Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2003, 19:38
rodina
rodina is offline
Ik hoef niet veel moeite te doen voor een jongen, zie er leuk uit, lief, sociaal, heb nog wel enigszins hersens ook. Met als gevolg dat wanneer ik een keer met een jongen zoen, die jongen vrij snel verliefd is. Ik zoen nooit met onbekende jongens, ken ze dus al een tijdje, en naja van 't een komt wel es 't ander.
Goed jochje verliefd, ik niet, hij nog steeds verliefd, ik zeg nee ik wil m'n vrijheid behouden en ik ben niet verliefd, zijn hart gebroken, en ik voel me daar weer klote door.

Omg dit komt arrogant, sletterig over, maar goed zo ben ik niet echt, kzoen niet iedere 2 weken met een andere jongen, tis niet dat ik geen vriend wil tis alleen zo dat ik enorm op mn vrijheid gesteld ben.

Maar goed iemand die dit herkent? De ander afwijzen waardoor hij/zij zich klote voelt? En jij zelf ook niet blij bent?
Oud 28-05-2003, 19:44
Evito
Evito is offline
Een werkelijke slet is niet iemand die met haar lichaam speelt en haar lichaam vrij geeft aan mannen, een werkelijke slet is iemand die speelt met de gevoelens van haarzelf en anderen en niet inziet dat ze daar maar beter mee kan stoppen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 19:45
Verwijderd
nee... helemaal niet... en waarom zou jij je schuldig moeten voelen? als je hem niet leuk vindt wees dan opgelucht dan je van hem af bent
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 19:47
Verwijderd
Ik zoen nooit zomaar met iemand, maar ik kan wel aanrakerig doen, of per ongeluk flirterig doen, en dan denken mensen ook wel eens dat ik ze leuk vind, en ja, dan voel ik me schuldig als ik ze afwijs. Gelukkig komt 't nooit zo ver dat ze ook nog verliefd op me worden.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 19:47
rodina
rodina is offline
Citaat:
Evito schreef op 28-05-2003 @ 20:44:
Een werkelijke slet is niet iemand die met haar lichaam speelt en haar lichaam vrij geeft aan mannen, een werkelijke slet is iemand die speelt met de gevoelens van haarzelf en anderen en niet inziet dat ze daar maar beter mee kan stoppen.

Kvoel me ook geen slet. Ik maak geen misbruik van ze, tis niet om m'n lusten te bevredigen, t komt gewoon zoals t gaat. Enigzins naïef misschien dat wel..

Maar goed waar ik dus mee zit is dat die jongen vervolgens wel verliefd wordt, terwijl ik dat niet ben en da's kut.
Oud 28-05-2003, 19:55
Evito
Evito is offline
Citaat:
rodina schreef op 28-05-2003 @ 20:47:
Kvoel me ook geen slet. Ik maak geen misbruik van ze, tis niet om m'n lusten te bevredigen, t komt gewoon zoals t gaat. Enigzins naïef misschien dat wel..

Maar goed waar ik dus mee zit is dat die jongen vervolgens wel verliefd wordt, terwijl ik dat niet ben en da's kut.
Natuurlijk is het wel om lusten te bevredigen. Waarom zoen je anders met ze?

Als je toch weet wat er vaak gebeurt, waarom is dat dan geen indicatie voor je om het niet meer te doen?!

Ik begrijp het echt niet hoor!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:22
hajo
hajo is offline
als je maar van tevoren aangeeft dat je veder niks wilt is er natuurlijk geen punt. Alleen, als je weet dat die ander je leuk vind, en je zoent toch met hem ondanks dat je zegd dat je veder niks wilt, is dat wel lichtelijk lullig. In alle andere gevallen, paddo problemo.
Oud 28-05-2003, 20:28
Verwijderd
Helaas is gevoel niet te controleren, dus als je met iemand zoent onder het voorbehoud van niks-willen dan is dat geen enkele garantie dat die persoon zich daar bij neerlegt.

Als jij verliefd bent op een jongen en die jongen zegt heel duidelijk dat hij niks met je wil, maar zoent vervolgens wel met je, zou je dan ook niet stiekem denken 'hij zoent wel met me, dus hij vindt me wel leuk, nu moet ik extra m'n best doen misschien wil hij dan wel iets'?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:36
rodina
rodina is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-05-2003 @ 21:28:
Helaas is gevoel niet te controleren, dus als je met iemand zoent onder het voorbehoud van niks-willen dan is dat geen enkele garantie dat die persoon zich daar bij neerlegt.

Als jij verliefd bent op een jongen en die jongen zegt heel duidelijk dat hij niks met je wil, maar zoent vervolgens wel met je, zou je dan ook niet stiekem denken 'hij zoent wel met me, dus hij vindt me wel leuk, nu moet ik extra m'n best doen misschien wil hij dan wel iets'?

Dan is het al te laat..

Tuurlijk ik doe er zelf aan mee, maar soms is 't te leuk om te stoppen, dus tis voor m'n lol min of meer..

naja blablabla
Oud 28-05-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 28-05-2003 @ 21:36:
Dan is het al te laat..

Tuurlijk ik doe er zelf aan mee, maar soms is 't te leuk om te stoppen, dus tis voor m'n lol min of meer..

naja blablabla
Dan zit er maar één ding op, gewoon doen wat je leuk en lekker vindt en geen rekening houden met andermans gevoelens.

Ik weet uit eigen ervaring dat dat ook wel eens heel verfrissend kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 23:03
never mind
never mind is offline
misschien ken ik je probleem wel een beetje, in ieder geval ik heb één keer iets doms gedaan, daarna heb ik besloten dat ik alléén met jongens zoen waar IK verliefd op ben..

En dat maakt het leven een stuk makkelijker
Oud 28-05-2003, 23:29
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-05-2003 @ 21:37:
Dan zit er maar één ding op, gewoon doen wat je leuk en lekker vindt en geen rekening houden met andermans gevoelens.

Ik weet uit eigen ervaring dat dat ook wel eens heel verfrissend kan zijn.

leuk karakter
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 00:07
Verwijderd
Citaat:
never mind schreef op 29-05-2003 @ 00:03:
misschien ken ik je probleem wel een beetje, in ieder geval ik heb één keer iets doms gedaan, daarna heb ik besloten dat ik alléén met jongens zoen waar IK verliefd op ben..

En dat maakt het leven een stuk makkelijker
Ja, behalve als je de jongens op wie je verliefd bent niet kan krijgen. Wat moet je dan?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 00:39
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik volg trouwens effe iets niet.....

In de sig van Nare man staat "aanstaande echtgenoot van Rodina", en zo heeft Rodina in haar sig "trouwt met Nare man".

Leg is uit
Oud 29-05-2003, 08:44
never mind
never mind is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-05-2003 @ 01:07:
Ja, behalve als je de jongens op wie je verliefd bent niet kan krijgen. Wat moet je dan?
Met niemand zoenen? Is het zó'n noodzaak om af en toe met iemand te zoenen dan?
Oud 29-05-2003, 09:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
nooit met een jongen zoenen van wie je weet dat ie verliefd op je is... dat zou jij namelijk ook niet leuk vinden als t andersom zou gebeuren.
tsja, en als ze achteraf verliefd worden, daar kan jij natuurlijk niets aan doen... maar k snap wel dat als dit erg vaak gebeurt, jongens vreemd naar je gaan kijken omdat je ze allemaal afwijst met wel met ze zoent (als dit vaak gebeurt dus he?)...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 09:53
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik herken mezelf wel een beetje in jou... ik heb ook geen vriendje en ik vind het fijn, omdat ik graag mijn tijd zelf indeel en dan niemand verantwoording hoef af te leggen. Toch zoen ik best vaak met een jongen, gewoon als ik hem leuk vind. Daar is op zich niks mis mee, maar wel als hij later blijkbaar meer schijnt te voelen voor jou dan jij voor hem...
Gisteren weer.. ik heb met iemand gezoend die mij leuker vond dan ik hem zeg maar (nouja dat wist hij van tevoren al maar toch) en nu voel ik me daar toch best wel rot over. Het is niet zo dat ik zomaar elke kans aangrijp om met iemand te zoenen ofzo (OMG), maar ik vond hem gewoon echt lief en leuk enzo, maar meer niet.
Tsja, ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik.
Oud 29-05-2003, 19:20
rodina
rodina is offline
Citaat:
GRRR schreef op 29-05-2003 @ 00:29:
leuk karakter

Moet je altijd maar rekening houden met andere dan? Leef je dan voor jezelf of voor andere?

Je moet een weg kunnen vinden die daar tussen leid. Mja vind die es

En ja Wouter en ik gaan trouwen, maar da's voor later
Oud 29-05-2003, 19:21
rodina
rodina is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 29-05-2003 @ 10:53:
Ik herken mezelf wel een beetje in jou... ik heb ook geen vriendje en ik vind het fijn, omdat ik graag mijn tijd zelf indeel en dan niemand verantwoording hoef af te leggen. Toch zoen ik best vaak met een jongen, gewoon als ik hem leuk vind. Daar is op zich niks mis mee, maar wel als hij later blijkbaar meer schijnt te voelen voor jou dan jij voor hem...
Gisteren weer.. ik heb met iemand gezoend die mij leuker vond dan ik hem zeg maar (nouja dat wist hij van tevoren al maar toch) en nu voel ik me daar toch best wel rot over. Het is niet zo dat ik zomaar elke kans aangrijp om met iemand te zoenen ofzo (OMG), maar ik vond hem gewoon echt lief en leuk enzo, maar meer niet.
Tsja, ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik.

Ja idd, kan jij 't helpen dat die jongen vliefd op je wordt..
Oud 29-05-2003, 20:10
Mindfields
Mindfields is offline
mja, nouja, heb 2x een hartje gebroken, en is wel kut voor die gene, maar niks aan te doen.
Oud 29-05-2003, 20:34
vixen
vixen is offline
ja, dat ken ik wel..als ik met een jongen zoen is het soms (mwah, medium vaak) zo dat ze verliefd worden, terwijl ik dat gewoon helemaal niet heb. Ik vind het dan vervelend voor ze dat ze verliefd zijn en ik dat niet ben, maar ik kan dr ook niks aan doen.
Oud 29-05-2003, 21:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik schijn de gevoelens van anderen te absorberen op een of andere manier. als iemand zich kut voelt over iets dat ik diegene heb aangedaan voel ik me ook meteen klote.

gaat wel over denk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 23:56
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
rodina schreef op 29-05-2003 @ 20:20:
Moet je altijd maar rekening houden met andere dan? Leef je dan voor jezelf of voor andere?

Je moet een weg kunnen vinden die daar tussen leid. Mja vind die es

Ik vind dat je wel gelijk hebt, maar hoe nare het beschrijft is de verkeerde weg. Het leven is niet zwart/wit en zeker relaties niet. Ook komt het eigenlijk zwak over in de zin van: Ow ik heb wel effe zin in hem nu en ik durf geen nee te zeggen. Wees dan gewoon droog en zeg het gelijk, scheelt hoofdpijn aan beide kanten, vooral met jongens die je wat langer kent zoals je zelf zegt.

Kijk als je het nou deed met gasten die je net kende, schijt. Daar hoef je later niet meer naar om te kijken. Dan zat ik nu niet een holier than thou preek te geven, terwijl ik dat niet ben. Wat was het gezegde ook alweer? Don't piss in your own lawn?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 08:52
Verwijderd
Dat vind ik gewoon tactloos, maar dat is mijn bescheiden mening...

*zucht* Men zegt dat vrouwen emotioneler zijn maar wat gaan ze soms toch slordig om met andermans gevoelens..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
never mind schreef op 29-05-2003 @ 09:44:
Met niemand zoenen? Is het zó'n noodzaak om af en toe met iemand te zoenen dan?
Ja, vind ik wel. Ik wil ook lichamelijk contact, en als dat buiten verkering moet: jammer dan. Ik ga geen 2 jaar helemaal niks doen omdat ik toevallig geen vriendje heb...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2003, 12:43
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 30-05-2003 @ 09:52:
Dat vind ik gewoon tactloos, maar dat is mijn bescheiden mening...

*zucht* Men zegt dat vrouwen emotioneler zijn maar wat gaan ze soms toch slordig om met andermans gevoelens..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 12:50
poesiefox
poesiefox is offline
Kunnen we niet gewoon t-shirts maken met als opdruk:

FUN KISSER

die mensen als Rodina en Nare Man en Morgan aan kunnen doen, en ook t-shirts met:

LOVE KISSER

Die doe ik dan wel aan.

Nooit meer dit soort problemen.
Oud 30-05-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 30-05-2003 @ 13:50:

FUN KISSER

die mensen als Rodina en Nare Man en Morgan aan kunnen doen, en ook t-shirts met:

LOVE KISSER

Die doe ik dan wel aan.

Dan wil ik een combinatie T-shirt, zeg Het een sluit het andere niet uit.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 30-05-2003 @ 00:56:
Ik vind dat je wel gelijk hebt, maar hoe nare het beschrijft is de verkeerde weg. Het leven is niet zwart/wit en zeker relaties niet. Ook komt het eigenlijk zwak over in de zin van: Ow ik heb wel effe zin in hem nu en ik durf geen nee te zeggen. Wees dan gewoon droog en zeg het gelijk, scheelt hoofdpijn aan beide kanten, vooral met jongens die je wat langer kent zoals je zelf zegt.

Kijk als je het nou deed met gasten die je net kende, schijt. Daar hoef je later niet meer naar om te kijken. Dan zat ik nu niet een holier than thou preek te geven, terwijl ik dat niet ben. Wat was het gezegde ook alweer? Don't piss in your own lawn?
Als ik zo zou zijn zou ik inderdaad een kutkarakter hebben, maar ik wil je er graag even op wijzen dat ik in liefdesaangelegenheden juist ontzettend opofferingsgezind ben en vaak het emotionele onderspit delf omdat ik teveel aan het belang van de ander denk en minder aan dat van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 17:12
Verwijderd
Het is wel voorgekomen ja, dat het voor de ander meer betekende dan voor mij, toen ben ik daar achteraf gewoon ontzettend duidelijk in geweest, zodat hij precies wist waar hij aan toe was. We hebben daarna nog wel eens gezoend, wat gewoon bij ons beiden puur voor het plezier was..

Ja, ach, zoenen gebeurt soms gewoon, bij sommige mensen misschien niet, maar bij mij en dus anderen hier wel.. dan is het kut als de ander er meer gevoelens bij blijkt te hebben, maar dan moet je daar niet zelf mee gaan zitten.. Duidelijk zijn en duidelijk blijven, meer kun je niet doen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 17:15
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het een beetje een raar verhaal.
Als je dan zo graag wil zoenen, doe het dan gewoon met iemand waarvan je weet dat hij niet verliefd op je is. Dan krijg je ook dit soort problemen niet.
Klinkt hard, maar zo lok je de problemen alleen maar uit...
Ik neem aan dat dat niet je bedoeling is, dus je zult of je een beetje moeten inhouden, of zoenen met een jongen waarvan je weet dat hij verder niets met je wil.... (als jij dat ook niet wilt)
Oud 30-05-2003, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 30-05-2003 @ 18:15:
Ik vind het een beetje een raar verhaal.
Als je dan zo graag wil zoenen, doe het dan gewoon met iemand waarvan je weet dat hij niet verliefd op je is. Dan krijg je ook dit soort problemen niet.
Klinkt hard, maar zo lok je de problemen alleen maar uit...
Ik neem aan dat dat niet je bedoeling is, dus je zult of je een beetje moeten inhouden, of zoenen met een jongen waarvan je weet dat hij verder niets met je wil.... (als jij dat ook niet wilt)
Je kunt van te voren toch niet voorspellen dat iemand verliefd op je wordt?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 30-05-2003 @ 13:50:

FUN KISSER / LOVE KISSER

Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 19:15
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 30-05-2003 @ 18:12:
Ja, ach, zoenen gebeurt soms gewoon, dan is het kut als de ander er meer gevoelens bij blijkt te hebben, maar dan moet je daar niet zelf mee gaan zitten.. Duidelijk zijn en duidelijk blijven, meer kun je niet doen.
Vind ik ook. Heb het zelf niet zo vaak meegemaakt omdat het op de een of andere manier altijd wel duidelijk is dat het maar voor de fun is maar wel eens, en dan moet je idd gewoon eerlijk zijn.
Reageren

Regels voor berichten