Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2003, 13:25
groezel538
groezel538 is offline
Gister heb ik per ongeluk in mn vriendjes mail gekeken, het was echt per ongeluk...z'n naam en wachtwoord stonden nog opgeslagen in mijn computer. Maar goed, in mn vriendjes mailbox beland zag ik dat het helemaal volstond met mailtjes van een meisje wat hij kent, ik ken haar niet, ik weet helemaal niks van haar alleen dat mn vriend haar nog kent van school ofzo. Dus ik werd nieuwsgierig en ik ging ze lezen. Naja op zich waren het gewoon onschuldige "hoe gaat het ermee" mailtjes maar op een gegeven moment stuurt mn vriend haar een mailtje waarin die vraagt of ze een keer mee gaat naar de bios. Moet ik nou argwanend gaan worden? Hij zegt er namelijk niks over tegen mij. Ik probeerde gisteravond subtiel te vragen met wie hij nou naar de film ging (want hij zou binnenkort naar de film gaan met vrienden) en dan noemt hij hele andere namen dan die van haar. Hij krijgt ook af en toe smsjes van haar trouwens. Ik zou het liefst aan hem vragen waarom hij het niet gewoon tegen mij vertelt maar dat gaat een beetje moeilijk omdat hij dan weet dat ik in zijn mail heb zitten snuffelen. Wat te doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2003, 13:30
confabulatie
confabulatie is offline
ja best wel beetje dom om die post te lezen.... maar ja daar schiet je ook niets mee op...
ik denk dat ik het gewoon zal zeggen.. gewoon vertellen hoe het is gegaan en dat je beetje nieuwsgierig werd..
kan natuurlijk wel zijn dat ie beetje pissig word.. waar hij natuurlijk ook wel weer gelijk in heeft.
maar aan de andere kant... hij heeft toch niets te verbergen voor je?¿?¿
nou ja in vervolg niet meer zo nieuwsgierig zijn he. alles weten maken niet gelukkig
Oud 28-05-2003, 13:36
Liesje2
Liesje2 is offline
Ik zou het vertellen, ook al wordt hij boos. Maar het is ook belangrijk om eerlijk te zijn tegenover je vrienden. Je wilt zelf ook dat je vriend eerlijk is tegenover je?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:39
Maurice
Maurice is offline
probeer 'm te stalken.
Oud 28-05-2003, 13:40
confabulatie
confabulatie is offline
Citaat:
morris schreef op 28-05-2003 @ 14:39:
probeer 'm te stalken.

uhm...
waarom?
Oud 28-05-2003, 14:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k heb zo ongeveer in dezelfde situatie gezeten, maar dat ging vanzelf over. hij had op een gegeven moment geen contact meer met dr. dus hoefde ik hem er niet meer op aan te spreken...

maar ja, zeg dan tegen hem dat je roddels hebt gehoord dat hij haar leuk vindt ofzo? uit betrouwbare bronnen die hij natuurlijk niet mag weten. je moet hem er toch mee confrontreren...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 14:30
groezel538
groezel538 is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 28-05-2003 @ 15:02:
k heb zo ongeveer in dezelfde situatie gezeten, maar dat ging vanzelf over. hij had op een gegeven moment geen contact meer met dr. dus hoefde ik hem er niet meer op aan te spreken...

maar ja, zeg dan tegen hem dat je roddels hebt gehoord dat hij haar leuk vindt ofzo? uit betrouwbare bronnen die hij natuurlijk niet mag weten. je moet hem er toch mee confrontreren...
Naja tis niet dat ik denk dat hij haar leuk vind (dat is eerder andersom het geval denk ik, dat zij hem leuk vind) het is meer dat hij het niet gewoon eerlijk vertelt, daar wordt ik heel erg pissig van. Ik heb ook een paar mannelijke vrienden waar ik wel eens wat mee ga doen, maar hij kent ze en ik zeg het gewoon eerlijk. ik ken dat meisje gewoon helemaal niet. en ik voel me er niet prettig bij dat hij het allemaal achter mn rug om regelt, ze hebben ook nog nix afgesproken want hij kon een dag niet, maar ze gaan wel binnenkort stond in die mailtjes...had ik het maar nooit gelezen...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 14:52
Verwijderd
als je erachter kan komen wanneer ze samen iets gaan doen, moet je zorgen dat je ook een uitje wil regelen met je vriend. en als ie tegen je liegt, dan vertel je wat je weet.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 28-05-2003 @ 15:52:
als je erachter kan komen wanneer ze samen iets gaan doen, moet je zorgen dat je ook een uitje wil regelen met je vriend. en als ie tegen je liegt, dan vertel je wat je weet.
mjah, vind ik op zich wel goed.. maar je kan beter metéén eerlijk vertellen dat je weet dat een meisje hem mailt enzow.. das wel eerlijker dan achteraf doen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:58
Punkygirl
Punkygirl is offline
Hoi meissie,

ik heb iets gehad wat hier heel erg veel op lijkt..
Ik heb ook mail van mn vriendje gelezen en daar schrok ik ook van.. er stond iets in over masseren.. en het was van een ex van hem..
Ik heb toen verteld aan hem dat ik het gelezen had..
Nou "verteld".. heb hem een briefje geschreven omdat ik het moeilijk vond om te vertellen..
Hij begreep het wel alleen was wel boos omdat ik zn mail had gelezen..

Ik zou het net zoals mij gewoon "vertellen".. hoe moet je zelf beslissen alleen jij word nu onzker erdoor en dat is nergens voor ndoig..
Oud 28-05-2003, 19:53
Verwijderd
Jij denkt erover wantrouwig te worden omdat een onbekend meisje hém vraagt naar de bioscoop te gaan, en hij zegt dat hij met vrienden naar de bios gaat, maar je gelooft hem niet? Meid, je bént al wantrouwig.

Vraag anders aan hem of je mee mag...?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 19:02
pure_evil
pure_evil is offline
sarahbressers schreef op 28-05-2003 @ 20:53:
Jij denkt erover wantrouwig te worden omdat een onbekend meisje hém vraagt naar de bioscoop te gaan, en hij zegt dat hij met vrienden naar de bios gaat, maar je gelooft hem niet? Meid, je bént al wantrouwig.

bovendien, ik vraag ook zo vaak vrienden van me mee naar de film hoewel we beiden bezet zijn, daar is toch niets mis mee?

en als hij zegt dat hij met vrienden gaat, zou ik dat maar gewoon geloven!
Oud 29-05-2003, 19:35
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik zou er gewoon over beginnen hoor. maar ja, aan de andere kant: ik mag ook in de mail van mn vriend, hij wil t zelfs zodat ik zn junkmail kan legen... dan hoeft hij t niet meer te doen

als ik t zou lezen, zou ik m waarschijnlijk meteen bellen, ookal had ik niet t recht dat te lezen. hij is dan immers ook niet eerlijk bezig.
Oud 29-05-2003, 19:56
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-05-2003 @ 20:53:

Vraag anders aan hem of je mee mag...?
Als ik het goed las, vroeg hij HAAR mee naar de bios en niet andersom. Ik zou het gewoon vragen anders blijf je ermee zitten, zeg gewoon dat je even in zn mail hebt gekeken. Wel eerlijk zijn gewoon.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 20:00
js0-
js0- is offline
het is beter om het te zeggen dan zo wantrouwig te worden...voel jeje alleen maar klote

* denk ik *
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 22:49
Janet
Janet is offline
ik heb dit dus ook...niet dat ik ze mails heb gelezen maar wel dat hij een beste vriendin heeft,die hij al 3jr kent en mij ook,hij heeft nooit wat verteld en opeens gaat ie daar slapen en moet ik mee om haar te ontmoeten,ik mag haar dus niet en lopen steeds ruzie te maken om de kleinste dingen,ik heb er dus nu genoeg van en nu weet ik niet meer hoe het verder moet....

ik ben al slecht van vertrouwen omdat er veel gebeurt is in mijn leven.....

dus ken niet eerlijk antoowrd geven want ben zelf al snel van zwart naar wit of andersom...
Reageren

Regels voor berichten