Advertentie | |
|
![]() |
|
in jou verhaal herken ik me zelf...
ik heb dus nu 18jr een vriendin... ze doet helemaal geen moeite maar opeens als het er opaan komt komt ze nar me toe en is het weer goed... alleen heb ik er erg moeite mee dat ze geen rekening met mij houd.... ![]()
|
[QUOTE]sarahbressers schreef op 29-05-2003 @ 22:09:
[B]Waarschijnlijk is ze gewoon héél erg onzeker over de omgang met anderen. Is ze vroeger gepest? Heeft ze nare ervaringen met mensen die haar opeens in de steek lieten? Heeft ze een (lichte) contactstoornis? Is er in de laatste vijf jaar iets ingrijpends gebeurd? Heeft ze wel 'aardige' ouders? Zijn haar ouders misschien gescheiden, of is één ervan of een ander familielid overleden? Dit soort dingen kunnen er bij veel mensen voor zorgen dat die mensen ontzettend bang zijn om opeens door iemand alleen gelaten te worden. In zekere zin is je vriendin jaloers op je andere vrienden. Ze heeft wel problemen met haar ouders soms (vaak ruzie), het loopt vaak niet zo lekker en we praten daar ook wel vaak over, en ik snap dat ze het daar heel moeilijk mee heeft, maar ze moet het niet allemaal op mij afreageren, want vaak is het ook niet echt terecht wat ze zegt. Ik heb haar ook al heel vaak verteld, dat ze mijn beste vriendin is, en dat ze dat ook zal blijven, en dat ik haar absoluut niet kwijt wil, maar het helpt gewoon niet... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Stoeien eindigt op knuffelen Stranger-NL | 12 | 24-12-2016 14:56 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |