Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2003, 22:46
Commondude
Commondude is offline
Ik heb even een probleem met mij en m'n vriendin.
De relatie tussen ons is echter een beetje vaag. Kijk ik vind haar echt heel erg leuk, maar soms heb ik het idee dat ze mij niet echt heel- heel leuk vindt.

Ik zal even vertellen wat er gebeurd is:
Ik en m'n vriendin hadden een superdag gehad bij sixflags.
Alleen helemaal op het eind van de avond ben ik redelijk pissed-off naar huis gegaan. Omdat ze niet ff nog bij mij of haar tv wilde kijken. Had ze een smoes dat ze haar kamer nog moest opruimen en het er anders niet van kwam. Terwijl ze daarvoor wel in de stad nog wilde drinken en uitgaan.
Toen zei ik: naja ga je kamer dan maar opruimen, en ging ik pissed-off naar huis.
Toen we bij de fietsen waren lachte ze nog wel even heel lief naar me en wilde me een kusje geven. Dat deed ik ook, maar ik deed wel nors en fietste direct weg.

Zo zijn er wel meer dingen gebeurd de afgelopen maanden.

Nu ben ik bang dat ze te erg twijfelt omdat ze denkt dat ze me waarschijnlijk alleen maar kwetst omdat ze niet 100% verliefd is. En ik ben bang dat ze het uit gaat maken.

Moet ik haar nou bellen van die ene avond, want ik denk niet dat zij gaat bellen (ik hoop het wel). Ik zit er echt mee, want ik vind haar heel erg lief. Het leukste meisje dat ik ken. En wat moet ik zeggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2003, 23:08
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Ik denk dat je het beste gewoon een keertje met haar moet praten hierover. Zeggen dat jij je onzeker voelt over haar gevoelens voor jou. Zo kan je tenminste uiten wat je op het hart ligt en dat lucht op. Ik neem aan dat ze eerlijk zal zijn tegen je.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 23:42
Verwijderd
Als jij nou niet zo chagrijnig doet... Tjonge, als zij niet wil, prima, dan hoef je niet pissig te worden :\
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 03:40
Commondude
Commondude is offline
Ze heeft helemaal niet gezegd dat ze niet wil. Ze gebruikte een smoes die nergens op sloeg, omdat ze wel uitwilde in de stad.

Is echt een kutsmoes na zo'n leuke dag. Ze dan gewoon: "Ik heb daar nu ff geen zin in, andere keer". Dat is veel beter.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 08:53
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik snap jou wel. Na zo'n leuke dag wil je gewoon nog ff nagenieten.

Ik zelf zou niet eens de behoefte hebben om nog op te ruimen daar ben je veel te moe voor na zo'n dag.

Ik weet niet hoelang het geleden is en of je haar sindsdien gesproken heb. Maar laat het iig niet t elang wachten dat bellen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 11:07
miro
miro is offline
Sorry maar ik vind dat je een btje overdrijft. Je zegt "omdat ze me alleen maar kwetst" . Als je de hele dag een superdag hebt gehad en jammergenoeg kan/wil zij daarna even niks doen dan is het jouw schuld als het een domper wordt, jij wordt immers kwaad. Zij geeft jouw nog lief een kus en jij fiets nors weg, wie is er dan de schuldige?

Ik begrijp heus wel dat het niet leuk is omdat je er een leuk einde van de dag van wilde maken maar je moet ook wat meer begrip voor je vriendin hebben en niet gelijk boos en chagrijnig worden.

Ik denk dat de schuld bij jullie beide ligt, zij is misschien niet eerlijk (vraag haar dat dan meteen ipv kwaad te worden zonder dat ze weet waarom) en jij wordt te snel chagrijnig.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:14
zonnebloemke
zonnebloemke is offline
blegh! je lijkt mijn ex wel! Maar goed..iedereen denkt anders over relaties! En is toch normaal dat zij ook dingen mag doen die ze zelf wil, ook al geloof je die niet. Is ook wel vaag dan kamer opruimen. Maar misschien verzint ze dit omdat jij toch altijd chagrijnig wordt als ze eens iets niet met je wil doen ofzo?? Maar pure gok, maar lijkt mij wel aannemelijk als ik het zo lees. Iig, probeer gewoon aardig te blijven. Bedoel, dat helpt echt het beste hoor! (ben zelf beetje type als je vriendin, dus ja..werkt toch echt!) :-) En erover praten moet zekerz! Anders snap je toch niets van elkaar, en wordt probleem nog groter! Succes dr mee!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 14:37
Loezzel
Loezzel is offline
Ik snap je wel hoor. Ik kan me voorstellen dat het echt niet leuk is als je vriendin na zo'n leuke dag zo'n kutsmoes bedenkt. Ik zou dan ook zo iets hebben van: uuh... jah, je kunt ook gewoon zeggen dat je niet wilt.
Ik zou alleen niet zo boos zijn geworden. Ik bedoel, je had toen toch meteen kunnen vragen waarom ze eerst wel uitwilde in de stad, maar daarna niet samen met jou wilde zijn... Dan was je denk ik nu niet zo onzeker geweest.
Heb je haar sindsdien nog gezien, of was dat de laatste keer? Als het de laatste keer was en het is nog niet zo lang geleden, zou je er iets over kunnen zeggen tegen haar. Niet boos, maar in de trant van: ik vond het erg jammer en word onzeker als je zo doet...
Als je haar erna al weer gezien hebt, heeft het niet veel zin om er over te beginnen. Dan had je dat meteen moeten doen.
Oud 31-05-2003, 18:44
Punkygirl
Punkygirl is offline
Hmmik snap opzich hoe je je voelt.. dat heb ik ook wel eens.. dat je door van zulek dingen die hij/zij doet of zegt ineens best pissed off kan zijn..
Ik had laatst dat ik hem vet zat uit te dagen en te plagen en toen ging douchen.. helemaal flirten van te voren in de hoop dat ie mee ging of even naar de douche kwam.. nee hoor meneer bleef zitten en ging een fancy zitten lezen... mensen dat vond ik best wel kut.. maar ja.. zulke dingen gebeuren nou eenmaal en misschien bedoelde ze het wel helemaal niet zo.. vatte je het verkeerd op..
Ik zou het gaan vragen.. vertel oif schrijf hara dat je denkt dat ze je niet helemaal heel/ heel leuk vindt..
Oud 01-06-2003, 09:46
Phileine
Phileine is offline
Zoals Morgan ook zei; het is niet verstandig om meteen pissed off te doen. Daarmee dwing je haar ook in een positie van de minder verliefde partij.
Oud 01-06-2003, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Commondude schreef op 31-05-2003 @ 04:40:
Ze heeft helemaal niet gezegd dat ze niet wil. Ze gebruikte een smoes die nergens op sloeg, omdat ze wel uitwilde in de stad.

Is echt een kutsmoes na zo'n leuke dag. Ze dan gewoon: "Ik heb daar nu ff geen zin in, andere keer". Dat is veel beter.
Nou, dan wilde ze dus niet met je mee.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:10
hajo
hajo is offline
COMMUNICEREN (misschien dat het verkeerd geschreven is, maar hier draait een relatie dus om)
Oud 01-06-2003, 15:15
G.T.C.
G.T.C. is offline
BEn jij egt 23???

Anyway....gewoon met haar erover praten. Als zij van jou probleem af weet kan zij daar weer rekening mee houden, en dan is het tenminste ook niet zo dat ALS het door deze dingetjes uit zou gaan, dat jullie elkaar allemaal dingen gaan zitten verwijten die niet aan de orde zijn.

Als je begrijpt wat ik bedoel Gewoon is een keer het er over hebben dus
Reageren

Regels voor berichten