Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat heet de wet van moore, moore was zeg maar een beetje de oprichter van intel en zijn theorie over proc snelheden is de meest aangenomen. http://www.webopedia.com/TERM/M/Moores_Law.html over die 100GHZ, dat kan hiermee wel zo uitrekenen hoelang dat nog duurt. -de postbode-
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het wil misschien wél zo zijn dat softwarehuizen ineens SSE2-optimalisaties gaan doen, en dán holt de P4 rondjes om de XP heen. Ik bedoelde 't in die context ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan wil je toch weer upgraden ![]() Je hebt wel gelijk dat een P4 misschien iets langer meegaat qua performance, maar het blijft op korte termijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit kun je o.a. doen: 1. De krant lezen. 2. Je op een nieuwsbrief aboneren. 3. Studie ICT volgen zoals ik dat nu ook doe...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanuit een technologisch standpunt misschien, maar verder dan dat komt het voorlopig nog lang niet. Het moet ook goedkoopt te produceren zijn en interessant zijn voor de chipfabrikanten. En dat zal het zo snel niet worden, aangezien zulke chips niet werken met dezelfde stoffen die ze nu gebruiken.. |
![]() |
|
![]() |
onze systeembeheerder heeft intel aangeraden (hebbe we dus ook maar gekocht een P4) omdat comp hele dag aan staat en zware databases moet draaien enzo dus hij vond intel 't beste... verder heb ik er niet zoveel verstand van maarja... 'k weet wel dat mijn P4 1700mhz draait op 37/38 grade... weet niet of dat warm is maarja... 'k ben tevrede...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 38 graden is trouwens een mooie temperatuur. |
![]() |
|
|
![]() |
||||