Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 20:45
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Oké voor het vak Nederlands heb ik voor een boekbespreking dringend foto's nodig van voetbinding in China , ik vind ze nergens ben al naar de bibliotheek geweest overal op het internet rondgekeken en ben ten einde raad. Daarom schakel ik jullie hulp in. Help!!!!!

Thank yoe
Oud 29-05-2003, 15:16
Verwijderd
Wat is dat?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 17:07
Dory
Dory is offline
dat ze die voetjes afbinden zodat de meisjes altijd kleine voetjes houden volgens mij
Ik heb er over gelezen dat het is omdat z egeloven, dat kleine voetjes gelijk staat aan een nauwe vagina. En dat is lekkerder voor de man.
(zoiets)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 19:40
koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
Angel Of Faith schreef op 27-05-2003 @ 21:45:
Oké voor het vak Nederlands heb ik voor een boekbespreking dringend foto's nodig van voetbinding in China , ik vind ze nergens ben al naar de bibliotheek geweest overal op het internet rondgekeken en ben ten einde raad. Daarom schakel ik jullie hulp in. Help!!!!!

Thank yoe
Als je bedoelt wat eris zegt (wat ik ook uit jouw stukkie had gehaald) dan heb je met je ogen dicht gezocht, want daar is genoeg informatie over en zeker ook wel foto's.

<enkele minuten later>
Je bedoelt zulke voetjes?:
&
Niet heel erg moeilijk (als dit het is natuurlijk wat je bedoelde). hier zijn nog veel meer foto's.

Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 19:42.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 21:11
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Oh my god , héél erg bedankt ik wist echt niet meer waar te zoeken ... Echt héél héél héél erg bedankt !
Reageren

Regels voor berichten