Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2002, 10:15
soccer144
soccer144 is offline
Wat vinden jullie ervan, ik vind eigenlijk dat het alleen voor landskampioenen word en dat je dan het Knock out systeem in de 2e ronde meteen krijgt en duz niet van de saaie pouls! Wat vinden jullie?!!!!!
Oud 28-04-2002, 10:33
Verwijderd
Het is een goed plan, alleen het commercieel belang is veel te groot. Dus het zal wel niet gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 11:47
DannyH
DannyH is offline
Citaat:
soccer144 schreef:
Wat vinden jullie ervan, ik vind eigenlijk dat het alleen voor landskampioenen word en dat je dan het Knock out systeem in de 2e ronde meteen krijgt en duz niet van de saaie pouls! Wat vinden jullie?!!!!!
idd ik ben hier al jaren voorstander van
de cl is nu niet meer spannend want je weet gewoon dat een topclub hem gaat winnen

de cl wordt oor landskampioenen
en de uefa cup wordt voor de bekerwinaar en de nummer 2+3 van elk land
hoe hoog of laag het land ook staat op de uefa-ranglijst
ik vind gewwon dat die voordeelregles omdat een land hoger staat weg moeten zo kunnen andere landen nooit een echte dreiging worden
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 13:30
mr Noise
mr Noise is offline
Als de UEFA ranglijst wordt afgeschaft, zoale DannyH zei, maakt een Nederlande club over een aantal jaar vook weer kans op CL overwinning, want iedereen krijgt dan evenveelm geld, dus evenveel kans
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 13:35
Verwijderd
Citaat:
mr Noise schreef:
Als de UEFA ranglijst wordt afgeschaft, zoale DannyH zei, maakt een Nederlande club over een aantal jaar vook weer kans op CL overwinning, want iedereen krijgt dan evenveelm geld, dus evenveel kans
Die beredenering volg ik niet. Hoezo evenveel geld, de nederlandse teams zijn gewoon bagger in vergelijking met de engelse, duitse, frnase, spaanse en italiaanse. Bovendien als we alleen landskampioenen erheen sturen zullen er minder wedstrjden zijn dus het inkomen van de CL gaat zakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten