Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2003, 09:40
helpy
helpy is offline
Hoi hoi iedereen. Ik zit al een aantal jaren met te dik zijn en wat ik ook doe ik word alleen maar dikker. Ik ga namelijk snoepen als ik me verdrietig voel. Ik voel me daardoor altijd vrezelijk. dan ga ik maar overgeven of de volgende dag niks eten. Ik probeer steeds te lijnen maar dat lukt gewoon niet ik verlang zo naar snoep, Ik weet niet goed wat ik moet doen, en MIJN ouders begrijpen het niet, als je je ongelukkig voelt dan val je toch gewoon af, was het mar zo makkelijk.
Voel jij je ook zo vrezelijk? misschien kunnen we elkaar steunen door er over te praten???

je kan me mailen op my_happynes1985@hotmail.com ik hoop veel reaxties te krijgen

groetjes helpy
Oud 19-06-2003, 09:54
Qimm
Qimm is offline
Jij had hier toch al een topic over gemaakt?
Oud 19-06-2003, 10:23
Koen
Koen is offline
Citaat:
Qimm schreef op 19-06-2003 @ 10:54:
Jij had hier toch al een topic over gemaakt?
Offtopic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=515397 , maar ekki heeft 'm gesloten ipv verplaatst.
Oud 19-06-2003, 11:38
ekki
ekki is offline
Citaat:
Koen schreef op 19-06-2003 @ 11:23:
Offtopic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=515397 , maar ekki heeft 'm gesloten ipv verplaatst.
ik ben echt HEEL HARD aan vakantie toe. sjongejongejonge.

nouja, die andere topic is nou verplaatst, dus ik ga deze even sluiten (die andere is wat nuttiger namelijk).

sorry, helpy. in het vervolg mag je me hierover ook mailen/pm'en, hoor, als zoiets gebeurt. maar zo is het ook opgelost.

Regels voor berichten