Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hey Kñorr,
M'n zus heeft net zo'n soort vriend. Hij verpest altijd alle feestjes omdat hij dan niet genoeg aandacht krijgt, als ze ruzie hebben gaat hij weg en dan moet zij achter hem aan, of hij dreigt dat hij zichzelf van kant maakt. Hij heeft haar zelfs wel eens geslagen en haar in haar gezicht gespuugd. Maar over het algemeen is hij best aardig tegen haar. Wij hebben al vaak genoeg tegen haar gezegd dat dit niet normaal is, maar ze wil het toch niet uitmaken. Soms als hij weer heel stom doet, zegt ze wel eens dat ze zo niet verder wil, maar dan slijmt hij weer ff, gaan ze samen naar de bios en dan is alles weer koek en ei. Hij is ruim een jaar jonger dan zij, en ze hebben nu meer dan 2,5 jaar verkering (m'n zus is net 20). Maar goed, ze is oud en wijs genoeg om zelf te beslissen of ze haar verkering aanhoudt of niet. Heb je er over gepraat met mensen die je vertrouwt? Ik denk dat het wel belangrijk is om te weten hoe mensen er over denken die jullie allebei kennen. Uiteindelijk moet je natuurlijk zelf beslissen wat je doet, maar tis wel handig om ook de mening van anderen te horen. Veel sterkte verder!
|
zoals ik al las van anderen .. vind ik dat je beter kan krijgen..
wie blijft er nou bij iemand die niet van je houdt en je niet mooi vindt etc.. Ook al is het heel moeilijk en geef je waarschijnlijk heel veel om hem.. het beste is waarschijnlijk toch om een vriend te zoeken die je respecteerd en accepteerd om wie je bent.
||
Citaat:
maar nogmaals; als jij het zelf al niet zo normaal vindt; Wat doe je dan nog met die gozer?? wat was je zelf van plan eigenlijk om te gaan doen...? Of wil je het allemaal maar zo laten??
|
![]() |
ohja wat ik ook zo gemeen vind.. daar word ik echt gek van
Omdat ik zo onzeker over m'n uiterlijk ben heb ik het daar weleens over tegen anderen. Dan zeg ik iets over dat ik lelijk ben en dan vinden ze dat ik me aanstel. Dan vertel ik vervolgens: vraag maar aan .. (naam vriend), hij vindt het ook. En dan zegt ie ineens van " nee joh doe niet zo gek, ik vind je hartstikke mooi". Waardoor mensen dus nog meer denken dat ik me aanstel ![]() Ik bedoel, als ie nou gewoon eerlijk toe zou geven dat ie dat gezegd heeft.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
tis wel duidelijk dat je geirriteerd bent... of boos maar wat ga je doen? nu?
|
kom op, hij zegt dat hij niet echt verliefd is ?
wat doe je daar dan nog, wat heeft het dan voor nut... dan is het toch al niet meer leuk, als hij dat soort dingen zegt ![]() ik zou tegen hem zeggen dat je dat echt niet op prijs stelt, vragen waarom hij wel jouw vriend wil zijn maar toch zulke dingen tegen je zegt... hij moet toch zelf ook wel doorhebben dat dat niet hoort en als daar dan niet iets heel erg liefs en oprechts uitkomt... tsja je kan iig beter krijgen
|
![]() |
|
![]() |
Wat ik ertegen ga doen..
Ik heb al heel vaak gezegd dat hij eerlijk moest zijn en dat ik gewoon wil dat hij lief voor me is enzo.. en iedere keer belooft hij vanalles en maakt hij het niet waar. Want er hoeft maar iets te gebeuren en hij doet weer hartstikke bot. Het lijkt ontzettend raar dat ik zo duidelijk een verhaal opschrijf en dan nog vraag van "wat moet ik ermee?". Juist omdat het allemaal zo logisch lijkt. Maar door dit zo achter elkaar op te schrijven krijg ik ook voor mezelf een hoop duidelijkheid. Het is net alsof ik ineens wakker word en zie waar ik in beland ben. Alle energie die ik erin gestoken heb en tijd, liefde.. waar ik al die tijd geen enkele waardering voor gekregen heb. Ik zou willen dat het beter zou worden, dat hij echt gek op me zou zijn, helemaal verliefd. Dat hij allemaal positieve dingen aan me zou zien.. daarom heb je toch wat met iemand.. omdat je de goeie kanten van iemand kent en de waarde van die goeie kanten kent.. ![]() Het lijkt soms zo eenrichtingsverkeer allemaal.. Maar ik ga ff stoppen met die lange monologen ![]() Ik ga er nog ff goed overnadenken. Bedankt voor de reacties in ieder geval ![]() |
![]() |
|
heey meissie toch!
een beetje zelfrespect he?! als hij dit soort dingen zegt, moet je dat niet pikken. een relatie moet gelijkwaardig zijn en niet door een iemand (jij) onderhouden worden. er zijn nog zoveel ieve leuke jongens die wél respect voor je hebben, je wél mooi vinden en je níet in de steek laten en die wél weg van je zijn! Hij is je niet waard. (punt) huggol! Wendy p.s. sorry... het komt misschien erg hard over hoor.... zo bedoel ik het niet.
||
Citaat:
![]()
|
hoop maar dat ik niet zo ben tegen mijn vriendin..
dan verdien ik haar iig niet.. kan misschien wel eens lullig over komen.. heb ik het ook met haar over gehad.. maar doe het echt niet expres.. maar tis dan ook weer niet zo dat ik onaardige dingen tegen haar zeg.. tneminstuh hoop ik maar.. CIAO
|
![]() |
Sommige dingen die gezegt zijn kan ik nog enigzins begrijpen, maar het merendeel absoluut niet. Die jongen behandelDE je als grof vuil.
Je zegt dus dat dit nu niet meer gebeurt, of komt het nog wel eens voor dat hij zulke opmerkingen maakt? Als het nu niet meer voorkomt dan moet je toch kunnen begrijpen dat bij ruzies zulke dingen omhoog gehaald worden, want dat doe je waarschijnlijk zelf ook. Mensen die direct zeggen dat die jongen niets waard is die sporen niet, want ze weten de huidige situatie niet echt. Als hij zulke opmerkingen nu niet meer maakt dan is alles nu toch gewoon goed. Niets aan het handje. Om die opmerkingen tijdens de ruzies op te lossen kun je misschien eens tegen hem zeggen dat hij geen oude koeien uit de sloot moet halen. Blijft hij dit doen dan kan je natuurlijk eens zeggen dat hij je daarmee kwetst en dan weet hij vast wat de gevolgen daarvan zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou ik denk dat iedereen hier wel heeft gezecht wat er gezecht moest worden.. ik zou hem gewoon bellen, en vragen, vind je me mooi? ben je verliefd op me.. als hij nee zegt moet je zeggen dat je hem nooit meer wilt zien...
ik denk dat dat het beste is voor je, sterkte ermee |
![]() |
||
Citaat:
Waarom ben je nog bij die jongen als hij je zo behandeld ? ![]() ![]()
|
Meid echt... Je bent bezig je in iets gevaarlijks te storten
![]() Als hij nu al roept dat ie niet echt weg van je is (Jeetje wat klinkt dat hard zeg: "Ik ben niet echt weg van je..") hoe gaat het dan verder? Hij kleineerd je!!! Je weet net zo goed als ik wat voor relatie dit zou kunnen gaan worden ![]()
||
Citaat:
![]() meisje meisje meisje toch.. dat je jezelf dit allemaal aan laat doen, ik snap dat echt niet.. Lees je eigen verhaal nog eens door en alle reacties hier in dit topic.. Beleef je ooit plezier aan die jongen.. Heb je nu zelf ook niet sterk het idee dat hij nauwelijks iets om je geeft of dat er gewoon iets ernstig mis is bij die jongen?? Ook raar trouwens dat hij nog steeds met je gaat als hij zo over je denkt en dat ook nog eens gewoon zo allemaal naar je hoofd gooit.. ![]() toch..? @sweet dreams; sterkte meis!
|
*kuch*
Een eerste vereiste voor een goedlopende verkering is liefde. Daaruit voort vloeien dingen als samen lol hebben, lieve dingen zeggen, eerlijk zijn voor elkaar, enz.. Aangezien je kunt opmerken uit zijn gedrag dat hij geen van deze positieve dingen in zich heeft, heeft hij inderdaad ook geen echt liefde voor jou. Hij gebruikt je gewoon. Maak het uit, dat zal je onzekerheid ook grotendeels wegnemen. ![]()
|
Sorry dat ik t zeg maar ik vind je wel een heel klein beetje naief. Hij is toch verliefd op je? Of niet? Hoe kan iemand die verliefd is zulke dingen zeggen? Als iemand verliefd is dan vindt ie diegene, mooi, lief, enz Alles!
Ik weet dat het echt superklote is maar je moet zelf maar eens goed nadenken of zo iemand jou wel verdiend. Denk dr maar ns over na, zou jij t over je lippen kunnen krijgen om te zeggen dat je vriend een zeur is? Of niet knap? Ik denk t niet, weet je waarom niet, omdat jij waarschijnlijk echt liefde voor hem voelt. Misschien is het voor hem allemaal niet zo serieus. En zolang jij dat blijft pikken zal het ook zo blijven. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Liefde in F Majeur Tovenaar | 9 | 13-03-2005 19:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |