![]() |
|
ik was aan t surfen op internet naar wat informatie over het IQ.
Toen kwam ik een test tegen.. http://www.alkmaarnet.nl/iq Test is gemaakt door Mensa; vereniging voor hoogbegaafde mensen(als ik t me goed herinner), niveau vind ik niet al te hoog.. binnen 20 minuten doen en eerlijk je score noemen.. Ik heb m dus ook gedaan en er kwam een score: IQ144 (tussen intelligent en briljant, klop op de borst), uit ![]() ![]() ![]() succes gemiddeld IQ is 100: gemiddelde van de mensen die de test gedaan hebben was 116 ps: wedden dat vrouwen slechter scoren dan mannen |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Uw score is 150
De gemiddelde score tot nu toe van alle mensen die deze test invulden: 127. Ik ben met acht fout een genie. Lijkt het. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jullie vergeten allemaal dat hoogbegaafdbeud op verschillende niveau's te meten is.. bij een echte test moet je bijvoorbeeld in een bepaalde dingen binnen een bepaalde tijd doen en hier word dat niet gecontroleerd.. kan je dus langer over alles nadenken |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een onzintest. Dit is dus echt geen officiële IQ-meting, daarmee kun je nooit boven de 150 zitten. Volgens de officiële standaarden is 100 het gemiddelde, ben je vanaf 120 erg intelligent en boven de 135 ben je hoogbegaafd. Dus mensen die hier 150+ scoren, niet om jullie te ontmoedigen maar dat zegt dus helemaal niets.
En nee, ik heb die test niet gemaakt. Ik heb geen zin om m'n tijd te verspillen aan zoiets nutteloos. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik deel je kritiek overigens. Mocht iemand zijn of haar echte IQ willen weten, kun je bij Mensa voor een paar Euro onder professionele begeleiding een test afleggen (als je boven de 130 scoorde op deze test).
|
![]() |
ps: wedden dat vrouwen slechter scoren dan mannen [/B][/QUOTE]
![]() Waar slaat dit nu weer op????? Ik heb een score van 126, een HBO opleiding zal wel lukken, nou dat klopt, maar idd. deze test is denk onbetrouwbaar, want er staan niet veel vragen en 20min is wel een beetje erg kort om iemand te testen. |
![]() |
|
138, met afleiding en niet binnen de 20 minuten omdat ik dus andere dingen aan het doen was..
Wel raar dat je geen leeftijd hoeft in te vullen, ik bedoel als een kind van 6 dezelfde antwoorden geeft als mij, dan vind ik dat kind intelligenter dan ik hoor ![]() Maar zo werkt het zeker niet?!
|
![]() |
Het is toch wel al bekend dat vrouwen intelligenter zijn dan mannen?
Ik scoorde bij een deskundige ook erg hoog en zit bij de hoogbegaafden...Intelligentie is niets, het gaat er om wat je er mee doet. Je kan het gebruiken op school..naar het gymnasium ofzo gaan, maar je kan ook in een fabriek werken op je 16de en niets met je intelligentie doen... Ik zeg het nog maar...Vrouwen zijn slimmer dan mannen... Mannen vaak sterker, he? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoger niveau aan hand van IQ test xhavefunx | 14 | 09-02-2013 14:17 | |