Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik word dat ontzettend chagerijnig van, ik kan daar absoluut niet tegen, want ik ben zelf erg stipt en zal door mijn eigen toedoen nooit te laat komen... Vandaag ook, trein afgesproken, misverstand over de tijd, heb ik half uur gewacht, toen maar naar huis gegaan. Ik was echt heel chagerijnig, maar ja, probeer ik me overheen te zetten, anders verpest het de sfeer zo, en hij is lief
![]() ![]()
|
Als jij het rot vindt, dan moet je er iets van zeggen.
Kijk een keertje is niet erg, maar als mijn vriend iedere keer te laat zou komen dan zou ik daar zeker een punt van maken. Je spreekt toch samen een tijd af? Als hij toch niet de moeite wil doen om op tijd te komen, waarom spreek je dan wat af. Hij moet zijn verantwoordelijkheden nemen en op tijd komen.
|
hm. moeilijk. want ik vind t best wel irritant als mensen te laat zijn, maar als ik m dan eindelijk zie ben ik weer zo blij dat het me allemaal niet uitmaakt
![]()
|
![]() |
jaah goed, ik 'vergeet' het meestal zodra ie er is want anders is het ook gelijk zon ongezellig. laatst was ie wel een paar keer echt een half uur of 2 uur te laat toen heb ik wel wat van gezegd en nu is ie niet meer te laat gekomen
![]()
|
Verwijderd
|
kom ook wel ns te laat, maar laat dan altijd wel even weten.. weet diegene waar hij/zij aan toe is..
vroeger kwam ik altijd te laat en nu heel vaak op tijd of eerder... maar je kan t iig met m over hebben en laten merken dat je t absoluut niet leuk vind, want zo gaat toch ook nie? nu blijf jij er mee rondlope.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Dat moet je zeker tegen hem zeggen!
Ik begrijp je volkomen. Ik kan er ook absoluut niet tegen als mensen altijd te laat komen. Vijf minuutjes is niet erg, maar wel een half uur. Want waarom spreek je dan voor een bepaald tijdstip af? Hij zal het wel begrijpen denk ik. Als je maar goede argumenten geeft, waardoor hij inziet dat je dat echt vervelend vindt. Want boos worden over een tijdstip kan echt wel, hoor! Het zijn gewoon frustraties en als je die niet uitspreekt, krop je ze alleen maar op. Dan barst de bom een tijdje later en dan ben je nog verder van huis... Gewoon vertellen dus!
|
ik vind wel dat je het moet zeggen. Of ie er wat aan doet is wat anders. Maar je kan in ieder geval laten weten dat je het niet prettig vind. Dan zal die voortaan in ieder geval even bellen als ie weer is te laat komt.
Maar ik heb er ook wel last van hoor ![]() Ook een pas nog....Ik zou zo met een vriendin op zaterdag een videotje bij haar thuis gaan kijken. Maar dat hadden we dus al een week van te voren afgesproken. Door de weeks zie ik haar verder niet, en ik had er ook niet meer op msn of wat dan ook gezien. Krijg ik dus op zaterdag ochtend een mailtje dat ze het weekend met haar ouders weg moet. Dat soort dingen gebeuren gelukkig niet zo heel vaak, maar dan kan ik me dan zoooo aan ergeren!!! Bel dan tenminste effe een dag van te voren op om te zeggen dat het niet door gaat, want dan kan jij daar ook weer rekening mee houden met je planning (Jah....planning ja ![]() ![]() Nouw, weer een heel (on)nuttig verhaal, maar ik heb wel weer even mijn frustraties weggeschreven ![]() ![]()
||
Citaat:
Heel herkenbaar! ![]() is vervelend maar ach als ie maar komt dan vind ik het best duss Maar als jij het egt nie leuk vind moet je dat natuurlijk gewoon kunnen zeggen ![]()
|
ik heb daar een bloedje hekel aan...
zit je je kapot te haasten om niet te laat te komen sta je alsnog ergens vreselijk lang te w88 omdat iemand anders het waarschijnlijk of niet kan schelen of hij/zij te laat komt of hij écht verhinderd is.... ik zal het toch echt ff vragen als het zo vaak gebeurd.. hij kan er tch wel rekening mee houden?
|
![]() |
Je moet hem dat ook eens een paar keer lappen,
afspreken en zeker zijn dat hij er is(door spioneren hehe) en hem zelf nog een kwartier à een half uur laten wachten. Echt waar, na een paar keer kreeg hij er ook last van. En heb ik het hem uitgelegt... moesten we beide daarna best om lachen. Daarna is het maar 5 minuutjes niet meer, en daar kon ik nog mee leven.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heeft mijn vriend ook wel eens in het begin gedaan. T ligt er natuurlijk aan waar maar ik ging gewoon om de tijd te vullen met een andere vent kletsen en dan natuurlijk niet gelijk je vriend aandacht gaan geven als ie aan komt kakken.
Maargoed, weet ie al dat je het heel vervelend vindt dat ie altijd te laat komt? Zo ja, wacht volgende keer 5 minuten en vertrek zelf. Zo nee, laat het hem weten, zo kan ie daar rekening mee houden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Enorm vervelend, ja. Geldt niet alleen bij verkeringen maar ook bij je gewone vrienden. Wat moet je doen als iemand structureel te laat komt? Je kunt het moeilijk uitmaken (of de vriendschap verbreken) alleen omdat die persoon vaak te laat komt.
Sommige mensen hebben die eigenschap nou eigenlijk en sommige houden 'm ook hun hele leven (dat is het soort wat nooit een vaste baan heeft). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je vriend erg vaak te laat opduikt, mag je daar best boos om worden hoor. Niet om het tijdstip, maar omdat-ie jou laat wachten, en daarin dus geen rekening met jou houdt.
Mijn vriend komt juist altijd te vroeg. Toen hij eens anderhalf uur eerder arriveerde dan ik hem verwachtte (we hadden afgesproken dat-ie na het eten zou komen, dus ik verwachtte hem om half acht of zeven uur ofzo, kwam-ie nog vóór zes uur aanzetten, had-ie extra vroeg gegeten zodat-ie eerder bij mij kon zijn...) heb ik gezegd dat het wel erg lief van hem was, maar niet helemaal de bedoeling ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studiekeuze Check een dag te laat.... televisie | 4 | 02-06-2014 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Één minuut te laat Krume | 13 | 15-02-2014 23:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Medicijnen te laat in ontwikkelingslanden Verwijderd | 26 | 24-06-2009 11:09 | |
Games |
Game-verslaving Angelos | 28 | 16-04-2007 16:56 | |
Lifestyle |
Beste vs. Slechste Gewoonte acdcfan | 54 | 12-04-2007 18:04 | |
Liefde & Relatie |
Vaak te laat? Stefanie | 46 | 19-12-2003 01:40 |