Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik snapte teksten wel maar wel op mijn manier LOL
bij vraag 1 had ik (niet uitlachen hehe) Vrouw wilde geen puur chocolade ei en heeft hem geruild voor een melk chcolade ei, toen werd haar verloofde boos en sloeg haar LOL Het was wel te veel ja! want ik heb half uur verlening en ik heb er 20 min van gebruik!!! ![]() en na vraag 28 was mijn concentratie op.... daarom ook niet heel hoog cijfer...op het laatst zaten de meeste fouten... ![]() [edit] ik doe staatsexamen dus ik heb nog geen cijfers behaald dus alleen schriftelijk en mondeling telt mee voor diploma cijfer...snap je? beetje kut wel want ik kan geen frans praten LOL ![]()
|
![]() |
haha k had dus ook bij vraag 1 dat er een conflict was ontstaan doordat de man pure chocola had gekocht en zij melk chocola wou
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar goed met 5,3 toen wel geslaagd? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() hehe neej hoor gefeli! ik wou dat ik dat kon zeggen op de mavo had ik wel 9,4 voor examen maar nu toch stuk minder ![]()
|
Verwijderd
|
het ging FOKKIN slecht!!! ik heb bij iedere alinea en vraag zeker wel 4 keeri n mn woordenboek moeten kijken, snapte geen reet van de vragen (gewoon steeds gegokt)! Durf niet na te kijken omdat ik bijna ieder vraag gegokt ben (en ik ben zeer slecht in gokken)
Wij hebben ook meer dan 6 maanden geen frans gehad omdat we steeds nieuwe leraar kregen, echt zeer kut. Ook hebben we we helemaal geen tekst geoefend, dus nou heb ik kans op een onvoldoende frans, eco en gs, dat zijn er dus 2 te veel ![]() trouwens, weet iemand heir *toevallig* hoeveel se cijfers je voor frans 1,2 hebt? (ik heb dus alleen 3 bij 1,2 staan en 4 bij frans1) en hoort frans 1,2 in profieldeel? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb al 3 jaar geen les in frans? Kan je toch zelf ook oefenen teksten? over frans 1,2 weet ik niks sorry ik doe oude stijl....
||
Citaat:
![]() en hoe kan het dat jullie nou nog een mondeling moeten doen? die hebben wij allang gehad!! naja iig heel veel succes!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
pfff en ik dacht dat het heel dom was om dat te zeggen hahaa ![]() gelukkig hebben jullie het ook (niet lullig bedoelt ben seriues blij heheh ik schaamde me echt zo erg...)
||
![]() |
Citaat:
![]() thnx iig succes heb ik wel nodig... iets meer hersenen ook ![]()
||
![]() |
Citaat:
doe jij oude stijl dan? (?? staat duidelijk boven jou post dat ik dat wel doe) iedereen roep wel dat nieuwe stijl moeilijker is maar das echt niet waar....staatsexamen die zijn pas moeilijk.... je moet op 2 momenten presteren....mondeling en schriftelijk...beetje kut
||
Citaat:
nou, de nieuwe stijl is misschien dan niet moeilijker, maar je moet er wel veeeeeel meer voor doen, verslagen, lezen, etc!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik moet er 12 voor frans 15 voor engels en 20 voor nederlands...
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
hiiihi... had ik ook.. de vrouw was niet tevreden met het puur choco-ei want ze hield meer van melk ![]()
||
Citaat:
Hmm hoeveel... kgeloof een stuk of 10.. maar dat verschilt per school wel denk ik. zoals zoveel verschillend is met andere shcolen. frans hoort ook bij je profieldeel, als je c&m hebt in ieder geval. wat jij hebt met eco, gs, fra1,2 onvoldoende heb ik ook. of alledrie erop=geslaagd, of alledrie eronde=gezaktr, of drtussenin en herexamen ![]() ![]() Succes iig
||
![]() |
Citaat:
helaas totaal maar 23 puntjes, tussen de 4,9 en 5,5 dus maar!en normaal kan ik frans echt heel goed! ![]() nou was ik ook te laat vanmorgen (slechts 20 min. dankzij mijn hele aardige afdelingsleider die mij uit bed belde! ![]() dus zat nogal in tijdnood.
||
Citaat:
= 2 mondelingen = 2 luistertoetsen = 2 schrijfvaardigheidstoetsen |
![]() |
||
Citaat:
sorry dat ik het zeg.. kijk ik vind het super voor je dat je een 9 of wat was het haalt.. maar niet iedereen vind het zo makkelijk.. Een paar teksten waren gewoon lastig..
|
Wat dacht je van het volgende topic:
[Havo] Frans http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=485923 ![]() ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Het algemene vavo-topic Tink* | 123 | 14-09-2019 01:49 | |
Eindexamens 2013 |
[HAVO] Normeringen Havo 2013 Girl92 | 28 | 13-06-2013 22:05 | |
Algemene schoolzaken |
Problemen met leraar thimoharte10 | 3 | 17-05-2013 22:17 | |