Advertentie | |
|
![]() |
|
Persoonlijk vind ik een klas lager en twee klassen hoger okay. dus 1.5 jaar jonger tot 2.5 jaar ouder.
Maar dat komt ook omdat ik gewoon niet op van die jonge jongens val! ik denk dat over het algemeen je beter naar het verschil in klassen kunt kijken dan in leeftijd. Laten we zeggen, jij zit in de vierde dan vind ik tweede klas voor het meisje toch wel een erg groot verschil. Eerste en tweede zie ik nog als brugklas en is ook zo bij ons op school. Pas vanaf de derde hoor je bij de groteren (andere garderobe, fietsenstalling, ingang, schoolfeesten, pauze, kantine, uren)
|
waarom denk je trouwens dat ze te jong is???
Hebben vrienden tegen je gezegd dat het zo'n klein kind is ofzo? Of ben jij het zelf die vind dat het eigenlijk maar een kind is maar dat je haar eigenlijk wel heel leuk vind.... Het is dat jij er een probleem van maakt, maar volgens mij hoor zal echt niemand er over vallen
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vind het kunnen. Maar goed ik ben zelf met een jongen van 18 terwijl ik 14 (over 25 dagen 15) ben.
Je moet meer naar karakter en ontwikkeldheid kijken. Ze zeggen weleens dat een meisje een jaar voorloopt, en een jongen een jaar achter. Gemiddeld van jullie is dus 15. Ik weet niet of het waar is...............
||
Citaat:
|
14 en 16 is op dit moment een best groot leeftijdsverschil..
Later geeft dit nietz o alleen jullie zijn nu heel anders in jullie denken en doen.. het kan goed gaan alleen waarschijnlijk niet..
|
hoi,
ik ben 16 en mijn vriend is 18. dit scheelt dus ook 2 jaar (en 1 maand ![]() Volgens mij heeft het niet echt met leeftijd te maken, de een is volwassener voor zijn leeftijd dan de ander, het zit 'em dus meer in het karakter! Ik zou er gewoon voor gaan! kus! Wendy @ Quamra: ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Minimum jeugdloon ismaeltiemens | 2 | 14-04-2016 22:41 | |
De Kantine |
discotheek cheeta remy476 | 19 | 04-02-2006 16:39 | |
Muziek |
Decibel Outdoor 2005 BrunetJuh | 5 | 21-07-2005 20:29 | |
Muziek |
Decibel outdoor 2005 just_m3 | 2 | 26-06-2005 22:46 | |
Psychologie |
M'n broertje heeft macht over mij..... Zaza123 | 52 | 17-07-2002 15:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat is de minimum leeftijd om bloed te mogen geven? Verwijderd | 9 | 19-03-2002 22:13 |