Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 19:51
Orpa
Orpa is offline
Ik heb sinds vorige week dinsdag steeds pijn in allebei mijn polsen, op de plek weer je de botten het beste voelt en ziet zeg maar. En sinds donderdag doen mijn enkels en knieën ook pijn. En dit is niet alleen als ik beweeg maar ook als ik gewoon stil zit of lig.

Nu vind ik dat opzicht geen probeem omdat je daartegen nog pijnstillers kan slikken. Maar sinds vandaag heb ik steeds het gevoel alsof er draad door mijn botten heen en weer word geschoven, echt heel pijnlijk. En ook dit is als ik stil zit of lig. Schrijven is nu echt super pijnlijk geworden en naar school fietsen (20 km) begint nu dus bijna onmogelijk te worden door de pijn. En om eerlijk te zijn heb ik weinig zin om iedere dag me te pletter te slikken aan de pijnstillers.

Ik hen al zitten nadenken of ik iets raars heb gedaan maar ik kan het me niet herinneren. Ik zit per dag niet echt lang achter de computer. Ik slaap niet op mijn polsen enz. Ik rij 1x per week paard (gewoonlijk 5x), ik speel iedere dag piano (+- 1 uur)

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn, iets erg, of gewoon groeipijn? Of denken jullie dat ik ermee naar de dokter moet gaan?

(Ik ben 14, voor de mensen die geen zin hebben om omhoog te kijken).
Oud 26-05-2003, 19:54
Miracle
Miracle is offline
Het lijkt me een goed plan dat je naar je huisarts gaat!
Dit kan namelijk vanalles zijn en het lijkt me ook ontzettend storend!

Succes en laat je horen als je geweest bent?

Liefs
Oud 26-05-2003, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Orpa schreef op 26-05-2003 @ 20:51:
Nu vind ik dat opzicht geen probeem omdat je daartegen nog pijnstillers kan slikken. Maar sinds vandaag heb ik steeds het gevoel alsof er draad door mijn botten heen en weer word geschoven, echt heel pijnlijk. En ook dit is als ik stil zit of lig. Schrijven is nu echt super pijnlijk geworden en naar school fietsen (20 km) begint nu dus bijna onmogelijk te worden door de pijn. En om eerlijk te zijn heb ik weinig zin om iedere dag me te pletter te slikken aan de pijnstillers.
Steeds maar pijnstillers zitten is niet goed, je forceert dan snel, je raakt er 'verslaafd' aan en het is gewoon niet goed voor je lijf ed. Ik zou idd eens langs de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:12
Verwijderd
jups, gewoon langs de dokter. het kan, wat je zegt, groeipijn zijn, het kan ook iets anders zijn. en vaak kan er pas iets aan gedaan worden als ze weten wat het is.
ik hoop voor je dat het snel over gaat. ik herken veel (eiglijk alles) in je verhaal. ik heb dat 2 jaar geleden erg gehad. bij mij hebben ze toen niks kunnen vinden maar het leek erg op reuma. uiteindelijk is het min of meer vanzelf over gegaan (nah, niet helemaal, maar wel voor het grootste gedeelte).
nja, aan mijn gezwets heppie nie zoveel. sterkte!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 13:52
Orpa
Orpa is offline
Heel erg bedankt voor de reacties.

Gelukkig is de pijn in mijn botten vandaag iets minder, maar mijn polsen worden steeds erger. Ik kijk het nog een weekje aan en dan ga ik volgende week naar de huisarts. Als ik ben geweest open ik wel een topic met een soortgelijke naam, om te vertellen wat het was/is.

Kus Orpa
Oud 27-05-2003, 14:01
Miracle
Miracle is offline
Hmm, t klinkt misschien raar, maar een week is wel vrij lang.. En soms kun je ook niet meteen terecht dus misschien kun je iets eerder gaan?
Oud 27-05-2003, 14:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
misschien iets met je gewrichten ofzo? of groeipijnen?
inderdaad wel slim om even langs de dokter te gaan.
ik heb zelf ook wel eens onverklaarbare pijnen die ook weer weg gaan...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 17:27
Sabine015
Sabine015 is offline
hallo

ik zal toch maar ff naar de dokter gaan
die weten meestal direct wel wat ze moeten doen
veel sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 19:02
Verwijderd
Ik zou denk niet echt nog een week wachten, hoe eerder hoe beter. Het is altijd beter als je "te vroeg" dan "te laat" gaat. Succes!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 11:32
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
dokter is idd het beste wat je kan...miss. is het wel artrose of jeugdreuma (om maar van een uiterste uit te gaan) en dan is het zeker noodzaak dat daar wat aan gedaan wordt..

Regels voor berichten