Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik niet, ik ga eerst een weekje uitrusten en dan werken, zoveel mogelijk, moet geld verdienen voor de vakantie. Want dan ga ik namelijk naar Terschelling met vriendinnen en naar Zuid-Frankrijk met mijn vriend! ![]()
|
ik ga werken op de camping met hemelvaart (dat weekend na de examens) en dan naar vrienden die dan in centerparcs zitten een nachtje. En dan met pinksteren (het weekend na hemelvaart) weer werken.. en dan de hele week feesten.
11 juni krijgt vriendin uitslag 12 juni krijgt andere vriendin uitslag en ik krijg de 13e uitslag |
![]() |
|
![]() |
Je kunt zelfs gratis met de hele eindexamenklas of een gedeelte daarvan op vakantie na je examens.
Kijk snel op http://www.klasopreis.nl want de actie duurt nog tot 17 mei 2003 |
![]() |
|
Ik ga samen met mijn vader naar Schotland. Hij heeft net zijn nieuwe pand verbouwd en is dan net klaar. En ik ben dan dus net klaar met mijn examens. We hebben dan dus allebei wel een vakantie verdiend.
Schotland rondtrekken ![]()
|
jeetje zo leuk dat het bij jullie zo lang duurt voor jullie je cijfers hebben
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik ga woensdag gelijk op vakantie naar Domburg. Ik ga met m'n ouders en zusje maar er komen in die 2 weken 3 vriendinnen op bezoek dus wordt gezellig. We zijn weer terug voor de examens en 13 juli vertrekken we weer naar Frankrijk voor 3 weken. en daarna ga ik nog een week zeilen met 7 vriendinnen in Friesland, wordt dus echt een top vakantie!!
|
ik niet, was het wel van plan met een aantal vriendinnen, maar helaas kon dat niet door gaan..
Ik ga dit jaar nog met mn paps en mams mee op vakantie naar Kroatie.. Helemaal op het einde van de vakantie, in Augustus pas.. ben dan net op tijd terug om te beginnen op de pabo.. Maar het is nog niet helemaal zeker of onze vakantie wel doorgaat, ivm bepaalde omstandigheden..
|
![]() |
Ik ga na de uitreiking... 4 juli, naar lloret de mar
Mijn vakantie zou er denk ik niet leuker op worden als ik de uitslag nog niet weet en ik misshcien nog zou moeten leren voor een Her. En bovendien ga ik met 8 vrienden waarvan de helft verleden jaar is blijven zitten in 4havo ![]() ![]() dus... ook al zou ik het willen zou het niet kunnen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
wij gaan met de klas 1 juni ofzo een paar daagjes naar parijs en ionze andere vakantie hebben we een weekje verzet omdat we zouden weggaan op de dag van de herkansingen nu ga ik 25 juni weg lekker 2 weekjes naar gran canaria
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga vrijdag 30 mei met 8 vriendinnen met de bus naar Calella! Naar Miamihotel geloof ik... Voor tien dagen. Ik weet geen eens met welke organisatie, ik geloof ook GoGotours. Is het dus toch niet zo'n lege boel daar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heeey dan zit ik misschien wel bij jou in de bus! |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Je verleden accepteren en doorgaan Verwijderd | 14 | 04-06-2012 23:03 | |
Werk, Geld & Recht |
Sollicitatiegesprek: wat vind jij lastige vragen? Lilything | 143 | 24-09-2010 14:52 | |
Algemene schoolzaken |
Nuttigheid van school? Syn | 16 | 18-09-2009 17:52 | |
Liefde & Relatie |
Praten helpt volgens mij niet meer... Verwijderd | 23 | 08-03-2004 18:38 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Liefde & Relatie |
Houdt ze van me?? IRANBOY | 34 | 11-08-2002 17:12 |