Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jeetje ondanks deze klote tijd wordt ik toch een beetje blijer bij het lezen van al deze reacties...
En ff on-topic er zijn al zoveel dingen in haar leven gebeurt waar ik maar half weet van hebt...dat ik me soms afvraag wat voor geheimen ze allemaal nog meer voor me heeft ![]() En dat idee van die roos is trouwens een geweldig idee! 'k ga t morgen gelijk regelen...thanx
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend heeft veel problemen met onze relatie, veel dingen waarin ik niet genoeg in hem ben.. Dus ik heb steeds het idee om hem los te laten, omdat ik hem toch niet gelukkig kan maken. Op een gegeven moment zei die opeens: "ik mis jou.." en daarop antwoordde ik ook "zeg dat nou niet..". En dat is niet omdat ik het niet wil horen, want ik barstte in janken uit, maar gewoon omdat ik bang ben dat mijn gevoel weer terugkomt (Het zit er nog, maar ik heb het weggestopt zodat het minder pijn gaat doen als ie het wel uitmaakt).. Ik zet mezelf in de positie van jou vriendin. Zij denkt dat jij het op een gegeven moment uit gaat maken -(ben ik ook bang voor bij mijn vriend)- en gaat haar gevoel dan uitschakelen -(ben ik ook mee bezig)-. Dan zegt ze dat het beter is als de relatie voorbij is, ze doet het voor jou -(ik heb het ook subtiel geprobeerd te zeggen, ik wil dat hij gelukkig wordt en dat kan ie niet met mij, dus dan maak ik de keuze wel)- Maar eigenlijk wil ze horen dat je alleen maar gelukkig kan worden met haar -(Ik hoop ook zo dat mijn vriend dat gaat zeggen)- Als jij dan zegt dat je van der houdt, wordt ze bang dat dat gevoel bij jou snel weggaat en zegt ze dat je het niet moet zeggen -(Toen mijn vriend dat zei dacht ik ook bij mezelf: Straks haal ik het gevoel weer terug en dan maak je het dit weekend alsnog uit)- Het is een soort van zelfbescherming.. Om de pijn te verzachten voor de klap die misschien voor haar niet eens zal gaan komen.. Ik herken dit in mezelf. Maar het verschil is dat ik van jou weet dat je het niet uit gaat maken... dat weet ik van mijn vriend niet.. Bij haar weet ik dus dat de angst onterecht is, omdat je wel bij der zal blijven.. Bij mezelf weet ik niet of de angst terecht is.. Ik weet ook totaal niet of ik dit allemaal wel moet zeggen tegen je, want misschien stop ik er nu wel teveel hoop in voor jou. Want ik weet niet eens of het dit wel is.. Ik probeer het zoveel mogelijk uit mijn eigen situatie af te leiden, maar ik kan niet spreken voor jou vriendin.. Dus nogmaals, neem dit niet als de waarheid maar als een mogelijke optie.. Sterkte.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verdomme wat doet t eigenlijk pijn...
Laatst gewijzigd op 11-04-2002 om 16:59. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Duidelijk maken kan nooit kwaad. Als ze maar niet bang is om bij je aan te kloppen als ze het nodig heeft.. Het betekent niet dat ze je meteen terugneemt, maar laat haar wel de keuze houden om weer naar jou te keren met haar problemen Citaat:
![]() Ik kan er zo weinig aan doen, sorry ![]() Ik denk echter dat er geen grenzen liggen in de liefde.. Ik zou niets liever willen dan dat mijn vriend mij ten alle tijden erin stampt hoeveel die van me houdt, ook al lijkt het alsof ik er niet op zit te wachten.. Want zelfs al ben ik boos, die liefde voel je sowieso wel... Ze heeft waarschijnlijk meer problemen en twijfels met/over zichzelf dan ze heeft over jou.. (Heb ik nu ook met mijn vriend) Maar ik vergelijk deze situatie misschien wel fout, want geen van beide zit met een ziekte.. Dus.. kweet het echt niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het erge is gewoon dat ik niks mag weten over haar problemen
![]() ![]() Indicatie ...Pathologische angst en spanning, slaapstoornissen. Benzodiazepinen zijn alleen geïndiceerd indien de aandoening ernstig is, of indien de patiënt er ernstig onder lijdt of in het functioneren wordt belemmerd... Hoe kan ze dat allemaal voor mij verbergen in vredesnaam... Bijwerkingen ...Anterograde amnesie (geheugenverlies voor een zekere periode na inname medicatie)...etc. etc. etc. En dat lijstje van bijwerkingen gaat ook nog heel lang door... IK KAN GEWOON NIET BEVATTEN WAT ER ALLEMAAL AAN DE HAND IS!!! ![]()
Laatst gewijzigd op 11-04-2002 om 19:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zit zelf ook diep in de shit nu... Maar morgen komt het weer goed.. Ik weet echt niet hoe ik je zou moeten helpen.. Ik ben niet bekend met deze situatie.. Het spijt me ![]() Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen.. En heel veel geluk... Ik weet hoe moeilijk het gaat worden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Rode Dodendeken Verwijderd | 8 | 15-09-2005 14:07 | |
Psychologie |
Het grote gedichtentopic #4 rare kwast | 499 | 17-05-2005 16:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[stukje] Onmacht juliettebinoche | 2 | 22-04-2004 08:47 | |
Liefde & Relatie |
onmacht Charlottetje | 23 | 14-04-2004 00:00 | |
Verhalen & Gedichten |
...Onmacht... *Norena* | 1 | 27-08-2003 20:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Antisemitisme in Nederland: enkele verhalen Rabbi Daniel | 179 | 13-08-2003 13:41 |