Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 18:31
G.T.C.
G.T.C. is offline
Vandaag vertelde een redelijk goeie vriend op msn dat ie sinds kort in het drugshandel wereldje zit. Het was echt zo'n raar gesprek. ik herkende hem daar echt niet in.
Hij begon dus eerst erover dat ie iemand had leren kennen die hem het spul leverd. En hij kan echt alles voor me regelen ofzo.

Na een tijdje vroeg hij dus ook zo van, wil jij er soms ook niet aan mee doen? misshien kan ik wel wat regelen. Naar mate je meer gaat verkopen krijg je ook bescherming van hun enzo. En het verdient echt super lekker, terwijl je er amper iets voor hoeft te doen.

Ik heb dus gezegd dat we het er nog wel over hebben, maar ik heb hem wel uitgelachen waardoor ik al een beetje heb aangegeven dat ik er niks mee te maken wil hebben. Dat wil ik ook absoluut niet, maar daar gaat het even niet om.
Het gaat mij erom wat ik nou met hem aan moet?! Ik zie hem dan niet zo heel erg vaak, maar het was wel een goeie vriend. Ik ga nu echt nog niet zeggen dat ik niks meer met hem te maken wil hebben vanwege die drugs, want ik wil eerst gewoon nog een keer naar hem toe. Kijken of ie verder wel nog steeds de ouwe is.
Of moet ik al bij voorbaat zorgen dat ik niks meer met hem te maken heb?

Opzich zit er niet zo mee met die drugs. Als hij daar in wil dealen, doet ie dat maar lekker. En zolang hij mij idd daar buiten laat, en verder ook gewoon normaal doet tegen mij, zoals ie 'was' dan zie ik niet echt een probleem?

Iemand hier wat op te zeggen?
Oud 27-05-2003, 18:34
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik zou zelf persoonlijk absoluut niks met het wereldje te maken willen hebben.
Ik bedoel, gewoon vrienden blijven zou ik nog wel kunnen als hij normaal zou blijven doen. Maar hij moet niet verwachten dat ik hem zou helpen met wat dan ook van zulke dingen.
Oud 27-05-2003, 18:43
Verwijderd
Poeh dit lijkt me lastig en eigenlijk ook wel eng. Ik bedoel drugsdealen is niet niks lijkt me zo.
Ik zou waarschijnlijk afstand nemen van zo'n vriend. Het zou mij te eng lijken en te crimineel; met dat soort mensen zou ik echt niet te maken willen hebben!
Maar ja het is natuurlijk wel een vriend van je, dan is het mss toch wel anders. Ik zou er wel zeker voor zorgen dat jij niet in dat wereldtje terecht komt hoor!! Je moet er echt mee oppassen. Maar je vriend heeft waarschijnlijk een soort van dubbel leven nu, als je echt zeker weet dat je normaal met hem om kan blijven gaan moet je dat doen, maar ik weet niet ik vind het toch allemaal wel een beetje eng klinken.
Waarom is hij daar aanbegonnen eigenlijk, kan je het niet uit z'n hoofd praten ofzo Nee maar je zou er wel een keer over kunnen praten, en dan achteraf kijken hoe je nu over jullie vriendschap denkt.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:09
PardonMe
PardonMe is offline
Mijn broertje gebruikt ook drugs (bijna 16) ik weet niet wat hij allemaal precies gebruikt en hoeveel of hoevaak.. maar dat hij het gebruikt vind ik eigenlijk al erg genoeg!

Maar je kunt er eigenlijk maar zo weinig tegen doen!! Je kunt blijven zeggen dat het slecht is, dat hij het niet moet doen, dat hij stom bezig is zo, enz.. Maar als hij het wil dan doet hij het toch wel.. Tenminste zo merk ik dat bij mijn broertje..
En geeft je echt een machteloos gevoel..
Oud 28-05-2003, 13:12
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
een vriendin van mijn dealde vroeger, eerst kleine beetjes, toen zoveel wiet dat ze 1000 euro samen zounden krijgen. Maar toen zijn ze gestopt, 1000 vonden ze wel heel veel, valt ook op en alles.

wat je er van moet vinden?
even "babbelen" onder elkaar ofzo, wat jij er van vind.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:36
confabulatie
confabulatie is offline
ik ken ook wel mensen die dat doen. en ik heb er totaall geen last van. heb wel paar keer gezegd dat ze beetje mee op moeten passen en dat ze dom bezig zijn enzo,maar ja.. ompraten zal toch niet lukken denk ik. en het is ook geheel hun keuze..
en zolang jij er geen last van hebt is het geen probleem toch?
als je duidelijk maakt dat jij er niets mee te maken wil hebben neem ik aan dat hij je er niet lastig mee zal vallen..(ken hem natuurlijk niet,maar lijkt me logisch)
Oud 28-05-2003, 13:36
confabulatie
confabulatie is offline
oh ja ik had nog een vraagje...
wat voor drugs is het? (ff nieuwsgierig )
Oud 28-05-2003, 13:39
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Ik bedoel drugsdealen is niet niks lijkt me zo.
Soaps kijken is enger
Oud 28-05-2003, 17:02
Sithan
Sithan is offline
Laat m Requiem for a dream zien, misschien bedenkt ie zich...
Oud 28-05-2003, 20:24
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Citaat:
Sithan schreef op 28-05-2003 @ 18:02:
Laat m Requiem for a dream zien, misschien bedenkt ie zich...
uhu zeker en vast , goeie maareuh ernstige film
Oud 28-05-2003, 20:52
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, ik weet niet hoe erg het is... Maar er gebeurt in dat wereldje genoeg dat echt niet leuk is. Ken iemand die er echt te ver mee gegaan door dat dealen. Maarja, hij was ook echt een uitzondering volgens mij.
Als ik jou was zou ik wel gewoon met die vriend blijven omgaan als je dat wilt, maar zorg er wel voor dat je er zelf niet al te erg inraakt.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 10:36
Verwijderd
Ik moet niks hebben van lui die drugs gebruiken en ook niet met lui die er in dealen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 12:02
Verwijderd
Ik zou afstand nemen.

Het is heel simpel: als hij door zijn dealen misschien in de problemen raakt, ben jij net zo goed de lul als je op dat moment bij hem bent.

Ik wil dat risico niet lopen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 12:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
softdrugs kan opzich geen kwaad ( als je het goed doet)
met pillen kan je opzich een aardig zakcentje verdienen...

k heb er ook wel es over zitten denken maar k vind het risico dat je gepakt word te groot
Oud 29-05-2003, 12:48
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
confabulatie schreef op 28-05-2003 @ 14:36:
oh ja ik had nog een vraagje...
wat voor drugs is het? (ff nieuwsgierig )
Het meeste wat hij verkoopt is cocaïne en gewoon wiet natuurlijk.
En verder heeft ie eigenlijk van alles op zak. Allemaal pillen waar ik sowieso nog nooit van gehoord heb

Maar ja....ik weet het nog steeds niet echt. Ik vond het gewoon al eng hoe hij opeens praatte weet je wel. En vooral dat stukje van; Als je ook mee doet, krijg je ook bescherming aangeboden. Ik bedoel....wat zijn dat dan wel niet voor mensen . Ik ben er niet echt gerust op iig.
Maar we zien wel of ie kan zorgen dat ie verder niet dealt als ik er bij ben, en er sowieso niet over begind....
Oud 29-05-2003, 12:52
Taeke
Taeke is offline
Ik zou er niet aan beginnen om mee te doen met dealen. Daar krijg je zeker weten spijt van.
Oud 29-05-2003, 12:55
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
EdHunter schreef op 29-05-2003 @ 13:52:
Ik zou er niet aan beginnen om mee te doen met dealen. Daar krijg je zeker weten spijt van.
Nee, dat was ik sowieso niet van plan. Maar jah....het gaat er mij om of ik nog erg moet oppassen met die vriend. Want wie weet wat het allemaal met hem doet, nu hij in dat circuit zit
Oud 29-05-2003, 19:22
LilDushi
LilDushi is offline
sjohoowww!! als ik mag vragen hoe oudisz die vriend van je?
hmmnzzz het isz niet leuk voor je en ook niet voor hem.., praat er andres met m over ik kan begrijpen dat t eng isz maar ff een tip voor jou..., ik weet er niet egt veel van maaruuh : begin er zelf nooit meey meiske.., mensen voelen zig happy met dat spul maar neem nooit wat!!!
enn alsz t kan.. ik zou maar beetje afstand houden...,!! ?

-xxx- LilDushi
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 20:14
js0-
js0- is offline
niet gelijk al het contact verbreken als het een goede vriend is,kijk of hij nog steeds normaal is en niet 24/7 strak staat

misschien is het wel een grap trouwens? zulke gesprekken op msn zou ik toch niet zo vertrouwen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten