Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Hoevaak hebben jullie ruzie?
- Elke maand een of twee keer echt ruzie, daar tussen vier keer een klein beetje gekibbel. 2. Hoe praten jullie het uit? - Meestal laten we ons eerst afkoelen, ik ga op de slaapkamer wat doen en hij in de woonkamer. Dan kunnen we daarna rustig gaan zitten en praten, anders zijn we allebei nog te betrokken. Dat gaat altijd wel goed dan. Vaak accepteren hoe een ander heeft gehandeld of hoe een ander zich voelt. 3. Hoelang duurt een ruzie meestal? - Als je het afkoelen mee telt, duurt het wel lang. Maar als het alleen gaat om de tijd dat we ruziën, dan... een uurtje ofzo? Vervolgens dus afkoelen en praten. 4. Wat voor gevolgen heeft een gemiddelde ruzie? - Dat we elkaar weer wat meer accepteren dan ervoor, zonder dat we dachten dat dat kon... We ontdekken steeds meer dat we niet hetzelfde denken over bepaalde onderwerpen, en tja, dat kan soms even botsen, maar als je je verschil in mening gewoon toegeeft is die ruzie nergens voor nodig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Mijn vriend en ik zijn bijna 6 maanden samen, en we hebben nog nooit ruzie gehad. Soms weleens kleine meningsverschillen, maar geen ruzie. 2. Hoe praten jullie het uit? we praten gewoon met elkaar 3. Hoelang duurt een ruzie meestal? niet van toepassing dus 4. Wat voor gevolgen heeft een gemiddelde ruzie? ik denk dat je door het praten elkaar beter gaat vertrouwen, dat je durft te zeggen hoe je je voelt en hoe je erover denkt ik ben wel blij dat ik nooit ruzie met mn vriend heb.. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Niet zo vaak.. in de ruim 6 maanden dat we wat hebben hebben we denk ik 3x "ruzie" gehad. 2. Hoe praten jullie het uit? Meestal ben ik wat tja down door iets.. en dat merkt hij.. of ik mail hem erover of shcirjf hem een briefje. 3. Hoelang duurt een ruzie meestal? Meestal 1 a 2 dagen zijn we boos op elkaar en daarna is het weer over... 4. Wat voor gevolgen heeft een gemiddelde ruzie? Niet veel gevolgen behalve dat we nu besloten hebben dat ik het gewoon moet zeggen als er iets dwars zit en hij moet wat minder boos reageren.. want meestal begint het ermee dat ik boos ben op hem omdat iets me niet aanstaat en het eindigt ermee dat hij boos op mij is..
|
Ik heb wel een vriend (bijna een jaar) maar we hebben eigenlijk nooit ruzie. Ik zal dus mijn ex- beste vriendin als voorbeeld nemen.
1. Hoevaak hebben jullie ruzie? 2 keer hevige ruzie gehad. 2. Hoe praten jullie het uit? uhm, de eerste keer wilde ze niet meer tegen me spreken, dus toen had ik op haar verjaardag maar een sms gestuurd om te feliciteren (tres onschuldig ![]() 3. Hoelang duurt een ruzie meestal? deze ruzie heeft wel een maand geduurd ![]() 4. Wat voor gevolgen heeft een gemiddelde ruzie? dat ze me negeert dus ![]()
|
Nog nooit gehad ![]() 2. Hoe praten jullie het uit? Is niet nodig...zie vorige vraag ![]() 3. Hoelang duurt een ruzie meestal? o seconden ![]() 4. Wat voor gevolgen heeft een gemiddelde ruzie? Nix... ![]() .........oftewel...het heeft gewoon geen zin om hierop te antwoorden omdak nog noooit met hem ruzie heb gehad
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, wij hebben ook meer een meningsverschil als er wat is dan ruzie.. of het is iets dat verkeerd is opgepakt door de ander. En we lijken best op elkaar dus dat kan wel ns botsen, maar niet echt heftige ruzie gehad ofzo.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. vaak
![]() 2. Uhm.. ik ben altijd degene die het zo snel mogelijk weer goed wil hebben. Ik denk weleens: als ik niet degene was die het initiatief nam om tijdens/na zo'n ruzie te bellen of wat dan ook, volgens mij zouden we dan niet meer bij elkaar zijn. En ik wil sowieso altijd overal over praten. Ik wil alles weten en ik zoek elke opmerking tot op de bodem uit zeg maar. Maar ik vind het beter om erover te praten en op die manier de waarheid van de ander te horen, dan dat je je zelf vanalles af gaat vragen. 3. Dat het slecht gaat kan heel lang duren, maar een ruzie zelf..hmm.. een dag.. een paar dagen.. 4. Meestal kan hij ontzettend bot en gemeen doen.. heel gevoelloos, hard en koud. En vaak dacht ik voor die ruzie dat het allemaal weer wat beter ging enzo.. en dan zegt hij tijdens een ruzie weer allemaal dingen waar ik ontzettend onzeker van word en waardoor er een gigantische afstand tussen ons komt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|