Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 21:40
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
hee

zondag is t na 1 jaar en 2 maandjes uit gegaan, omdat het te veel beklemde fftjes... we spreken elkaar maandagw eer, dan gaan we iets drinken, zondag zei ze nog dat t niet meer goed zou komen, nooit meer, maar ik sprak haar gister even op MSN en zei ze: Zegt nooit voorgoed, maar gewoon voorlopig eventjes niet.
moet ik hier nu hoop uit halen? ik wil dr nu gewoon eventjes de rust geven, en khoop dat t dan weer goed komt, tis int begin ook eens ff n keertje paar weekjes uitgeweest..en toen kwam t weer goed. en ze zei ook zo van...ja als je me morgen smst, dan sms ik echt meteen trug hoor, en ze vroeg meteen wat we maandag gingen doen..ze had t met dr moeder dr over gehad of t nog goed zou komen....ook in dr MSn naam blijft t hartje gewoon staan enzo

kheb dr vandaag weer ff op MSn gesproken, wel maar heel ff.....khad geseg dat ik dr miste..en toen zei ze: niet doen ..(en dan mn troetelnaampje) is de hoop dan nu in 1 keer weg?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 21:57
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 03-06-2003 @ 22:40:
hee

zondag is t na 1 jaar en 2 maandjes uit gegaan, omdat het te veel beklemde fftjes... we spreken elkaar maandagw eer, dan gaan we iets drinken, zondag zei ze nog dat t niet meer goed zou komen, nooit meer, maar ik sprak haar gister even op MSN en zei ze: Zegt nooit voorgoed, maar gewoon voorlopig eventjes niet.
moet ik hier nu hoop uit halen? ik wil dr nu gewoon eventjes de rust geven, en khoop dat t dan weer goed komt, tis int begin ook eens ff n keertje paar weekjes uitgeweest..en toen kwam t weer goed. en ze zei ook zo van...ja als je me morgen smst, dan sms ik echt meteen trug hoor, en ze vroeg meteen wat we maandag gingen doen..ze had t met dr moeder dr over gehad of t nog goed zou komen....ook in dr MSn naam blijft t hartje gewoon staan enzo

kheb dr vandaag weer ff op MSn gesproken, wel maar heel ff.....khad geseg dat ik dr miste..en toen zei ze: niet doen ..(en dan mn troetelnaampje) is de hoop dan nu in 1 keer weg?
het lijkt mij dat je ex gewoon niet weet wat ze wil. Ze houdt duidelijk nog van je maar heeft gewoon niet alles op een rijtje over haar gevoelens. Over dat laatste wat je zegt, Niet Doen zegt ze volgens mij omdat je het dan nog moeilijker voor haar maakt... maarre je hebt goed kans dat het nog goed komt denk ik
Oud 03-06-2003, 21:59
Vini-Vidi-Vici
khoop dat je gelijk hebt!!maar wrom zou ze dan zo wisselvallig doen?

en ook n reden wrom t ff benauwend werd, is omdat ik altijd meteen heel veel smste en vroeg wat dr was, of wat ze aant doen was als ze niet meteen reagerde op n smsje.... nou kheb dr vandaag dus gesmst...ze regaaert niet..dus kheb nie trug gesmt..kan ze zien dak t nu wel kan? toch?? en maybe deed ze daaorm zo op msn? omdat ze wou kijken of ik nu heel veel ging smse of dr iets was enzo??

Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:06
Thomas
Thomas is offline
Laat haar voorlopig gewoon met rust, want dat is het beste wat je momenteel kan doen. Als je jezelf te veel opdringt dan gaat het onherroepelijk fout, dus neem wat afstand.

Laat haar zien wat ze mist, omdat ze je niet dagelijks spreekt, smst of belt. Kijk gewoon de komende week en eventueel daarna ook nog de kat uit de boom en neem daarna weer contact met haar op. Nu weet ze niet echt wat ze wil, dus laat haar de keuze maken die jij zo graag wilt horen.

Overigens zou ik me wel gaan afvragen of ze wel een goede vriendin voor je is, want ze houd je nu wel behoorlijk aan het lijntje. Bedraag je niet te aanhankelijk, maar probeer de komende tijd voor jezelf te leven.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:09
Vini-Vidi-Vici
ja de goeie vriendin is ze! maar hoe kan ik laten zien wat ze mist,als ik niet bel en sms enzo? of juist daardoor?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:11
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 03-06-2003 @ 23:09:
ja de goeie vriendin is ze! maar hoe kan ik laten zien wat ze mist,als ik niet bel en sms enzo? of juist daardoor?
Juist daardoor. Dan ziet ze pas echt of ze nog om je geeft. Ik moet je wel waarschuwen: het kan natuurlijk ook tegengesteld werken, maar dat is het risico dat je loopt. Je hebt nu niets meer te verliezen dus daarom moet je haar gewoon even met rust laten.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:13
Vini-Vidi-Vici
okee...dus dan sms ik niet meer todat ik iets van haar hoor? en totdat ik dr brief ontvang...want als ik die heb gekregen dan kan ik wel ff smse wat ik dr van vond toch?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:16
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Je moet in zo'n situatie gewoon afwachten, en je er alvast op voorbereiden dat er een kans is dat het alsnog niks word
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:16
Vini-Vidi-Vici
ja..maar khou dr hoop in he! tis trouwes verrekte moeilijk om zoalng nix van je te laten horen,e als je elkaar drvoor elke dag zag en belde
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:17
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
ey ik wil niet dom doen, maar ik heb dat ook gehad toen zei ze ook van ik denk dat het wel goedkomt.
daarna zei ze aan de telefoon ik wete niet of ik verliefd ben toen weer wel toen weer ik hou van je.
Ik vroeg of ze er eens over wou denken of het nog wel goedkwam na 3 weken nog nie gedaan.
en toen ze nie meer verleifd was zei ze dat ze dat wel was. ze houdt je denk gewoon ana het lijntje. maar er is altijd hoop
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:19
Vini-Vidi-Vici
ja maar houden van is dr soiso nog wel!want we zijn eg superspeciaal voor elkaar.....
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:21
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 03-06-2003 @ 23:19:
ja maar houden van is dr soiso nog wel!want we zijn eg superspeciaal voor elkaar.....
Hou jezelf dat maar voor. Wil je niet geloven hoe het echt zit? Nu zul je gewoon moeten afwachten en je moet gewoon niet meer van dit soort dingen zeggen, want je weet dat het gewoon in aanzienlijke mate niet waar is.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:22
Vini-Vidi-Vici
heej wacht es ff...kan t niet zo zijn he.............:
Ze zei dus zondag al dat we maandag weer iets zouden gaan doen, dat ik niet moest bellen en smse... ja okeej got it?
okeej kmocht wel ssme als ik dat egt wou...

zou ze dan deze week misschien gewoon willen kijken of ik dr die vrijheid kan geven...en of ze me egt mist?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 08:56
Vini-Vidi-Vici
niemand meer??
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 09:11
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Neem gewoon even geen contact met haar op, en laat alles aan haar over, als ze om je geeft zal je het wel merken. Ook al is het erg moeilijk om haar niet te bellen sms-en oid
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 09:14
Vini-Vidi-Vici
zeker moeilijk! maar maandag speken we elkaar weer, en ze stuurt me n brief,dus ik hoor wel iets van haar...naja t moet amar ff he..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 09:22
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ja, dat moet je er dan even voor over hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:02
Vini-Vidi-Vici
okeej...tis trouwes eg heel moeilijk..niet alleen om niets te LATEN horen..maar ook om niet van haar te horen, net alsof ze me vergeten is..is niet zo denk ik zo..maar toch..lijkt zo he
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:24
ieneminie
ieneminie is offline
het komt vast wel weer goed!! Maar laat haar gwoon ff met rust
Oud 04-06-2003, 16:43
M@rco
M@rco is offline
Geef 'r wat tijd, dat wil ze blijkbaar. Dan ziet ze vanzelf wat ze, al dan niet, mist

En ja, da's moeilijk, maar met constant contact met haar zoeken terwijl ze daar niet op zit te wachten bereik je ook vrij weinig. Zeker omdat het juist uit is doordat het "teveel beklemde"...
Oud 04-06-2003, 16:44
Vini-Vidi-Vici
ahja he..mar ik zoek nu ook geen contact meer
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:49
Vevay
Je vriendinnetje wil overduidelijk even voor zichzelf nadenken, laat haar dat dus doen.
Maar wanneer zij jou aan het lijntje blijft houden, zul je wat duidelijkheid voor jezelf moet scheppen, en haar vragen hoe het zit.

Succes
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:50
M@rco
M@rco is offline
Mja idd... je moet haar dan wat tijd gunnen, maar aan de andere kant moet zij dan jou ook wel een keer duidelijkheid geven.
Oud 04-06-2003, 16:52
Vini-Vidi-Vici
jaja ik snap t he...maar op msn begint zij niet uitzichtzelf te praten..k ook niet nu...teken van iets?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:53
Vevay
Precies, je kunt niet voor een hele lange periode stil blijven staan om maar op haar te wachten. Je hebt per slot van rekening ook nog je eigen leven.
Dat mag ze ook best weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2003, 16:54
Vevay
Citaat:
Mannetje17 schreef op 04-06-2003 @ 17:52:
jaja ik snap t he...maar op msn begint zij niet uitzichtzelf te praten..k ook niet nu...teken van iets?
Misschien kun je heel nonchalant vragen hoe het gaat. Maar niet meteen dat sentimentele gewauwel, daar heeft ze blijkbaar geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:59
PardonMe
PardonMe is offline
Je moet haar gewoon een beetje tijd gunnen om na te denken over wat ze wil.. als je haar heel de tijd achterna gaat zitten met van alles daar zit ze helemaal niet op te wachten. Ze wil gewoon wat tijd en gun haar dat een beetje..

Ik denk dat het ook onzinnig is om overal wat achter te zoeken, het kan van alles zijn en misschien is het ook wel niks..
Ga over een tijdje gewoon met haar praten, praat het uit, en zie dan hoe het verder gaat.
Liefde kun je niet afdwingen..

Het is niet leuk om zo in onzekerheid te zitten, maar haar heel de tijd opjagen met allerlei vragen enzo schiet ook niet op, dat werkt alleen maar in tegengestelde richting denk ik, dan maak je het alleen maar moeilijker voor haar.
Oud 05-06-2003, 07:36
Vini-Vidi-Vici
ja ik laat haar ook met rust, ik zoek geen contact meer
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 09:03
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 05-06-2003 @ 08:36:
ja ik laat haar ook met rust, ik zoek geen contact meer
ik hoop voor je dat het weer goed komt natuurlijk, maar ik kan daar niks over zeggen..
Je moet het maar gewoon een tijdje zo laten, meer kun je niet doen..
Oud 05-06-2003, 09:48
Vini-Vidi-Vici
ja maandag gaan we weer praten...dus dan zie ik dr weer...dat was HAAR idee, niet dat van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten