Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm. ik weet misschien nu toch wel wat leuks. Als ik nou een foto lijst koop (a4 groote ongeveer) en dan neem ik een stuk a4 papier of karton waar ik dan de vorm van 2 voeten uit snij. Dat stuk karton doe ik weer over een gewoon stuk a4 papier leggen waar ik mijn tekst op kan schrijven.
In dat stukje tekst kan ik dan gewoon mijn zegje doen, en aan het einde van dat gedicht/verhaal/whatever kan ik dan zoiets schrijven van; maar kijk is in wat voor vorm dit is geschreven. Ohhwww.....voeten!!!! en dan om die tekst heen kan ik dan wel wat foto'tje plakken ofzo. Of misschien is het leuker om een foto van ons 2en te gebruiken als dat stuk a4 karton waar ik die voeten uit snij. Dan doe ik em in foto shop wat vervagen, dat ie zeg maar in het wit overvloeit, als jullie snappen wat ik bedoel ![]() hmm, sja.....dat zou wel wat kunnen zijn. Maar ja...gaan jullie ook rustig door met dingen verzinnen hoor !!! ![]() ![]()
|
hmm........nou weet ik het eigenlijk weer niet zo goed of dat foto lijst gedoe wel wat is. Ik heb liever iets tastbaars. Een knuffel van de zee meermin ofzo. Neeh....dat ook weer niet.
Zijn er niet van die knuffel beertjes te koop (ja, ik weet het...'t is geen zeemeermin ![]() Misschien kan ik zoiets wel maken ![]() ![]() god god god.....wat moet ik nou toch maken/kopen ![]() ![]()
|
|