Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je Mozilla wilt gebruiken, moet je opzeker Mozilla Firebird gebruiken. Deze kun je ook mooi maken met themes, dan ziet het er erg leuk uit al zeg ik het zelf.
Download: http://ftp.mozilla.org/pub/firebird/...-0.6-win32.zip Uitpakken naar C:\Program Files\ Er komt een map bij: MozillaFirebird. Ga erin en je ziet daar MozillaFirebird.exe. Dit bestand sleep je met de rechtermuisknop naar je bureaublad en je kiest voor Snelkoppeling maken. Als je Windows XP hebt, hoeft dit niet. Dubbelklik MozillaFirebird.exe en antwoord Yes/Ja op de vraag of je dit de standaard browser wilt maken. Nu verschijnt MozillaFirebird in het Start menu bovenaan bij Internet. Hierna kun je hier Themes downloaden: http://texturizer.net/firebird/themes.html Mozilla Firebird kan ook passwords onthouden enzo, werkt erg goed.
Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 11:26. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mozilla Firebird is veel beter. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mjah, Opera is zeker niet slecht nee.
Maar je wordt als gebruiker wel meteen geconfronteerd met een hoop dingen bij Opera. Firebird is een erg kleine browser, 6.5MB download is ook erg klein te noemen. En met themes heb je ook een mooie browser. Maar is gewoon beetje voorkeur; Opera of Firebird. Opera is ook niet gratis, de shareware-versie heeft reclame banners. Firebird is open source en 100% gratis. Ook heeft het een krachtiger systeem nodig dan Firebird denk ik, Firebird is echt een lightweight-browser met zeer efficient memory mangement enzo, weet niet hoe zit bij Opera zit.
||
Citaat:
![]() Oude dir kun je laten staan. Als je Firebird hebt opgestart, even in de Tools > Options de knop Default browser aanklikken.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Kan zijn dat je flash enzo even opnieuw moet installen. *shrug*
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Ik kan geen onderwerp voor mijn werkstuk vinden! AmberHomework | 18 | 16-10-2015 17:49 | |
Software & Hardware |
[Software] DreamWeaver werkt niet, door Mozilla? Yurgentje | 14 | 18-06-2005 10:40 | |
Software & Hardware |
[mozilla] java SCREAM! | 1 | 29-11-2003 16:35 | |
Software & Hardware |
mozilla/explorer Lil' Stef | 7 | 26-10-2003 18:38 |