Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoi meissie,
ik heb iets gehad wat hier heel erg veel op lijkt.. Ik heb ook mail van mn vriendje gelezen en daar schrok ik ook van.. er stond iets in over masseren.. en het was van een ex van hem.. Ik heb toen verteld aan hem dat ik het gelezen had.. Nou "verteld".. heb hem een briefje geschreven omdat ik het moeilijk vond om te vertellen.. Hij begreep het wel alleen was wel boos omdat ik zn mail had gelezen.. Ik zou het net zoals mij gewoon "vertellen".. hoe moet je zelf beslissen alleen jij word nu onzker erdoor en dat is nergens voor ndoig..
|
![]() |
sarahbressers schreef op 28-05-2003 @ 20:53:
Jij denkt erover wantrouwig te worden omdat een onbekend meisje hém vraagt naar de bioscoop te gaan, en hij zegt dat hij met vrienden naar de bios gaat, maar je gelooft hem niet? Meid, je bént al wantrouwig. bovendien, ik vraag ook zo vaak vrienden van me mee naar de film hoewel we beiden bezet zijn, daar is toch niets mis mee? ![]() en als hij zegt dat hij met vrienden gaat, zou ik dat maar gewoon geloven!
|
nou, ik zou er gewoon over beginnen hoor. maar ja, aan de andere kant: ik mag ook in de mail van mn vriend, hij wil t zelfs zodat ik zn junkmail kan legen... dan hoeft hij t niet meer te doen
![]() als ik t zou lezen, zou ik m waarschijnlijk meteen bellen, ookal had ik niet t recht dat te lezen. hij is dan immers ook niet eerlijk bezig.
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb dit dus ook...niet dat ik ze mails heb gelezen maar wel dat hij een beste vriendin heeft,die hij al 3jr kent en mij ook,hij heeft nooit wat verteld en opeens gaat ie daar slapen en moet ik mee om haar te ontmoeten,ik mag haar dus niet en lopen steeds ruzie te maken om de kleinste dingen,ik heb er dus nu genoeg van en nu weet ik niet meer hoe het verder moet....
ik ben al slecht van vertrouwen omdat er veel gebeurt is in mijn leven..... dus ken niet eerlijk antoowrd geven want ben zelf al snel van zwart naar wit of andersom...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat nu? CheyKuil | 1 | 09-11-2015 22:57 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? sweetshorty19 | 9 | 14-04-2006 08:35 | |
Liefde & Relatie |
[verliefd] Wat nu? Rerisen Phoenix | 14 | 03-10-2003 07:40 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? please help Verwijderd | 2 | 07-06-2002 14:42 |