Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kewl ![]() ga jij ook??? |
![]() |
|
![]() |
ja ik ga voor de 4e keer dit jaar maar kvind wel het programma deze keer het minst, helaas..
ik ga eigenlijk voor counting crows, placebo, ozark henry, dandy warhols, queens of the stone age, saybia en massive attack ja en ik ga 3 dagen maar niet op de camping
|
![]() |
Ik ga alle dagen....Van zaterdagmorgen tot dinsdag....Kheb echt superzin erin!! Ik ga speciaal voor Placebo en Ozark Henry vind ik ook helemaal geweldig. Verder zal ik Linkin Park en Queens of the Stone Age ook gaan bekijken.....Kannie wagtuh!!
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
een van de beste live bands van nederland...
||
Citaat:
haha moet je dit lezen 3VOOR12 en 3FM hebben de handen ineen geslagen om de Pinkpopbezoeker een speciaal 24 uurs radiostation Pinkpop On Air op te zetten. Ontbijten voor je tentje terwijl het concert van de dag ervoor uit je radio schalt. Met Pinkpop On Air kan het, als je tenminste een radiootje bij je hebt. Naast 29 uur live radio op de landelijke frequentie, komen 3FM en 3VOOR12 op Pinkpop met een speciaal lokaal radiostation dat 24 uur per dag uitzendt. Pinkpop on Air is exclusief bedoeld voor de festivalbezoeker en zal alleen in de omgeving van het Pinkpopterrein op een lokale frequentie in Landgraaf te horen zijn. Wat kun je verwachten op het station? Overdag kun je via de evenementenzender luisteren naar de 3VOOR12 uitzending, met de live concerten van het festival en interviews met artiesten die net van het podium rollen. In de nacht en de ochtend zetten we een heel grote band aan met daarop alle concerten die eerder die dag zijn opgenomen. Dus mocht je iets gemist hebben, gewoon niet slapen en naar die radio blijven luisteren! bron
||
Citaat:
![]() ![]() maare ik ga voor: *Liftid (bandje van n vriend van me, hebben Nu Of Nooit gewonnen en mogen daarom PinkPop openen) *Deftones *Placebo *Royksopp (mijn hoogte punt van Lowlands 2002, wil ik zeker nog eens zien) *Manu Chao *Massive Atack *Queens Of The Stone Age *Saybia
|
ik wil Heel Graag, want ik vind de line up dus echt fantastisch, maar mijn geliefde vrienden (die het nodig vinden om cultuur barbaren te zijn) vinden de line up NIET GOED GENOEG
dus of er gebeurd een wonder of ik ga niet en tzelfde geldt voor werchter ![]() >dompelt zichzelf onder in zelfmedelijden< |
![]() |
|
Hangt er van af of ik m'n vrijkaartjes nog krijg of niet.
Zoniet kan ik er niet enorm mee zitten eigenlijk. 'T programma is nou niet zodanig dat ik zoiets heb van; 'dat mooeoeoeooeet ik zien.' Zo wel, dan prima, sfeer was vorig jaar super dus dan gaan ik voor de sfeer, mensen ![]()
|
|