Je moet eerst bij de veiling in Treno(toch?) de mirror of Uno, de Rat Tail en nog iets kopen(iets van griffioen geloof ik).
De mirror kun je aan een rijke vent geven, ik geloof 1 scherm onder die vrouw aan wie je de stellagios moet geven. Is een vent met een rode jas, naast het kaarttournooigebouw. Op diezelfde plek heb je ook een vent met een rode jas(naar ik dacht) en een zwarte puntmuts. Aan hem kun je dat griffioen doen. En de rat tail weet ik ff niet meer. Is wel in dezelfde stad.Ergens links naar ik dacht.
In elk geval, ik kan ze verwarren, maar het zijn in elk geval die items(zijn unique items) en die personen.
Zorg wel dat je hun 1e bod afslaat, dan kun je namelijk meer geld krijgen. Na het 2e gaan ze weer weg(moet je ff scherm uit en in gaan).
Dan moet je op de veiling weer alle3 de dingen kopen(vraag me niet hoe dat eigelijk mogelijk is). Dan kun je ook iets van een Finger ofzo kopen.
Die moet je geven aan een oude man in die bibliotheek ergens op een eiland in het zuidwesten.
Sorry als het zo onduidelijk is, maar ik zou niet weten hoe ik het beter kan formuleren.
|