Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2003, 08:56
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ey

dit is voor het eerst dat ik wat een topic begin... ik weet ook niet precies of het hier goed staat maar toch.

een vriendin van mij heeft met de ex van mij beste vriendin. Op zig heb ik er geen probleem mee en me beste vriendin ook niet. Wel heb ik tegen die jongen gezegt dat dat meisje alles bij elkaar liegt. Hij heeft dat later ook verteld tegen mij dat ze gelogen had over een verkragting (iets waar je niet zomaar over liegt lijkt mij....) maar goed een goede vriendin van haar vind dus dat wij over haar roddelen alleen probeer ik die jongen een beetje te beschermen want ik weet dat hij daar niet tegen kan als zij liegt enso.... is het dan roddelen als je iemand probeert te beschermen en wel waarheden verteld over die gene.... dus niks erbij verzint waar hun ons de schuld van geven....

groetjes
lotte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2003, 09:14
Quiana
Quiana is offline
Achter iemands rug om negatieve dingen
vertellen is roddelen imo.
Of het nou is om te beschermen of niet.

Tja, ik vind het een beetje stom wel,
laat die jongen dat lekker zelf uitzoeken.
Zou het iig erg laag vinden als hij het daarom uitmaakt oid,
neem aan dat die jongen geen kleuter meer is,
en daarom best wel zelf uit kan zoeken wat
goed voor hem is.

Lekkere vriendin ben je trouwens,
als je tegen haar vriend zulke dingen gaat vertellen.
Oud 31-05-2003, 09:21
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
een echte vriendin ben ik niet echt met haar ik ken der en ga der een beetje mee om... ze hangt erbij laat ik het zo zeggen. Die jongen kent der amper en die vraagt dingen aan mij en zegt er duidelijk bij dat ik de waarheid moet zeggen moet ik dan tegen een goede vriend liegen of de waarheid zeggen en dan ruzie krijgen. Op zig heb ik niet echt een probleem met die ruzie alleen slaat die nergens op en omdat we nu net klaar zijn met school is het niet echt leuk om dan juist ruzie te hebben met examenfeesten ensow.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 09:45
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 31-05-2003 @ 10:21:
een echte vriendin ben ik niet echt met haar ik ken der en ga der een beetje mee om... ze hangt erbij laat ik het zo zeggen. Die jongen kent der amper en die vraagt dingen aan mij en zegt er duidelijk bij dat ik de waarheid moet zeggen moet ik dan tegen een goede vriend liegen of de waarheid zeggen en dan ruzie krijgen. Op zig heb ik niet echt een probleem met die ruzie alleen slaat die nergens op en omdat we nu net klaar zijn met school is het niet echt leuk om dan juist ruzie te hebben met examenfeesten ensow.
als ie weer iets over zijn vriendin aan jou vraagt zou ik zeggen dat ie het maar aan zijn vriendin moet vragen. dan ben jij er vanaf. En zoals Quiana zegt, hij is niet achterlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 18:19
PardonMe
PardonMe is offline
Ik vind wat jij doet eerlijk gezegd niet echt je mening geven.. maar goed.. roddelen doet iedereen denk ik wel eens..

Maar als die vriend weer eens iets vraagt zeg dan gewoon dat hij het maar aan dat meisje zelf moet vragen..
Beetje raar dat hij dan eigenlijk nog met haar gaat als hij bij andere mensen inlichtingen gaat halen en haar blijkbaar dus niet echt vertrouwt

Ik zou me in ieder geval buiten die relatie houden..
Reageren

Regels voor berichten