Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hoi! ik heb zoiets een paar maanden geleden ook meegemaakt!!! half december maakte mijn ex het uit, na bijna 2 jaar verkering te hebben gehad. in de eerste week van januari kreeg ik wat met een andere jongen, maar na 3 weken had ik al zoiets van: "hier klopt ergens iets niet". ik had ook het gevoel dat ik hem aan eht lijntje hield omdat ik probeerde over mijn ex heen te komen. ik had in die periode wel ruzie met mijn ex trouwens. toen ik het had uitgemaakt voelde ik dat ik een goede beslissing had genomen, en met die jongen kan ik nog steeds wel goed opschieten. als ik hem tegenkom tijdens het stappen hebben we het altijd hartstikke gezellig, maar kweet zeker dat ik het nooit meer aan ga maken met hem. met mijn ex is inmiddels alles bijgelegd, en we zijn inmiddels al weer 2 keer met elkaar geweest. intussen zijn we alweer goede vrienden, maar ik betwijfel of het ooit nog wat gaat worden. hij is bijna 2 jaar mijn vriend geweest, we hebben samen gelachen, gehuild en we hebben veel beleefd (3 weken met elkaar op de camping, alleen wellus/nietus ruzietjes
![]() liefs Buffy
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb het uitgemaakt met die 'nieuwe vriend'... was echt het beste volgens mij, ik had iid ook het gevoel dat het allemaal niet klopte.. ik hoop eigelijk wel ergens dat het ooit weer helemaal goed komt met m'n ex, want hij is een hele lieve leuke jongen, en we zijn heel lang bij elkaar geweest, all1 ging het gewoon niet meer enzo.. maar als we weer bij elkaar komen zal dat denk ik nog wel een tijdje duren... maar aan jou verhaal te zien kan het dus wel ![]() XXXXXX |
![]() |
|
![]() |
![]() Alleen bij mij heeft hij het uitgemaakt,+/- 2 weken geleden,omdat hij verliefd is op een ander waar hij nu ook iets mee heeft..Ik ben er nog steeds kapot van..k kan um maar niet vergeten,zeker niet als hij soms nog belt en dan zegt dat hij nog van me houdt en me ook vreselijk mist,maar dan hoor ik wel weer van andere dat ie er echt gek word dat ik sms en bel terwijl ie tegen mij zei dat ik um altijd mag bellen/smsen,k snap hem gewoon niet...hij zegt dat hij het ook heel moeilijk ermee heeft en dat ie niet weet wat ie moet doen maar toch roddelt ie over mij,steeds als ik hem weer een beetje vergeten ben belt ie opeens,terwijl ik hem niet meer mocht bellen,of dan ziek hem weer..het gaat zo nooit over en ik denk echt elke seconde aan hem ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als hij jou blijft bellen en zeggen dat ie nog van je houdt en je mist (terwijl die tegen anderen wat anders zegt) krijg je alleen maar meer hoop dat het goed komt... ga een keer met hem praten ofzo en vraag hem waar die mee bezig is en wat ie nou precies wil?? sterkte, XXXXX |
![]() |
|
![]() |
dark red large
hey k vin het een btje heel erg vaag en ook een btje dom!!! je hebt het uitgemaakt met die ene vriend waar je toen van hield en nu nog heel veel van houd!! en dat is anders om ook zo, hij houd ook nog van jou en mist jou heel erg!! nu heb je een andere vriend waar het veel minder leuk bij is en gwoon heel anders. Dan ga je het gwoon toch weer met die eerste jongen proberen!!! k zal het wel verkeerd snappen maarja... k denk er wel zo over!!! maar toch STERKTE!!! kuzz yvet |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me alleen Jason2 | 34 | 12-01-2011 22:09 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #80 x-spekkie-x | 495 | 17-02-2008 15:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden. meisje833 | 7 | 12-07-2004 21:22 | |
Psychologie |
een eigen wereld waar je vast in raakt. Verwijderd | 12 | 21-03-2003 16:46 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |