Advertentie | |
|
![]() |
|
Portret vind ik leuk, van een 'apart' standpunt genomen.
Ook die eerste vind ik leuk, vooral dat hekje links maakt het mooi (dat was natuurlijk ook de bedoeling). De snelweg vind ik eigenlijk niet zo boeiend. De foto is volgens mij ook schuin genomen oid, daar houd ik niet zo van. Van die trein vind ik het jammer dat er onderin wat 'storing' te zien is, ik vind dat dat de foto niet ten goede komt.
||
![]() |
Citaat:
en wat betreft die storing zou je best eens gelijk kunnen hebben. ik had dat hekje juist er wel ingelaten om de beweging wat sterker te maken, maar na je commentaar denk ik ook: nee had niet gehoeven, die paal alleen was genoeg geweest. |
![]() |
|
Ik vind de eerste en tweede erg mooi! vooral het portret. Lief, ziet het eruit
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() dankje annieweej ![]() |
![]() |
|
eerste twee foto's zijn leuk, mooie boom vinnik. en die ogen van dat meisje komen echt heel gaaf uit, lijken wel kattenogen
![]() laatste twee vind ik saai
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en die scherpte klopt idd, tis gewoon een brak cammie ![]() bedankt voor de commentaren iig een ieder ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3.2 Verwijderd | 57 | 27-10-2010 12:43 | |
Lifestyle |
Zullen we maar weer dan? Ragnar | 500 | 06-07-2004 16:39 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
De Kantine |
Voor de jongens--> Kamer klaartje101 | 118 | 08-04-2004 22:28 | |
ARTistiek |
puppy fotos ! David | 8 | 12-01-2003 20:37 |