Advertentie | |
|
![]() |
|
heb beaucoup fish en dat vind ik een erg ok cd'tje
ow, en mijnheer de topcistarter: misschien is het handig om te zeggen dat ze vroeger met zijn 3en waren. nu gaat iedereen ervanuit dat t een duo is..... whatever!
||
Citaat:
![]() en als je toch zo fan ben, ga eens de live dvd 'Everthing, everthing' kopen ![]() Underworld op zn grootst ![]() ![]()
|
ja die dvd heb ik, EN de cd natuurlijk ook
![]() vroeger waren ze met hun 3en, toen zat Darren Emerson er nog bij. A Hundred Days Off is het eerste album van Underworld zonder Darren. Darren gaat nu door als DJ, hij heeft ook een eigen label dat ''Underwater'' heet (verder niks met ''Under''world te maken, want hij had die naam al in 94 verzonnen heb ik gehoord) en heeft ook al een aantal cd's uitgebracht geloof ik. zo goed? ![]()
||
Citaat:
![]() // maar ik mis darren wel, met hem was de muziek toch net iets anders ![]() King of snake's ![]()
|
Ik heb:
- dubnobasswithmyheadman - Second Toughest in the Infants - Beaucoup Fish - Everything Everything - A Hundred Days Off - Pearl's Girl EP (9 tracks) - Born Slippy EP (7 tracks) - Jumbo Remixes 1 (3 tracks) - Jumbo Remixes 2 (3 tracks) - Bruce Lee Remixes (4 tracks) - Dinosaur Adventure 3D Remixes (2 tracks) Desondanks zie ik mezelf meer als een liefhebber dan als een fan. Daar krijg ik altijd zo'n "gillendtienermeisjesgevoel" bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() die is zeker goed, kmoet alleen nog een site (net als BOL) vinden waar ze hem hebben. Ik had em bij BOL besteld, maar hij was niet meer ''in stock'' dus kreeg ik de nieuwe cd van Rod Steward! woohoo! ![]() ![]() ![]() en idd Bambix, met Darren Emerson klonken ze toch iets ''gedurfder'', wat bijdehander. nu iets meer verlegen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
underworld HMH Twanos | 10 | 21-06-2007 13:43 | |
Muziek |
Underworld Soundtrack Ce-El-Wan | 19 | 07-09-2003 10:42 | |
Films, TV & Radio |
Underworld Dinalfos | 13 | 29-08-2003 21:20 | |
Muziek |