Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tsja, ik weet niet hoe erg het is... Maar er gebeurt in dat wereldje genoeg dat echt niet leuk is. Ken iemand die er echt te ver mee gegaan door dat dealen. Maarja, hij was ook echt een uitzondering volgens mij.
Als ik jou was zou ik wel gewoon met die vriend blijven omgaan als je dat wilt, maar zorg er wel voor dat je er zelf niet al te erg inraakt. |
![]() |
|
softdrugs kan opzich geen kwaad ( als je het goed doet)
met pillen kan je opzich een aardig zakcentje verdienen... k heb er ook wel es over zitten denken maar k vind het risico dat je gepakt word te groot
||
Citaat:
En verder heeft ie eigenlijk van alles op zak. Allemaal pillen waar ik sowieso nog nooit van gehoord heb ![]() Maar ja....ik weet het nog steeds niet echt. Ik vond het gewoon al eng hoe hij opeens praatte weet je wel. En vooral dat stukje van; Als je ook mee doet, krijg je ook bescherming aangeboden. Ik bedoel....wat zijn dat dan wel niet voor mensen ![]() Maar we zien wel of ie kan zorgen dat ie verder niet dealt als ik er bij ben, en er sowieso niet over begind....
||
Citaat:
|
![]() |
sjohoowww!! als ik mag vragen hoe oudisz die vriend van je?
![]() hmmnzzz het isz niet leuk voor je en ook niet voor hem.., praat er andres met m over ik kan begrijpen dat t eng isz maar ff een tip voor jou..., ik weet er niet egt veel van maaruuh : begin er zelf nooit meey meiske.., mensen voelen zig happy met dat spul maar neem nooit wat!!! enn alsz t kan.. ![]() ![]() ![]() -xxx- LilDushi |
![]() |
|
|