Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*lallallallal* Weet je wat we doen, we doen jou in een fysiotherapie-groepje! Ik uiterlijk op mijn moeder's kant, innerlijk ook wel. |
![]() |
|
bij ons is het egt: me zus lijkt op me vader, ik op mijn moeder. Me zus ziet er ook zo oer-hollands uit als het maar kan, blond haar, blauwe ogen ( net als me vader) en bij mij zie je nog wel een Beeetje dat ik iets indisch heb, bruine ogen, kben sneller bruin (net als me moeder), alleen is mijn haar (nog wel) blond en dat van haar zwart..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik lijk eng genoeg op geen van mijn beide ouders
![]() Wat wil ik kwijt? mijn opvliegerigheid. Ik kan heeeeel lang wat hebben, maar op een gegeven moment is het afgelopen en ik val ALTIJD tegen de verkeerde uit. Ik vind dat zo erg! Maar goed... Ik kan soms echt door het lint gaan, moch het gebeuren en je bent in de buurt, verstop je, zeg niets en laat me maar gaan. het is zo weer over ![]() ![]() Maar echt uiterlijk... Geen van beide. Volgens mij lijk ik gewoon op mijn moeder, maar hebben ze de verkeerde meegeven op het ziekenhuis...
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 21:31. |
![]() |
|
Ik lijk fysiek gezien het meest op mijn moeder. Van wie ik mijn karakter heb is onbekend, mijn ouders zeggen vaak: "Je kon wel niet van mij zijn", zo verschillend is mijn karakter vergeleken met het hunne.
Ripper
|
ik lijk het meest op de familie van de vader van mijn moeder (jawel) en verder op m'n moeder, maar die lijkt weer niet op haar vader
![]() ow ja ik heb de voeten van mijn pappie *is niet blij*
|
qua uiterlijk op mn vader en qua innerlijk op mn moeder (maar ik had qua uiterlijk liever op mn moeder geleken want dan had ik niet zo'n stevige bouw gehad
![]()
|
Fysiek lijken de kindjes hier allemaal op elkaar (waaronder ik), maar eigenlijk springen er geen duidelijke kenmerken van m'n vader dan wel mijn moeder uit. Ik neem wel vaak dezelfde houding aan als mijn vader trouwens, onbewust. Qua innerlijk, interesse en taalgevoel heb ik het meest van mijn moeder geërfd.
![]()
|
Hmz...
Ogen heb ik van mijn ma. Kleur haar van allebei niet, ja maar van mijn pa, want de oorspronkelijke kleur haar van mijn ma is rood en dat heb ik niet. Neus heb ik zeker niet van mijn pa, want die heeft een kromme neus ![]() Figuur op zich... hm... ik denk dat mijn vader iets slanker is, dus dan mijn pa he... Innerlijk lijk ik veel meer op mijn pa. Rustig, verstandig en soms een beetje nors ![]()
|
|