Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2003, 18:16
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
hallo,

mijn vriendinnetje belde net met de mededeling dat ze t niet meer kan, omdat ik dr teveel als mn bezit zou zien, iets had het de doorslag gegeven vandaag, maar dat was net niet mn bedoeling!ik wilde net gewoon dat ze t naar dr zin had ergens!maar morgen gaan we dus praten en ze zegt dat dr nog maar n heeeeeeellle kleine kans is, wat moet ik nu doen? onder haar kan ik echt niet, dan hoeft t voor mij niet meer! we zijn 1 jaar en 2 maanden samen en hebben al vaker iets overwonnen, dit ook? zou ze dat gezegd hebben omdat ze boos was, en nu tot bedaring zijn gekomen en t toch aanhouden? wat denken jullie wat moet ik doen! ik word gek hier, ik wil echt niet zonder har! alles in mn leven draait egt om haar gewoon!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2003, 18:22
PardonMe
PardonMe is offline
ten eerste kun je echt wel zonder haar.. dat kon je voordat jullie iets hadden ook en dat kun je nu ook wel weer..

Maar goed, ga morgen met haar praten en vraag wat haar dwars zit.. want vindt ze vervelend en benauwend.. Misschien dat jullie er samen uit kunnen komen en dat jij iets kunt veranderen (en misschien zij ook wel)

En als ze toch besluit om zonder jou verder te gaan dan kun je niks anders doen dan je daar bij neer leggen denk ik dan... Je kunt niet iemand dwingen om van je te houden.. hoe jammer ook..
Oud 31-05-2003, 18:25
Vini-Vidi-Vici
ja maar ze zegt nog altijd dat ik echt heel belangrijk voor dr ben, en dat ze van me houdt!! dat zei ze net nog! en dr is nog n hele kleine kans, maar ze zegt dat ze t niet kan...maar ik kan eg niet zonder haar, daarvoor hebben we ook al 3 keer iets gehad, en steeds bij elkaar terug gekomen, t hoeft EGT niet meer zonder haar!alles hier herrinert me aan haar, meje tis nog niet helemaal over! zou t n vlaag van woede zijn? dat is wel vaker, dan is het de volgende dag bij een ruie ofzo weer helemaalg oed, deze keer ook? en wil ze me alleen heel erg bang maken zodat ik t niet meer doe?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 18:28
PardonMe
PardonMe is offline
uhmzz nou als zij echt zo gek op je is dan zal dit toch allemaal wel mee vallen of niet..
Ik zou het dan in ieder geval niet gelijk uit gaan maken enzo.. ik zou er samen over praten en kijken of we iets kunnen veranderen waardoor het misschien beter gaat..

Maar goed; ga gewoon met haar praten morgen en dan zie je wel hoe het verder loopt... je kunt het moeilijk gaan forceren, schiet je ook niks mee op..
Oud 31-05-2003, 18:29
Vini-Vidi-Vici
neej, maar ik zit hier dus wel emt tranen en kword helemaal gek dak niet ff met dr kan praten nu......laat dr plies niet t uitmaken, help je mee duimen voor ?
zou jij ook zoiets kunne zeggen in n vlaag van woede?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 18:32
load_harmony
load_harmony is offline
Tip.. ga haar niet de hele tijd vertellen dat je niet zonder haar kan. Luister naar wat haar dwars zit en kijk wat JIJ er aan gaan doen. Ze heeft waarschijnlijk geen behoefte aan jouwngedoe met IK KAN NIET ZONDER JE! JE MAG ME NIET VERLATEN. Ze bezorg je haar een schuldgevoel. Luister naar haar, wees eerlijk wat jij er van vind, hoe jij het ervaart en probeer tot een compromie te komen. Lukt dat niet... dan is het gewoon niet mogelijk. Maar probeer gewoon echt naar haar te luisteren en eerlijk te laten zien hoe jij alles ervaart en wat je er van vind. Maar dus geen sentimenteel (EN VAAK ONBEWUST)ik-zou-es-een-schuld-gevoel-bezorgen-gezwam
Oud 31-05-2003, 18:33
PardonMe
PardonMe is offline
nou als mn vriend toevallig aanwezig zou zijn op het moment van zo'n vlaag van woede, ik zou niet zo gaan bellen en dan zou ik er nog eerst goed over nadenken, zo'n beslissing neem je niet zomaar...
Ga je zelf nu niet op zitten fokken, en ga daar gewoon naar toe morgen.. Luister naar haar en kijk of je daar iets mee kunt doen..
Ga niet wanhopig zitten doen.

Ik wil best voor je duimen btw..
Oud 31-05-2003, 18:34
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Niemand hier weet hoe jouw vriendin is, dus je hebt er denk ik weinig aan als we zeggen wat wij kunnen zeggen als we boos zijn.
Je moet morgen gewoon met haar praten, en als ze echt niet verder wil zal je je daar bij neer moeten leggen.
Trouwens is dat ík niet zonder haar'niet waar. Als het uit is ga je toch verder met je leven? Tuurlijk je zal het er wel even moeilijk mee hebben maar daar kom je wel bovenop.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 18:36
Vini-Vidi-Vici
ik wil dr egt nog niet aan denken dat ik zonder haar moet!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 18:39
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 31-05-2003 @ 19:36:
ik wil dr egt nog niet aan denken dat ik zonder haar moet!
sorry hoor.. maar please hou op met dat gezemel van ik kan niet zonder haar.
Ga eerst eens luisteren naar wat ze te zeggen heeft en als mijn vriend zo bezig was als jij nu hier dan zou ik het ook ontzettend benauwd krijgen.. *frust*
Oud 31-05-2003, 18:47
Loezzel
Loezzel is offline
Ik kan me voorstellen dat je nu heel bang bent, vooral omdat jullie al zo lang een relatie hebben.
Maar ze maakt het denk ik niet voor niets uit, tenminste, dat zou ik niet doen, ook niet in een vlaag van woede.
Daarnaast ben je pas 17. Je hebt nog een heel leven voor je!

Wacht morgen rustig af. Ga naar haar toe. Luister naar haar (ik kan het me goed voorstellen dat ze zich benauwd voelt, zoals ik uit jouw reacties lees) en probeer samen tot een oplossing te komen. Is die oplossing er niet en wil ze echt neit met je verder, dan kun je er verder weinig aan doen. Een relatie moet van 2 kanten komen en als de een niet meer wil, heeft de ander niet veel meer te willen...

Succes ermee...
Oud 31-05-2003, 18:53
Vini-Vidi-Vici
ja maar ze zegt wel es vaker als we ruzie hebben dat ze t niet weet en dat ze enzo...maar dan drnaa zegt ze dat dat is om me te laten schrikken zodat ik niet meer zo stom doe, snap je?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 19:00
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 31-05-2003 @ 19:53:
ja maar ze zegt wel es vaker als we ruzie hebben dat ze t niet weet en dat ze enzo...maar dan drnaa zegt ze dat dat is om me te laten schrikken zodat ik niet meer zo stom doe, snap je?
Dan is zij ook stom bezig, want dat is echt triest. Zo je vriend af laten schrikken! Hallo zeg!

Maar als je dat van dr weet, waar ben je dan zo bang voor? Dan zal het nu toch ook goed komen?
Of is ze nu kwader dan ooit tevoren geweest?
Oud 31-05-2003, 19:02
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 31-05-2003 @ 19:32:
Tip.. ga haar niet de hele tijd vertellen dat je niet zonder haar kan. Luister naar wat haar dwars zit en kijk wat JIJ er aan gaan doen. Ze heeft waarschijnlijk geen behoefte aan jouwngedoe met IK KAN NIET ZONDER JE! JE MAG ME NIET VERLATEN. Ze bezorg je haar een schuldgevoel. Luister naar haar, wees eerlijk wat jij er van vind, hoe jij het ervaart en probeer tot een compromie te komen. Lukt dat niet... dan is het gewoon niet mogelijk. Maar probeer gewoon echt naar haar te luisteren en eerlijk te laten zien hoe jij alles ervaart en wat je er van vind. Maar dus geen sentimenteel (EN VAAK ONBEWUST)ik-zou-es-een-schuld-gevoel-bezorgen-gezwam
Hier sluit ik me bij aan

Suc6 iig, komt wel goed. En dat betekend nie dat t met jullie zoiezo goed komt, maar dat het wel goe koom. Je kun wel zonder haar leven. Don't worry. Eh.. ik wee nie goed hoe ik hier op oet reageren enzow, maar ik sluit me iig bij aan wat Load_harmony zei.
Liefs, Sara.
Oud 31-05-2003, 19:06
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Loezzel schreef op 31-05-2003 @ 20:00:
Dan is zij ook stom bezig, want dat is echt triest. Zo je vriend af laten schrikken! Hallo zeg!

Maar als je dat van dr weet, waar ben je dan zo bang voor? Dan zal het nu toch ook goed komen?
Of is ze nu kwader dan ooit tevoren geweest?
neej maar nu spreek ik dr niet tot morgen... en normaal zegt ze dus..van ja ik denk dat het beter is dat het uit is enzo..en dan drnaa ( vrijwel 10 minuten dr na) dat t niet zo is, en dat ze me ff wou laten schrikken!
Maar ze zegt het nu egt heel menden op een of andere manier, en ik spreek dr aps morgen vroeg, en ik hoop egt dat t n vlaag was dat het indr opkwam, maar ze heeft niet gesmst dat t niet zo is ofzo..maja kweet t niet....khoop dat ze me heeeel erg wil laten schrikken
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 19:11
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Niet lullig bedoeld, maar je komt wel erg bezitterig over. En als je vriendin erg serieus klinkt en je kent haar wel aardig, zo ik me er op voorbereiden dat ze het meent.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 12:40
WispereR
WispereR is offline
Ik zou het nog al lomp vinden om steeds te drijgen met het uitmaken van je relatie om iets te bereiken,.. Dat is een soort geestelijke chantage, dat vind ik niet kunnen!
Tsja ik weet het niet, dit lijkt me redelijk serieus, maar ze geeft aan dat ze je nog een kans geeft dus probeer die niet te verpesten. Luister morgen eerst naar haar verhaal, val haar niet in de rede en blijf rustig. Zeg daarna wat jij ervan vindt, geef haar niet in alles gelijk, geef gewoon je mening. Dus ga niet 100x sorry dit en sorry dat zeggen om het maar goed te praten. En idd niet zeggen dat je écht niet zonder haar kun enze, daardoor krijgt ze alleen maar meer het gevoel dat je haar opeist!
Sterkte, hopelijk komt het allemaal weer goed!!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 21:26
Vini-Vidi-Vici
daanke, ja we laten elkaar nu n weekje met rust...tis wel uit..maar we gaan wel maandag (volgende week) wat drinken, en we smse wel...ze shcrijft me n brief....dus ik heb nog hoop...ze zegt dat t voor altijd over is..maar dat is nog al es geweest en toen kwam t ook goed, kblijf voorzichtig hopen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten