Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 13:22
TeiZ
TeiZ is offline
Het seizoen loopt alweer bijna tot zn einde, de strijd is hard op het moment, geen enkele thread die recentelijk is over nba en de komende playoffs. Zon gave sport nauwelijks animo, maar wel 50 topics over voetbal..

Spurs/mavericks west champ
vs
pistons east champ.

Duncan MVP

Wallace Defence award

nuff said
Oud 02-04-2003, 14:10
Tofke_H
Tofke_H is offline
Offtopic: Als er in NL bijna alleen animo voor voetbal is, kan ik (niemand) er niets aandoen. Open zelf topics over andere sporten, en nodig eens wat vrienden uit, zodat er in dit topics ook leuke discusie's komen te staan, en dat soort topics niet na 3 reply's "dood" zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:51
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
SACRAMENTO KINGS RULEZzZzZ
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
The Master 2002 schreef op 02-04-2003 @ 16:51:
SACRAMENTO KINGS RULEZzZzZ
Oef you haven't seen Dallas man.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 02:31
TeiZ
TeiZ is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 02-04-2003 @ 15:10:
Offtopic: Als er in NL bijna alleen animo voor voetbal is, kan ik (niemand) er niets aandoen. Open zelf topics over andere sporten, en nodig eens wat vrienden uit, zodat er in dit topics ook leuke discusie's komen te staan, en dat soort topics niet na 3 reply's "dood" zijn.

Ik heb al meerdere malen geprobeerd dit soort threads in "leven" te houden, tevergeefs. Er zijn er maar een paar die er diep op in willen gaan, maar het werkt gewoon niet. Daarom hou ik het maar op amerikaanse sites. In een opwelling wilde ik mn eerst reply ff kwijt, kreten zoals Sacramento rulezzzzzzz gaan nergens over. Onderbouw ajb je mening, zodat ik em weer onderuit kan halen

Maar ach, ik begrijp het wel. Als de media ook TE weinig aandacht geeft, dan heeft dat zn invloed op de interesses.

Peace.
Oud 03-04-2003, 09:51
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
TeiZ schreef op 03-04-2003 @ 03:31:

Maar ach, ik begrijp het wel. Als de media ook TE weinig aandacht geeft, dan heeft dat zn invloed op de interesses.
Dat is het grootste probleem. De sporten die op tv zijn, worden hier bediscussieerd. Voor de rest is weinig aandacht.
Oud 08-04-2003, 18:24
Verwijderd
Ik vind basketbal echt zo leuk!
mijn vriend zit er op en hij was (bij een niet officieel toernooi) 3e van europa geworden met zijn team.
jammer genoeg heeft hij nu een rugblessure en gaat stoppen terwijl hij volgens iedereen zoveel talent heeft..
echt jammer..
ik heb t altijd al leuk gevonden en nu door hem is mn aandacht er weer wat meer op gevestigd..
leuk dat er een topic is.. alleen ik weet niet echt clubs ofzo (bloos)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:47
*Sqilly*
*Sqilly* is offline
Hebben we dan hier niet wat basketballers rondlopen? Ik speel zelf rayon in noord-holland. Dan kunnen we daar de topic nog een beetje over laten doordraaien?
Oud 09-04-2003, 03:14
TeiZ
TeiZ is offline
zou kunnen, ben zelf totaal niet meer op de hoogte wat betreft nederlands basketball sinds ik zelf niet meer competief meedoe.
Oud 10-04-2003, 21:29
City2000
City2000 is offline
Jah ik ben een basketballer!
en k ben ook die gene met die geblesseerde rug waar Loontjuh het over had
maar goed ik speel zelf pas drie jaar Basketbal nu.. (met dit blessure jaar meegeteld ) en heb in het eerste jaar op laag niveau gespeeld met een goede coach.. we speelde 1 of 2 niveau's lager dan het rayon (kadetten rayon) ik zat toen in een opleidings team.. volgend jaar kwam k in de kadetten 1 terecht en speelde in het rayon, maar omdat ons tweede team ook in het rayon ging spelen en mijn oude coach dat team ging doen had hij mij in dat team mee genomen om de het team een beetjuhop t trekken had dus een zwaar jaar met vaak twee wedstrijden achter elkaar op vrij hoog niveau.. naja eigenlijk was het niet zo heel moeilijk.. was voor de kadetten 1 maar 1 echte tegenstander
dat waren den helder (die uiteindelijk ook ned kampioen zijn geworduh) en hooddorp.

maar genoeg over mij
waar spelen jullie eigenlijk?
of zijn jullie straat basketballers?

CIAO, en een kusjuh aan zijn vriendinnetjuh
Oud 11-04-2003, 11:16
Friends
Friends is offline
Hey,

weet je wat me opvalt? Er staan hier alleen maar mannen. En 1 vrouw die over haar vriend vertelt.
Ben ik dan zo gek dat ik 5 jaar gebasketbald heb en de enige vrouw hierin ben? Het is een onwijs gave sport en ik zat bijna in het nederlands vrouwenteam (ook al was ik 15), en mocht dus om mijn leeftijd niet meedoen.
Maar het is een te gekke sport om naar te kijken, vooral de mannen in de NBA.

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:44
Verwijderd
ik vind t ook heel erg leuk om te doen hoor..
wil er opzich ook wel op, maar volgend jaar eindexamen en daarna studeren enzo.. ffies eerst op school richten.
alleen roelof is zo lang.. is heel gemeen als ie voor je gaat staan met zn handjes omhoog (heah schat) (aangezien ik maar een klein meisje ben )
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:56
City2000
City2000 is offline
Citaat:
Friends schreef op 11-04-2003 @ 12:16:
Hey,

weet je wat me opvalt? Er staan hier alleen maar mannen. En 1 vrouw die over haar vriend vertelt.
Ben ik dan zo gek dat ik 5 jaar gebasketbald heb en de enige vrouw hierin ben? Het is een onwijs gave sport en ik zat bijna in het nederlands vrouwenteam (ook al was ik 15), en mocht dus om mijn leeftijd niet meedoen.
Maar het is een te gekke sport om naar te kijken, vooral de mannen in de NBA.

Groetjes
Hey een vrouwelijke basketballer
waar speelt gij dan?

Kusjuh
Oud 11-04-2003, 14:58
City2000
City2000 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-04-2003 @ 15:44:
ik vind t ook heel erg leuk om te doen hoor..
wil er opzich ook wel op, maar volgend jaar eindexamen en daarna studeren enzo.. ffies eerst op school richten.
alleen roelof is zo lang.. is heel gemeen als ie voor je gaat staan met zn handjes omhoog (heah schat) (aangezien ik maar een klein meisje ben )
haha jah schat j moet ook oefenen om over iemand heen t schieten.. leer k j later nog wel
bedoel k krijg ook altijd voordurend van die lange darme voor me.. gewoon een kwestie van snel zijn of hoog springen.. gewoon slim spelen

KUSZ meis!
Oud 11-04-2003, 15:05
Friends
Friends is offline
Citaat:
City2000 schreef op 11-04-2003 @ 15:56:
Hey een vrouwelijke basketballer
waar speelt gij dan?

Kusjuh
Nee, ik heb 5 jaar gespeeld. Bij de Alkmaar quardians. Waar speel jij? Als je lange personen voor je hebt moet je inderdaad gewoon slim spelen. Dat leer je bij trainen dus...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
City2000 schreef op 11-04-2003 @ 15:58:
haha jah schat j moet ook oefenen om over iemand heen t schieten.. leer k j later nog wel
bedoel k krijg ook altijd voordurend van die lange darme voor me.. gewoon een kwestie van snel zijn of hoog springen.. gewoon slim spelen

KUSZ meis!
whahaha.. je kent mij..
ik en hoog springen? haha..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:00
nielo
nielo is offline
beter Sixers eastern conference champions
A.I. (Allen Iverson) MVP
Ricky Davids MEP
Derrick Coleman Best Defnsive Player
Larry Brown best coach
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:05
Verwijderd
Citaat:
nielo schreef op 11-04-2003 @ 18:00:
beter Sixers eastern conference champions
A.I. (Allen Iverson) MVP
Ricky Davids MEP
Larry Brown best coach
wat?
die laatste twee snap ik wel maar de rest..
owkeej owkeej. ik bemoei me er al niet meer mee..
schat, antwoord jij maar
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:49
City2000
City2000 is offline
ik zelf speelde bij Bv Lely jongens Kadetten 1,2 in het rayon noord
dit jaar.. tjah zoals j al gelezem had ben k zwaar geblesseerd geraakt en in welk team ik zit weet k niet zo psies.. ze hadden mij toen trug gezet in Junioren 3 dacht k (jah ben dit jaar eerste jaars junior) maar toen k al een paar keer trainde (na 2of 3 keer) vroegen ze mij meteen weer voor het tweede team alleen kreeg k toen opnieuw weer last van mij rug
ik zou dan Junioren 2 hebben gespeeld op Rayon niveau.. jah j snapt m al.. ons junioren 1 spelen eredivisie
had k ook kunnen spelen.. als alles mee zat

naja mijn club is dus gevestigd in Amsterdam Appollohal

schat die Nielo schrijft dat hij wilt dat de sixers (is een team ) de eastern conference winnen (amerika is opgedeeld in eastern en western conference in de playoffs) wilt dat Allen Iverson MVP wordt (most valuable player) en dat mep.. tjah weet k niet.. zo veel verstand heb k er nou ook weer niet van

KUS en doegiez
Oud 12-04-2003, 08:03
Verwijderd
Citaat:
City2000 schreef op 11-04-2003 @ 18:49:
tjah zoals j al gelezem had ben k zwaar geblesseerd geraakt
aggossie Neej hor schat, vind t ook wel kut voor je.. zal je dan maar weer keertje moete massere

MEP: most .... ach ik wou iets verzinne, maar ik weet niets..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 12:10
Friends
Friends is offline
Citaat:
City2000 schreef op 11-04-2003 @ 18:49:
ik zelf speelde bij Bv Lely jongens Kadetten 1,2 in het rayon noord
dit jaar.. tjah zoals j al gelezem had ben k zwaar geblesseerd geraakt en in welk team ik zit weet k niet zo psies.. ze hadden mij toen trug gezet in Junioren 3 dacht k (jah ben dit jaar eerste jaars junior) maar toen k al een paar keer trainde (na 2of 3 keer) vroegen ze mij meteen weer voor het tweede team alleen kreeg k toen opnieuw weer last van mij rug
ik zou dan Junioren 2 hebben gespeeld op Rayon niveau.. jah j snapt m al.. ons junioren 1 spelen eredivisie
had k ook kunnen spelen.. als alles mee zat

naja mijn club is dus gevestigd in Amsterdam Appollohal

schat die Nielo schrijft dat hij wilt dat de sixers (is een team ) de eastern conference winnen (amerika is opgedeeld in eastern en western conference in de playoffs) wilt dat Allen Iverson MVP wordt (most valuable player) en dat mep.. tjah weet k niet.. zo veel verstand heb k er nou ook weer niet van

KUS en doegiez

Ik won altijd van BV lely
En ik kampte ook altijd maar met blessures, maar ik hoefde niet terug gezet te worden want dat vonden ze zonde van het talent
Dus jij speelt nog altijd bastketball?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 09:53
G.T.C.
G.T.C. is offline
zozo.......het basketbal topic begind toch te werken!!

Naja, niet dat ik hier nog zoveel te melden heb maar ja. Zelf heb ik ook een tijd op basketbal gezeten bij de Flyers uit Waddinxveen, en daarna nog een tijdje in Rotterdam. Alleen ik had echt een hekel aan de trainingen. Ik zat er echt alleen maar op zodat ik mee kon doen met de comeptitie wedstrijden.

Maar ja....daar had ik dus allemaal geen zin meer in. Ik ben er af gegaan en nu speel ik lekker straatbasketbal. En dat is echt stukken beter . Dat is gewoon het echte werk.

En ik ben het er idd helemaal mee eens dat er veels te weinig aandacht aan besteed word. Bij basktebal zit toch veel meer actie dan bij dat idiote voetbal . Maar ja....helaas denkt niet iedereen zo.
Ik ben trouwens altijd blij als ik weer naar winterberg ga waar wij een vakantie huisje hebben. Daar hebben wij lekker sateliet tv en kan ik naar allemaal basketbal zenders kijken . Das echt flex.

Het word gewoon tijd dat ik naar Amerika ga verhuizen
Oud 13-04-2003, 13:59
AND1
AND1 is offline
yoyo ballaz wie van jullie zijn echte ballaz en waar spelen jullie ik speel bij de WESTLAND STARS in s-gravenzande mijn positie is center ben 2.03 lang
Oud 13-04-2003, 14:28
Friends
Friends is offline
Als ik nog even over mijn verleden (net een jaar terug maar goed) ja dan ben ik ook nog een echte baller, omdat ik ook af en toe nog mee doe. Ik speelde (zoals hierboven) bij de Alkmaar guardians in Alkmaar en ik was guard (1.69 was ik toen, nu 1.77)
En ik speelde en speel nog wel eens de competitie mee.
Vet coole sport!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:48
perre
perre is offline
heb nog basketbal gespeeld, maar ben gestopt wegens blessure aan knie. Speel nu tennis (eigenlijk ook al 11 jaar) en die blessure speelt mij ook hierin parten.

speel dus enkel nog voor men plezier.
Verder kijk ik ook nog naar NBA. Chicago blijft mijn favo-ploeg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 09:10
City2000
City2000 is offline
Hey halloz..
jah ik basketbal nog wel.. naja laten we het zo zeggen..
ik ben nog lid
ik zit er wel over t dobben om gewoon helemaal t stoppen..
bedoel ik wil strax gewoon lekker gaan werken.. fitnessen met mijn broer (hoewel fitness wel snel schijnt t vervelen )
en k heb ook nog een hele lieve vriendin waar k lekker aandacht aan wil besteden en ik zie haar al zo weinig en als k dan ook nog eens wedstrijden moet spelen.. tjah k ben dan zo een hele dag kwijt als het uit is..
vooral als k strax weer op niveau kom en landelijk ga spelen.. moet j helemaal naar oezbekistan afreizen
maar goed ik zie wel wat k ga doen..

maar zelf volg k de NBA niet echt meer zo goed..
toen k nog actef basketbalde hoorde k nog alle ins en outs.. kreeg k eens eeen video mee om t bekijken enzo.. maar k val langzaam een beetjuh helemaal uit het wereldjuh
dussuh.. wie kan mij de stan van zaken een beetjuh vertellen in de NBA?

CIAO
Oud 14-04-2003, 09:12
City2000
City2000 is offline
Citaat:
Friends schreef op 13-04-2003 @ 15:28:
Vet coole sport!! [/B]
Helemaal mee eens.. daarom zal het mij ook wel pijn doen als k uiteindelijk toc beslis om ermee t kappen

CIAO
Oud 14-04-2003, 09:49
Verwijderd
Citaat:
City2000 schreef op 14-04-2003 @ 10:10:
Hey halloz..
jah ik basketbal nog wel.. naja laten we het zo zeggen..
ik ben nog lid
ik zit er wel over t dobben om gewoon helemaal t stoppen..
bedoel ik wil strax gewoon lekker gaan werken.. fitnessen met mijn broer (hoewel fitness wel snel schijnt t vervelen )
en k heb ook nog een hele lieve vriendin waar k lekker aandacht aan wil besteden en ik zie haar al zo weinig en als k dan ook nog eens wedstrijden moet spelen.. tjah k ben dan zo een hele dag kwijt als het uit is..
vooral als k strax weer op niveau kom en landelijk ga spelen.. moet j helemaal naar oezbekistan afreizen
maar goed ik zie wel wat k ga doen..

maar zelf volg k de NBA niet echt meer zo goed..
toen k nog actef basketbalde hoorde k nog alle ins en outs.. kreeg k eens eeen video mee om t bekijken enzo.. maar k val langzaam een beetjuh helemaal uit het wereldjuh
dussuh.. wie kan mij de stan van zaken een beetjuh vertellen in de NBA?

CIAO
schat, je weet dat je het voor mij niet moet doen.
ik zou het alleen maar leuk voor je vinden als het goed zou gaan met je ruggetje en je basketbal.. echt waar..
vind t alleen maar voor je als het lukt..
ik hou toch wel van je.. ga ik gewoon mee
kus
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:21
City2000
City2000 is offline
Tuurlijk schat ga k er niet mee stoppen voor jou.. naja misschien wel een beetjuh..
nee ik heb er gewoon geen zin meer om strax weer een seizoen t hebben en dan weer de hele tijd t zitten tossen of k nou wel zou kunne spelen of niet.. word er een beetjuh gek van.. wil gewoon lekker bezig kunnen zijn.. en mijn geld binnen krijgen en gewoon lekker bij mij lieve meisjuh zijn!

zijn er nog meer mensuh die met een zware blessure zitten en met sport zijn gestopt of ermee door zijn gegaan?

Groetuh,
City2000 (K)
Oud 14-04-2003, 20:48
Friends
Friends is offline
JA IK!! Liesblessure (basketball en tennis) en Knieblessure (basketball). Ik blijf gewoon doorgaan met Tennissen. met basketball ben ik toen gestopt.
Ik zit er nu al 1,5 jaar mee, zoals eerder gezegd. maar ik kom al weer aardig op niveau, dus ga gewoon weer competitie en de rest van de wedstrijden spelen!!!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:38
Thomas
Thomas is offline
Leuk om in de achtertuin te spelen en om soms op Eurosport oid te bekijken. Ik heb iig niets tegen deze sport.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 01:57
TeiZ
TeiZ is offline
wow! je hebt niets tegen deze sport, relaxt....

Ben tijdje afwezig geweest en zie daadwerkelijk animo , beterz
Ik speel geen competitie meer, op de straat liggen toch mn roots dus daar speel ik sowieso het liefst. Dat doe ik nog wel en ik hoop dat ik het deze zomer kan intensiveren. Mochten 1 van jullie een ass-wooping in den haag willen , let me know

trouwens

"nielo beter Sixers eastern conference champions
A.I. (Allen Iverson) MVP
Ricky Davids MEP
Larry Brown best coach "

sorry iverson geen mvp, is ie toch echt niet veelzijdig genoeg voor.

MVP eerder, Duncan, Garnett of McGrady.

Defensive player derrick coleman??! Gast heb jij ooit Ben Wallace gezien, hmm denk het niet. Hij heeft niet voor niet op zn hoofdbandje "NFZ" (No Fly Zone) staan.

East champs, hmm doet er eigenlijk niet toe, de winnaar van de west wordt toch nba-kampioen. Ik ga voor de Detroit Pistons als Wallace op tijd is hersteld en anders voor de Nets.

West champs, tevens de Nba kampioen 2003, hopelijk Spurs.
( is een twijfel tussen spurs, mavs & lakers) tijd zal het leren
Oud 15-04-2003, 21:24
*Sqilly*
*Sqilly* is offline
Is er nou niemand die nog steeds basketbalt hier? Alleen maar ex-basketballers nou lekker dan weer
Oud 16-04-2003, 09:10
City2000
City2000 is offline
naja in prencipe basketbal ik nog
vraag maar na bij Lely bestuur
tis alleen dat ik geblesseerd ben
ik speel nu enkel af en toe nog op pleintjuhs..
maar k weet niet.. kom tegenwoordig niet echt meer tegenstand tegen.. hoogst tijd voor de zomer vakantie.. dan komen de ECHTE basketballers weer naar het museumplein in amsterdam
wat daar nu rond loopt is niet echt van wauw..

maar let maar op.. als het mee zit ben ik volgend jaar weer een echte basketballer die weer wedstrijden gaat spelen..
tjah.. of k stop ermee en kan me dan officieel toevoegen tot de ex-basketballers

CIAO
Oud 21-04-2003, 16:28
Rob Z.
Rob Z. is offline
Dag mr. AND 1, Ik speel ook bij de Westland Stars in 's Gravenzande.. Wat mag jouw echte naam zijn?
Oud 21-04-2003, 23:27
TeiZ
TeiZ is offline
playoffs zijn begonnen. strax komt de tweede ontmoeting tussen sommige teams.

Spurs vs Suns

Stand 0-1 (best of 7). De spurs zullen moeten spelen zonder 2 centers dus zal duncan vn center positie spelen. Er is nu misschien een tekort aan lengte. Amare stoudamire is beestachtig als rookie zijnde, dus ben benieuwd wat het gaat worden. (denk zege voor spurs)

Celtics vs Pacers

Stand 1-0. De pacers zullen paul pierce moeten stoppen en antoine walker ook niet vergeten. Misschien dat jermain o'neal gaat vlammen we zullen zien. (zege voor celtics)

Jazz vs Kings

stand 0-1. Kings zijn sterker dan jazz, maar jazz heeft zoveel playoff ervaring. (zege kings)

Morgen spelen de andere teams, any predictions, anybody??
Oud 22-04-2003, 14:42
Verwijderd
ik wil ook basketballen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 13:46
Verwijderd
en ja hoor. ik heb een basketbal gekocht, dus nu ga ik wel ffies oefenen, want ik moet natuurlijk roelof (city2000) kunnen overtreffen (al gaat dat never nooit van mn leventje lukken, maar t gaat om t idee )
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:09
AND1
AND1 is offline
zeg eerst je eigen naam maar ik speel in junioren 1 volgend jaar het RAYON in we ownen nu de eerste klasse we vegen ze van het veld!!!!!!!!!!1

laterzz
Oud 24-04-2003, 18:08
City2000
City2000 is offline
Hey AND1,
ik zou j dan van harte welkom willen heetten in het Rayon.
is het dan het rayon noord? mijn team speelt daar nu in
en mocht ik volgend jaar toch nog gaan basketballen ga ik daar lekker rustig ballen.. hoewel ik me nog wel kon herrinderen als kadetjuh nog dat toen ik inviel het niveau wel een beetjuh laag was.. maar goed weet niet hoe het nu is na een jaar eruit t zijn geweest. maar misschien zullen we elkaar dan wel ontmoeten op het veld

jah schat, waar een wil is is een weg..
ooit zal er een dag komen waarop jij mij voorbij streeft..
als j maar genoeg oefent elke dag
en HEEEL VEEEEL geluk hebt
maar je moet j niet vergelijken met mensen die beter zijn dan jou.. je moet erop trainen hoe je jezelf zou kunnen verbeteren!

CIAO
Oud 24-04-2003, 18:45
AND1
AND1 is offline
ik speel in (of ga spelen in ) in het RAYON west dus dat is ver weg van jou homecourt!!!!

ZIJN ER EIGENLIJK LUI HIER DIE KUNNEN DUNKEN????
Oud 25-04-2003, 08:26
Verwijderd
ja, city2000, maar hij zei dat ie t niet meer (of niet meer vaak) doet vanwege zn ruggetje

*is stiekem heel trots op dr jochie *
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 12:32
Rob Z.
Rob Z. is offline
Ik zit nu 5 jaar op basketball
Dit was mijn eerste seizoen in de kadetten en ik ben niet zo bijzonder groot dus ik red het nog niet
Oud 26-04-2003, 09:45
City2000
City2000 is offline
aahh dat je niet zo groot bent geeft niet..
ik zag vorig jaar (toen ik nog laatste jaars kadet was) ook ineens de kleinere jochies heel hoog springen..
je moet gewoon zorgen dat je veel voor de bal springt in de rebounds of op andere momenten.. en probeer er te staan als het kan bij het afspringen bij partijtje.. als je het steeds niet wint is het niet erg.. moet j beter j best gaan doen en ik denk dat dat de beste manier is om je sprongkracht te trainen..
jah er is nog een andere mogelijkheid wat erg veel helpt..

en jah ik kan dunken jah heb het wel al een tijdjuh niet meer gedaan omdat ik iid (bedankt schat ) bang ben voor mijn rug.
maar goed ik heb sinds gister besloten om met een paar oude jongens samen weer een leuk team op t richten dus als dat door gaat ben ik weer helemaal terug next jaar

CIAO

(nog meer mensuh die kunnen dunken?)
Oud 26-04-2003, 09:48
City2000
City2000 is offline
Citaat:
AND1 schreef op 24-04-2003 @ 19:45:
ik speel in (of ga spelen in ) in het RAYON west dus dat is ver weg van jou homecourt!!!!
hmm.. jammer we zullen elkaar eventueel ook niet zien in het promotie tournooi (mochten we bijden dat halen) omdat wij niet mee mogen doen omdat onze junioren 1 al in de eredivisie spelen... naja hou het niveau iig maar lekker hoog daar in het Rayon west!

CIAO
Oud 27-04-2003, 00:25
TeiZ
TeiZ is offline
yiehaaaa 2-1 voor spurs.

Lakers hebben hulp nodig van de refs en nog verliezen, losers.

Duncan 23 rebounds, jaja nu komen de echte jongens naar voren.

When: Als de zon schijnt
where: Den haag, centraal station bballcourt
what: Backboardbeast swatting and rejecting, try our D#, baby
Oud 27-04-2003, 01:08
City2000
City2000 is offline
Citaat:
TeiZ schreef op 27-04-2003 @ 01:25:
try our D#, baby
D? speel jij Defence in straatbasketbal?
keej weer iets nieuws.. keej natuurlijk logisch dat je wel wat verdedigt maar hier in amsterdam gaat het toch echt om de taktiek dan om de D. Zie maar voorbij je man t komen, dat is waar het om gaat je tegenstander voorschut t zetten!

CIAO
Oud 27-04-2003, 11:51
TeiZ
TeiZ is offline
wel wat verdedigt?? Dus in andere woorden je kijkt een beetje passief naar wat je tegenstander allemaal doet en wacht tot het moment dat je zelf weer tricks kan uithalen?

Tja wat jij wilt. Ik geef de voorkeur meer aan als er zo'n and1 wannabe allemaal tricks uithaalt, eenmaal bij de basket aangekomen zn shot hard geblockt ziet worden, dat is pas vernedering,

Jazz gewonnen
bucks gewonnen
dallas 3-0 vs blazers "ouch"
Oud 27-04-2003, 15:48
AND1
AND1 is offline
ik kan zeker ook dunken anders had ik het niet gevraagd!
iedereen in de buurt van s gravenzande moet 3 mei naar onze kampioens wedstrijd komen om 1330 laat we die show zien en jullie moeten hem komen checken!!!!!!!!
Oud 28-04-2003, 00:12
TeiZ
TeiZ is offline
hehe sounds good
Reageren

Regels voor berichten