Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
haha dat zou cool zijn geweest, hadden we foto's van elkaar moeten nemen net of we in echt elkaar koppen inslaan. Maar waar woon je dan ? Concert is gratis he.
||
Citaat:
wat een rare naam heb je ken je the gathering niet ![]() download meteen iets.
||
Citaat:
doordeweeks in utrecht, maar ben nu bij ouders in Roermond. En heb morgen tentamen, maar anders!!! en die fotos kunnen bij mogwai gemaakt worden ![]()
||
Citaat:
maar kunnen later komen ik ga lief doen en duurt denk ik tot half 11 ofzo misschien tegen 11en en dan trein terug kom anders op msn ff
|
Ok, een vriend die wou mee (met de auto zelfs), en die is zelfs een kennis van Anneke (zangere Gathering), lachen dus.
Het concert was geniaal! Echt ze hadden er fucking plezier in, straalden veel uit, soms net een jamsessie. Een ontzettende eenheid. Speelden veel nummers, 2 uur bijna! Anneke was goed op dreef, flirtte met het publiek, liet zien hoe geweldig ze het vond en hoe ver deze band het gschopt heeft dankzij zon energiek podiumprestatie. Het publiek was enthousiast, schitterende wisselwerking tussen band en publiek. Black Light District gespeeld, en een van mijn favoriete nummers: Amity. Ja, super hoor na de tijd ging die Vriend nog ff backstage omdat hij nog met anneke moest hebben over een project waar zijn vriendin mee bezig was, ff gepraat en WOW, die anneke die is echt knap en fucking spontaan (wat lijk ik nu een enthousiast 15 jarig ventje ![]() zegt die vriend 'ja, we moeten zo naar enschede' 'bij zo'n opmerking doe ik mijn oorbellen uit' zei ze 'Tja' zei ik 'of je gaat stoeptegels verzamelen, maar dat lijkt me lastig in zo'n cafe'. Moest ze nog om lachen (geen botte opmerkingen vandaag) Dit was mijn enthousiaste mededeling.
Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 02:02. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|