![]() |
|
Ik was 12, bijna 13 maar het is echt niet raar als je op jouw leeftijd nog niet ongesteld bent, tot 16 ofzow is normaal. Wees maar blij dat je het nog niet bent want je zal het nog lang genoeg zijn, hoewel het wel irritant is omdat je nu moet afwachten wanneer het komt.
|
![]() |
ik was uhm......net 12 denkik, maar je bent echt niet de enigste hoor!!! ik ken heel veel meer meisjes die het ook nog niet zijn...maar misschien schamen ze zich ervoor en komen ze er niet voor uit ofzow...
|
Ehm ik was geloof ik al een tijdje 14
schrok me te pleures en durfde het nie aan mijn moeder te vertellen. UIteindelijk is ze er wel achter gekomen Mijn zusje was bijna 14
|
ik was 14 en heel blij dat ik t was geworden..ik snap je egt precies.al mijn vriendinnen hadden het er altijd over en ik kon er niet over mee praten. das egt minder!! maar 14 is duz egt geen rrare leeftijd ofzo. het komt wel.. geen zorgen. En nu ik t ben had ik lievetr nog wel ff willen wachten. marjah
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
wanneer word je ongesteld? Lyouknow | 17 | 04-08-2012 20:09 | |
Seksualiteit |
kan je ongesteld worden door sex als je aan de pil bent? .boris | 3 | 17-09-2008 14:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wanneer paniek ??? twirley | 7 | 11-05-2004 19:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
wanneer zwangerschapstest , als je gestopt bent met de pil ->menstruatie ongelijk... devilcat | 11 | 24-03-2004 18:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
wanneer werd je ongesteld na de morning after pil? devilcat | 1 | 21-07-2003 13:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
ongesteld Roffachick | 5 | 21-02-2003 20:43 |