Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Ey ik ga vanavond ff naar the snack' 'Wil je the cola?' 'mag ik je the telefoonnummer?' 'the Neuken?' ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik zal het vaker gaan gebruiken dan
|
Hard is natuurlijk een hele vage term voor muziek. Hard doe je met je volume knop. Extreem kan aan de muziek liggen.
Hellnation. Tien keer zo snel als Fuck on the Beach. En Merzbow kan iedere normale band wel een puntje aan zuigen kwa extremiteit. Check Tauromachine maar.
|
Ik kan nu niet zeggen dat ik die bands zo 'hard' vind.
Luister eens naar een Nora, Converge, today is the day, Norma Jean en floorpunch wordt echt weggeblazen. maar eigenlijk , wat tsasil al zei: hard s een vage term, extreem is dan een betere term
|
Verwijderd
|
the number twelve looks just like you
japanische kampfhorspiele prostitute disfigurement agoraphobic nosebleed woensdag gehaktdag circle of dead children last days of humanity remembering never cuisine cannibale he who corrupts charles bronson fuck... i'm dead slokdarmpoep into the moat misery index norma jean regurgitate dying fetus drop dead cryptopsy betercore exhumed fall silent macabre caedere skinless marduk mihoen nasum zijn bruut. |
![]() |
||
Citaat:
Hellnation fucking heerst!!! verder wil ik nog de band Sublime cadaveric decomposition toevoegen aan dit lijstje. Ik denk dat de meeste grinder het wel met me eens is als ik zeg dat dit een van de hardste/extreemste grindcore band ooit is.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|