Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2003, 15:11
Verwijderd
Ik heb gezocht, maar heb in de afgelopen 2 maanden ff geen topic hierover kunnen vinden(wist niet welk woord ik moest nemen voor zoekfunctie, dus deed ik het ff handmatig).

Afijn, dankzij een leuke registerfout moest ik XP weer opnieuw instaleren, samen met alle programmaŽs. Nu heb ik alles geïnstaleerd en alles werkt goed. Behalve het opstarten. Elke keer als ik de computer opstart is het eerste wat ik zie(na kort de windowsachtergrond gezien te hebben) de directory van de files van mijn videokaart.
Ik kan dat dan gewoon wegklikken, maar logischer en ŽnatuurlijkerŽis dat de computer normaal opstart zonder dat ik die directory steeds zie.
Heeft iemand een oplossing?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2003, 22:59
iamcj
iamcj is offline
Zoek is in het register of met zoeken in bestanden of mappen met de tekst (pad van je map).

Met een file, back up maken, regel verwijderen waar het pad in staat en opnieuw opstarten.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 07:35
Verwijderd
Hehe Bekend probleem

Je videokaart heeft ws een Desktop Manager oid geladen nog voordat je XP opnieuw installeerde. Nu is dat programma misschien foetsie, maar staat de key om het te starten nog steeds in de registry. De verkenner is dan zo aardig om de map te openen waarin deze stond

Kijk voor de grap eens in HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVerion\Run of daar de map in staat.

Kill, destroy, remove, evaporate
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 12:39
Verwijderd
Ik had idd eerst zoŽn desktop manager, maar die vond ik irritant staan dus heb ik hem weggehaald.
Ik heb ff gezocht en zag idd die directory erbij staan. Dus die knikker ik meteen weg.

Thx a lot!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten