Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb ook nog een kat maar ik denk dat ik die thuis laat als ik ga studeren omdat die al tien jaar oud is en ik vind het zielig om die weer aan een nieuwe omgeving te laten wennen. Ik ben er inmiddels achter dat het in Enschede op de campus van de universiteit wel mag en in de stad daar niet. Het verschilt dus niet alleen per stad. Ik wil graag in Leuven gaan studeren maar ik geloof dat ze daar gemeubileerde kamers hebben en dan mag het zeker niet???
|
als ik op mezelf ga wonen neem ik mijn parkiet mee, die is nu 2 maanden oud. maar als die doodgaat dan neem ik denk weer een hamster, die zijn s'avonds wakker en overdag slapen ze, dus overdag heb je er geen "last" van, s'avonds heb je een leuk huisgenootje
![]()
||
Citaat:
|
maar je gaat toch ook geen hond houden als je de hele dag college hebt...
Ik ben de hele dag thuis voor mijn honden... Er zit gewoon veel tijd in het verzorgen van een huisdier en het kost ook aardig wat... Als je het pere wilt hou ik je niet tegen maar vind het wel zielig voor zo'n beessie om de hele tijd in een kamertje van 4x4 te moeten zitten alleen....
|
![]() |
|
|