Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hoort een gedicht niet zonder spelfouten te zijn? of wordt het niet gewaardeerd op dit subforum om mensen op hun spelling te wijzen?
either way, 2e strofe, "bedwelmt". over het gedicht, tja, dit is nou de reden waarom ik een hekel heb aan poëzie. het slaat meestal vrijwel nergens op. "lafaards, we zijn het allemaal". spreek voor jezelf, asjeblieft. |
![]() |
|
![]() |
Aangezien ik mezelf tot de mensheid reken behoor ik daar bij ja.
En die spelfout......Sorry ik zie het nu zelf ook in. Jij bent een hip-hop fan geloof ik? Dat is vaak helemaal kansloos gezever over grote auto's, slechte politiemannen, dikke negerkonten en ga zo maar door... Power to the people! Aight! Dog! Biaaaaaaaatch ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vrij sad attempt at afzeiken trouwens ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Station Eindhoven
Centraal, of eindpunt, misschien Waar ik vertoef, zo af en toe in alle rust, om eens te zien allerhande mensen reizend, van hier naar daar Soms zonder doel, geen richting, geen waar maar allemaal, ieder voor zich Niet wetend precies waar te zijn Op reis, met slechts onszelf als richtlijn *even mijn gedachtes over Eindhoven Centraal ![]() |
![]() |
|
![]() |
De somberheid,
Altijd met een loom gevoel, De eeuwige hangmannen, Eeuwig verveeld, Het mooie is wel, Dat eenieder hier op dit forum, Met zijn porum, Is verschenen aldaar, Oftewel: Wij kennen elkaar... Vluchtige blikken, Een zoekende blik naar je ogen, Een vluchtig gebaar, Erkenning? Was het maar waar, Eenvolgende keer, Als je daar loopt, Zou je miscchien, Heel even kunnen knikken, Een knipoog, Een lach, In mijn blik kunnen mikken... Dank u! |
![]() |
|
Het gebouw
Altijd even grijs, grauw En toch is dit de plek Waar ik iedere neger vertrouw Een blok, een loods Legoblokken in een doos Niet geverfd, dus roestig Pilaren, bruin en knoestig Kauwgom, kilo's ervan op 't perron Bedorven chocola in automaten Doet mij deze plek niet verlaten Ik blijf hier, station zonder een straaltje zon. Waarom ga ik niet naar Parijs, Gare du Nord A'dam CS, Utrecht, Amersfoort Mooie stations, met mooie pleinen Waarom niet daarheen verdwijnen? Alleen de conducteurs weten het Zij horen, zien, en voelen het... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag Yoshimare | 500 | 21-09-2008 15:13 | |
Verkeer & Vervoer |
NS Dienstregeling 2008 TRA | 56 | 12-12-2007 21:43 | |