiten, en heb sindsdien nooit meer gekeken. Nu vijf jaar laten doe ik ze open voor het eerst, en kijk, en begrijp waarom iedereen van mij houdt.

Mocht je er nog vragen over hebben, stel ze maar ik heb hem zelf ook gespeeld, en als je hem eenmaal doorhebt hoe het verhaal in elkaar zit, kun je er hele mooie dingen mee doen.

Aboe
Oud 16-05-2003, 21:37
Verwijderd
hmm moest ik ook een keer doen.... doe bijvoorbeeld een telefoon gesrpek dat je ergens heen gaat en heel blij bent en er vanalles over lult ofzo en dan ineens hoort dat het niet doorgaat en dat je heel boos wordt. of je bent verleifd maar bent heel verdrietig dat hij jou niet ziet staan. het mooiste is als het 2 heel verschillende emoties zijn. veel succes!
Oud 27-05-2003, 16:42
marsie
marsie is offline
telefoongesprek is nooit goed, dan speelt er iemand anders mee. Mijn toneelleraar vindt dat nooit goed in ieder geval.
Ik heb er wel een aantal die ik voor mijn auditie's moest doen.

Ik kan ze nu dus ff niet vinden, als je ze nog nodig hebt zoek ik ze nog wel
Oud 27-05-2003, 21:34
alpha
alpha is offline
Ga naar Angora Phobia (digiatalis) Hier heb je veel monologen, van hele korte tot erg lange!
Bezoek deze site ook voor dialogen!

Regels voor berichten