Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 16:12
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
ik heb et zelf uitgemaakt en ik ben dr nog steeds (bijna helemaal) zeker van dat het wel de goede keuze was..

maar ik mis hem heel erg, en de dingen die we altijd deden...gewoon het samen zijn zeg maar...
hij was m'n eerste echte vriendje zeg maar... en volgens mij ga ik hem echt nooit vergeten... we hebben bijna een jaar wat gehad en hij is gewoon zoooo lief en leuk, maar het ging gewoon niet meer..daarom is het nou uit..
hij is echt nog super speciaal voor me en dat zal hij echt altijd blijven..
hij houd ook nog steeds veel van mij enzo zegt ie en hij mist me ook...

ik heb nou een andere vriend..maar het is gewoon heel anders, ik weet niet precies hoe ik dat uit moet leggen..
ik denk dat ik gewoon te snel weer een nieuwe vriend heb ofzo..

wat vinden jullie hiervan?? wat denken jullie dat ik het beste kan doen? het uitmaken met m'n 'nieuwe' vriend? of weet ik veel wat!!

(ik weet eigelijk niet precies waarom ik dit heb geschreven, misschien moest ik het ook wel gewoon ff kwijt ofzo..)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2002, 16:23
Elvis
Elvis is offline
het lijkt me wel duidelijk dat je nog niet over hem heen bent, ik denk dat dit niet erg eerlijk is ten opzichte van je nieuwe vriendje. Als ik jou was zou ik niet aan een nieuwe relatie beginnen voor je aan de volgende begint maar dat is maar een van de vele meningen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 06:18
FB
FB is offline
niet aan een nieuwe relatie beginnen voor je aan de volgende begint...

Ik denk dat Elvis bedoelt: Niet aan een nieuwe relatie beginnen voor je de volgende - ook geestelijk - hebt afgesloten.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:40
lake bodom
lake bodom is offline
neuj, kzou t uitmaken met je nieuwe vriend..
en met je ex erover praten... misschien kan je t opnieuw met hem proberen, of wat dan ook
naja succes ermee dan maar
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 13:05
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
neuj, kzou t uitmaken met je nieuwe vriend..
en met je ex erover praten... misschien kan je t opnieuw met hem proberen, of wat dan ook
naja succes ermee dan maar
ja ik denk ook dat et het beste is om uit te maken en dat ga ik dus doen.. wel heel lullig voor em, maar das beter dan dat ik hem aant lijntje houd..

ik heb best wel goed gesprek met m'n ex gehad
ik heb hem ook verteld over mijn nieuwe vriend en dat ik niet zeker weet of ik wel al een nieuwe vriend wil, dat het misschien te snel na hem is..
en hij zei dat ik gewoon eerlijk tegen die nieuwe vriend moest zijn enzo..

ik heb mijn ex ook verteld dat ie nog steeds heel veel voor me betekent ook al heb ik het uitgemaakt, maar dat dit waarschijnlijk even het beste was...
misschien dat het ooit nog wel helemaal goed gaat komen tussen ons.. we willen in ieder geval goede vrienden blijven enz

((thnxz voor de reacties -=XXX=-))
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:31
Buffy
Buffy is offline
hoi! ik heb zoiets een paar maanden geleden ook meegemaakt!!! half december maakte mijn ex het uit, na bijna 2 jaar verkering te hebben gehad. in de eerste week van januari kreeg ik wat met een andere jongen, maar na 3 weken had ik al zoiets van: "hier klopt ergens iets niet". ik had ook het gevoel dat ik hem aan eht lijntje hield omdat ik probeerde over mijn ex heen te komen. ik had in die periode wel ruzie met mijn ex trouwens. toen ik het had uitgemaakt voelde ik dat ik een goede beslissing had genomen, en met die jongen kan ik nog steeds wel goed opschieten. als ik hem tegenkom tijdens het stappen hebben we het altijd hartstikke gezellig, maar kweet zeker dat ik het nooit meer aan ga maken met hem. met mijn ex is inmiddels alles bijgelegd, en we zijn inmiddels al weer 2 keer met elkaar geweest. intussen zijn we alweer goede vrienden, maar ik betwijfel of het ooit nog wat gaat worden. hij is bijna 2 jaar mijn vriend geweest, we hebben samen gelachen, gehuild en we hebben veel beleefd (3 weken met elkaar op de camping, alleen wellus/nietus ruzietjes ); hij is in die tijd echt super speciaal geworden voor mij; en ik hoop echt dat we nog lang vrienden zullen blijven.

liefs Buffy
Oud 15-04-2002, 14:20
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
Citaat:
Buffy schreef:
hoi! ik heb zoiets een paar maanden geleden ook meegemaakt!!! half december maakte mijn ex het uit, na bijna 2 jaar verkering te hebben gehad. in de eerste week van januari kreeg ik wat met een andere jongen, maar na 3 weken had ik al zoiets van: "hier klopt ergens iets niet". ik had ook het gevoel dat ik hem aan eht lijntje hield omdat ik probeerde over mijn ex heen te komen. ik had in die periode wel ruzie met mijn ex trouwens. toen ik het had uitgemaakt voelde ik dat ik een goede beslissing had genomen, en met die jongen kan ik nog steeds wel goed opschieten. als ik hem tegenkom tijdens het stappen hebben we het altijd hartstikke gezellig, maar kweet zeker dat ik het nooit meer aan ga maken met hem. met mijn ex is inmiddels alles bijgelegd, en we zijn inmiddels al weer 2 keer met elkaar geweest. intussen zijn we alweer goede vrienden, maar ik betwijfel of het ooit nog wat gaat worden. hij is bijna 2 jaar mijn vriend geweest, we hebben samen gelachen, gehuild en we hebben veel beleefd (3 weken met elkaar op de camping, alleen wellus/nietus ruzietjes ); hij is in die tijd echt super speciaal geworden voor mij; en ik hoop echt dat we nog lang vrienden zullen blijven.

liefs Buffy
gelukkig dat het nou weer goed gekomen is

ik heb het uitgemaakt met die 'nieuwe vriend'... was echt het beste volgens mij, ik had iid ook het gevoel dat het allemaal niet klopte..

ik hoop eigelijk wel ergens dat het ooit weer helemaal goed komt met m'n ex, want hij is een hele lieve leuke jongen, en we zijn heel lang bij elkaar geweest, all1 ging het gewoon niet meer enzo.. maar als we weer bij elkaar komen zal dat denk ik nog wel een tijdje duren...

maar aan jou verhaal te zien kan het dus wel

XXXXXX
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:23
wanhopig meisje
wanhopig meisje is offline
Ken t gevoel,
Alleen bij mij heeft hij het uitgemaakt,+/- 2 weken geleden,omdat hij verliefd is op een ander waar hij nu ook iets mee heeft..Ik ben er nog steeds kapot van..k kan um maar niet vergeten,zeker niet als hij soms nog belt en dan zegt dat hij nog van me houdt en me ook vreselijk mist,maar dan hoor ik wel weer van andere dat ie er echt gek word dat ik sms en bel terwijl ie tegen mij zei dat ik um altijd mag bellen/smsen,k snap hem gewoon niet...hij zegt dat hij het ook heel moeilijk ermee heeft en dat ie niet weet wat ie moet doen maar toch roddelt ie over mij,steeds als ik hem weer een beetje vergeten ben belt ie opeens,terwijl ik hem niet meer mocht bellen,of dan ziek hem weer..het gaat zo nooit over en ik denk echt elke seconde aan hem
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:38
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
Citaat:
wanhopig meisje schreef:
Ken t gevoel,
Alleen bij mij heeft hij het uitgemaakt,+/- 2 weken geleden,omdat hij verliefd is op een ander waar hij nu ook iets mee heeft..Ik ben er nog steeds kapot van..k kan um maar niet vergeten,zeker niet als hij soms nog belt en dan zegt dat hij nog van me houdt en me ook vreselijk mist,maar dan hoor ik wel weer van andere dat ie er echt gek word dat ik sms en bel terwijl ie tegen mij zei dat ik um altijd mag bellen/smsen,k snap hem gewoon niet...hij zegt dat hij het ook heel moeilijk ermee heeft en dat ie niet weet wat ie moet doen maar toch roddelt ie over mij,steeds als ik hem weer een beetje vergeten ben belt ie opeens,terwijl ik hem niet meer mocht bellen,of dan ziek hem weer..het gaat zo nooit over en ik denk echt elke seconde aan hem
dat vind ik echt heel lullig van je ex.. hij mag jou dus wel bellen wanneer het hem uitkomt en jij moet hem maar niet meer smsen / bellen??
als hij jou blijft bellen en zeggen dat ie nog van je houdt en je mist (terwijl die tegen anderen wat anders zegt) krijg je alleen maar meer hoop dat het goed komt...
ga een keer met hem praten ofzo en vraag hem waar die mee bezig is en wat ie nou precies wil??

sterkte,

XXXXX
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 11:54
vetje
vetje is offline
dark red large

hey
k vin het een btje heel erg vaag en ook een btje dom!!! je hebt het uitgemaakt met die ene vriend waar je toen van hield en nu nog heel veel van houd!! en dat is anders om ook zo, hij houd ook nog van jou en mist jou heel erg!! nu heb je een andere vriend waar het veel minder leuk bij is en gwoon heel anders. Dan ga je het gwoon toch weer met die eerste jongen proberen!!! k zal het wel verkeerd snappen maarja... k denk er wel zo over!!!

maar toch STERKTE!!!

kuzz yvet
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 15:19
R_Mgirl
R_Mgirl is offline
Het ligt eraan waarom je het met je ex had uitgemaakt.. als t iets ergs is en het nooit echt goed is gegaan, dan zou ik t niet doen (ik spreek uit ervaring, k was namelijk overgestapt van mijn (toen) vriend naar mijn ex (nu ex-ex) en geloof me, t was niet verstandig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten