Advertentie | |
|
![]() |
|
khoop dat je gelijk hebt!!maar wrom zou ze dan zo wisselvallig doen?
en ook n reden wrom t ff benauwend werd, is omdat ik altijd meteen heel veel smste en vroeg wat dr was, of wat ze aant doen was als ze niet meteen reagerde op n smsje.... nou kheb dr vandaag dus gesmst...ze regaaert niet..dus kheb nie trug gesmt..kan ze zien dak t nu wel kan? toch?? en maybe deed ze daaorm zo op msn? omdat ze wou kijken of ik nu heel veel ging smse of dr iets was enzo?? Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 22:06. |
![]() |
|
![]() |
Laat haar voorlopig gewoon met rust, want dat is het beste wat je momenteel kan doen. Als je jezelf te veel opdringt dan gaat het onherroepelijk fout, dus neem wat afstand.
Laat haar zien wat ze mist, omdat ze je niet dagelijks spreekt, smst of belt. Kijk gewoon de komende week en eventueel daarna ook nog de kat uit de boom en neem daarna weer contact met haar op. Nu weet ze niet echt wat ze wil, dus laat haar de keuze maken die jij zo graag wilt horen. Overigens zou ik me wel gaan afvragen of ze wel een goede vriendin voor je is, want ze houd je nu wel behoorlijk aan het lijntje. Bedraag je niet te aanhankelijk, maar probeer de komende tijd voor jezelf te leven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ey ik wil niet dom doen, maar ik heb dat ook gehad toen zei ze ook van ik denk dat het wel goedkomt.
daarna zei ze aan de telefoon ik wete niet of ik verliefd ben toen weer wel toen weer ik hou van je. Ik vroeg of ze er eens over wou denken of het nog wel goedkwam na 3 weken nog nie gedaan. en toen ze nie meer verleifd was zei ze dat ze dat wel was. ze houdt je denk gewoon ana het lijntje. maar er is altijd hoop |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
heej wacht es ff...kan t niet zo zijn he.............:
Ze zei dus zondag al dat we maandag weer iets zouden gaan doen, dat ik niet moest bellen en smse... ja okeej got it? okeej kmocht wel ssme als ik dat egt wou... zou ze dan deze week misschien gewoon willen kijken of ik dr die vrijheid kan geven...en of ze me egt mist? |
![]() |
|
Geef 'r wat tijd, dat wil ze blijkbaar. Dan ziet ze vanzelf wat ze, al dan niet, mist
![]() En ja, da's moeilijk, maar met constant contact met haar zoeken terwijl ze daar niet op zit te wachten bereik je ook vrij weinig. Zeker omdat het juist uit is doordat het "teveel beklemde"...
|
Mja idd... je moet haar dan wat tijd gunnen, maar aan de andere kant moet zij dan jou ook wel een keer duidelijkheid geven.
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je moet haar gewoon een beetje tijd gunnen om na te denken over wat ze wil.. als je haar heel de tijd achterna gaat zitten met van alles daar zit ze helemaal niet op te wachten. Ze wil gewoon wat tijd en gun haar dat een beetje..
Ik denk dat het ook onzinnig is om overal wat achter te zoeken, het kan van alles zijn en misschien is het ook wel niks.. Ga over een tijdje gewoon met haar praten, praat het uit, en zie dan hoe het verder gaat. Liefde kun je niet afdwingen.. Het is niet leuk om zo in onzekerheid te zitten, maar haar heel de tijd opjagen met allerlei vragen enzo schiet ook niet op, dat werkt alleen maar in tegengestelde richting denk ik, dan maak je het alleen maar moeilijker voor haar.
||
Citaat:
Je moet het maar gewoon een tijdje zo laten, meer kun je niet doen..
|
|