Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() [edit] In dit topic staat dus de reden.. Ik wil gewoon dat er naar me geluisterd wordt en ik wil serieus genomen worden. Daarom staat er nu dat ik 17 ben.. Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 13:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar waarschijnlijk scheelt het idd wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
******** schreef op 22-05-2003 @ 17:03:
euuhhhh ik wil niet veel zeggen maar met jonge mensen in het topic werden mensen van 11, 12 13 bedoelt.. dat stond dr ook boven dacht ik.. niet mensen van 15.. en er hebben een paar zo gereageerd met de gedachte dat het over mensen ging van 11, 12 13... niet ouder.. dan hadden ze waarschijnlijk wel gewoon ja gezegd.. er zijn zat mensen van 15 die gewoon serieus genomen worden.. ik geloof zelfs dat 15 een van de meest voorkomende leeftijden is.. dus waarom doe je moeilijk?? dr is niemand die jouw posts niet gaat lezen omdat je pas 15 bent.. en zelfs dan.. je bent al langer lid, toen men nog dacht dat je 15 was werd je ook serieus genomen.. ik denk neit dat dat veel gaat veranderen omdat je nu opeens zogenaamd 17 bent.. ik zou juist jou nu minder serieus nemen omdat je liever liegt over je leeftijd dan er eerlijk voor uitkomt en iedereen het tegendeel bewijst over dat jongere mensen geen goede posts kunnen hebben.. want van wat ik van jou gezien heb kan je best goed posten. mrja je hoeft neit naar me te luisteren, doe maar gewoon wat je zelf wil vind ik ook ![]() ![]()
|
![]() |
Achja, meestal kan je aan de kwaliteit van iemand´s posts wel zien hoe oud die persoon ongeveer is, uitzonderingen daargelaten. Verder zitten we hier op internet en dat is nu eenmaal een medium waarbij je een persoonlijke identiteit kan aanmeten, icl een andere leeftijd.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() was het maar zo'n feest, was ik maar 2 keer zo oud... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|