![]() |
|
Verwijderd
|
jups, gewoon langs de dokter. het kan, wat je zegt, groeipijn zijn, het kan ook iets anders zijn. en vaak kan er pas iets aan gedaan worden als ze weten wat het is.
ik hoop voor je dat het snel over gaat. ik herken veel (eiglijk alles) in je verhaal. ik heb dat 2 jaar geleden erg gehad. bij mij hebben ze toen niks kunnen vinden maar het leek erg op reuma. uiteindelijk is het min of meer vanzelf over gegaan (nah, niet helemaal, maar wel voor het grootste gedeelte). nja, aan mijn gezwets heppie nie zoveel. sterkte! |
![]() |
|
![]() |
Heel erg bedankt voor de reacties.
Gelukkig is de pijn in mijn botten vandaag iets minder, maar mijn polsen worden steeds erger. Ik kijk het nog een weekje aan en dan ga ik volgende week naar de huisarts. Als ik ben geweest open ik wel een topic met een soortgelijke naam, om te vertellen wat het was/is. Kus Orpa
|
dokter is idd het beste wat je kan...miss. is het wel artrose of jeugdreuma (om maar van een uiterste uit te gaan) en dan is het zeker noodzaak dat daar wat aan gedaan wordt..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn rond navel? Verwijderd | 6 | 20-04-2012 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn Vogelvrij | 6 | 15-02-2005 15:26 | |
De Kantine |
Wat is pijn? Dark Elf Oscar | 49 | 09-02-2004 15:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Manifest 1 - Pijn Type | 5 | 24-12-2003 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn ... reden van of zijn klootzak2001 | 5 | 02-10-2001 19:26 |