Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2003, 19:44
ex0r
ex0r is offline
Misschien al eerder gesteld, maar uhm hoe zit het eigenlijk met de contact lijst - limit De limit is nog steeds 150 en ik zit er al zowat een jaar mee.... Er bestaan 'contactenlargers' maar daarmee komen die contacts niet in je lijst op je account , alleen op je pc dus. Is er nu een mogelijkheid om meer dan 150 mensen toe te voegen (die dan ook in je contactlijst blijven)? Ik heb dit al is gezien bij iemand anders' account () maar dat was waarschijnlijk een foutje..
Oud 02-06-2003, 19:46
White Cluster
White Cluster is offline
trillilian ofzow?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 19:48
ex0r
ex0r is offline
Nee.. dat is ook weer zoiets; de contacts blijven wel in dat programma maar komen niet in je lijst
Oud 02-06-2003, 20:05
Martin
Martin is offline
Nee, dat kan niet.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 20:25
Lausteen
Lausteen is offline
volgens mij onmogelijk, elke keer als je inlogd wordt dat gecheckt door de msn server... (of je er niet meer dan 150 hebt dus)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 09:17
Marcade
Marcade is offline
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar bij Trillian Pro kan je volgens mij inderdaad gewoon meerdere MSN accounts onderbrengen; dan zou je theoretisch gespreid over die accounts gewoon oneindig veel contacts kunnen hebben.

(Maar ik vind het beetje bizar als iemand met meer dan 150 personen op MSN praat. )
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 11:30
dafelix
dafelix is offline
het kan theoretisch, en zelfs op een account, maar dan heb je ze niet tegelijkertijd toegevoegd

de manier is vrij simple, je add een user terwijl je een andere weghaalt (maar wel ergens de gegevens bewaard natuurlijk) zodat je met diegene kan chatten. wil je weer met persoon1 chatten haal je de 2e weer weg en kun je met persoon1 praten (het makkeiljkste is hiervoor een progje te bouwen natuurlijk)

MSN laat niet meer dan 150 contacts in je FL (Forward List, diegen die ik toegevoegd heb) toe.

(er word btw NIET gecheckt bij inloggen of >150 mensen zijn toegevoegd, maar je kan gewoon niet meer dan 150 mensen toevoegen (error 210))
Oud 03-06-2003, 13:44
ex0r
ex0r is offline
Citaat:
Lausteen schreef op 02-06-2003 @ 21:25:
volgens mij onmogelijk, elke keer als je inlogd wordt dat gecheckt door de msn server... (of je er niet meer dan 150 hebt dus)
zou raar zijn inderdaad.. als je er normaal gesproken niet meer dan 150 kan toevoegen is het ook niet zinvol om te checken bij het inloggen

150 > contacts is dus niet mogelijk, maar het is wel es gelukt bij iemand wegens een fout I think (heb het zelf gezien).... dus d8.. misschien dat iemand er al gebruik van heeft gemaakt voor 'n MSN Tool maarja, het kan ook allang 'gefixed' zijn
Oud 03-06-2003, 15:59
Lausteen
Lausteen is offline
Citaat:
ex0r schreef op 03-06-2003 @ 14:44:
zou raar zijn inderdaad.. als je er normaal gesproken niet meer dan 150 kan toevoegen is het ook niet zinvol om te checken bij het inloggen

150 > contacts is dus niet mogelijk, maar het is wel es gelukt bij iemand wegens een fout I think (heb het zelf gezien).... dus d8.. misschien dat iemand er al gebruik van heeft gemaakt voor 'n MSN Tool maarja, het kan ook allang 'gefixed' zijn
k had dat ooit is ergens gelezen, maar goed
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:05
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dafelix schreef op 03-06-2003 @ 12:30:
het kan theoretisch, en zelfs op een account, maar dan heb je ze niet tegelijkertijd toegevoegd

de manier is vrij simple, je add een user terwijl je een andere weghaalt (maar wel ergens de gegevens bewaard natuurlijk) zodat je met diegene kan chatten. wil je weer met persoon1 chatten haal je de 2e weer weg en kun je met persoon1 praten (het makkeiljkste is hiervoor een progje te bouwen natuurlijk)

MSN laat niet meer dan 150 contacts in je FL (Forward List, diegen die ik toegevoegd heb) toe.

(er word btw NIET gecheckt bij inloggen of >150 mensen zijn toegevoegd, maar je kan gewoon niet meer dan 150 mensen toevoegen (error 210))
Dan heb je ze niet allemaal tegelijk op je lijst en status veranderingen gebeuren niet on the fly. Daarnaast ga je offline/online op de lijst van die personen en worden ze gek van je. Willen ze chatten met je; worden ze helemaal gestoord van je.

Blijven er weinig van die 150 'vrienden' over die nog met je willen MSNen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:55
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Marcade schreef op 03-06-2003 @ 18:05:
Dan heb je ze niet allemaal tegelijk op je lijst en status veranderingen gebeuren niet on the fly. Daarnaast ga je offline/online op de lijst van die personen en worden ze gek van je. Willen ze chatten met je; worden ze helemaal gestoord van je.

Blijven er weinig van die 150 'vrienden' over die nog met je willen MSNen.

true, ik ben ook niet voor zo'n manier natuurlijk, ik heb het liefste een kleine lijst (max 35 vind ik genoeg)

(vroeger BTW was de limit 50 of 75, moet je maar gelukkig prijzen dat het 150 zijn geworden )
Reageren

Regels voor berichten