Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ken je gevoel en heb het een paar weken geleden ook nog gehad, toen had ik iets heel erg schokkend gehoord (zie mn topic: mn vriendin doet me veel, als je wilt weten wat precies) maar ik kon daar niet overpraten maar het speelde wel heel duidelijk mee in mn humeur. Ik ben toen bijna mn vriendin kwijt geraakt omdat ik me dood ergerde aan haar. Blijkbaar heb ik niet de vrienden die je altijd trouw blijven en je juist steunen als je ze nodig hebt.
Ik weet niet wat voor tips ik je moet geven, als je vrienden het idee hebben dat ze vanalles fout doen en als jij het idee hebt dat het aan hen ligt dat het niet lekker gaat dan helpt het om in dit geval te zeggen dat het niet aan hen ligt maar aan jou, zeg dat je gewoon een beetje down bent, dat gevoel kennen ze vast wel want dat heeft iedereen wel eens. Je hoeft je niet te verdedigen als je soms bot overkomt omdat ze dan weten dat er iets is. Als ze het er dan over willen hebben weten ze dat er wat is en dan kan je ook het initiatief bij hun leggen. Suc6! Groetjes Dana
|
Verwijderd
|
ik ben ook bang iedereen kwijt te raken, maar dat heeft nu even geen connectie tot deze topic. het is cliché, en iedereen zegt het ook al: gewoon over beginnen tegen je vrienden. als het echte vrienden zijn, zullen ze je echt wel 'steunen' . en, heel belangrijk, ga jezelf niet inprenten dat je een aansteller bent, wat dat ben je nóóit! je kan er niets aan doen dat je ergens mee zit, dus mogen ze je dat absoluut niet kwalijk nemen!
succes, Kus! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wow, jouw verhaal is echt precies het mijne.. echt waar.. vrienden die lopen te zeiken over onbenullige dingen, ik doe me best om vrolijk te doen, het wil niet..
het is echt precies hetzelfde.. best vreemd.. maar k kan je dus helaas niet helpen, omdat ik in precies dezelfde situatie zit.. heel veel sterkte *als je ergens over wilt hebben, mag je me altijd mailen hoor!* Charlotte |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Verhalen & Gedichten |
MIJN VERHAAL: Nina's droom Nandje | 24 | 30-07-2006 20:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #11 Verwijderd | 405 | 14-03-2006 14:31 | |
Psychologie |
Eenzaam tijdens opname.. ~~dolce~~ | 12 | 01-02-2006 18:18 | |
Beleidszaken |
[Beleidszaken]Meer vrije discussie gewenst Verwijderd | 78 | 09-05-2005 11:26 | |
Psychologie |
Onjuiste keuzes maken... multivitamine | 7 | 15-01-2004 20:38 |