Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 19:14
Azathoth
Azathoth is offline
Weet ieman d aan wie je de key-items moet geven voordat je de Excalibur krijg?
Het staat op het net, maar dat klopt niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2003, 20:24
Verwijderd
Je moet eerst bij de veiling in Treno(toch?) de mirror of Uno, de Rat Tail en nog iets kopen(iets van griffioen geloof ik).

De mirror kun je aan een rijke vent geven, ik geloof 1 scherm onder die vrouw aan wie je de stellagios moet geven. Is een vent met een rode jas, naast het kaarttournooigebouw. Op diezelfde plek heb je ook een vent met een rode jas(naar ik dacht) en een zwarte puntmuts. Aan hem kun je dat griffioen doen. En de rat tail weet ik ff niet meer. Is wel in dezelfde stad.Ergens links naar ik dacht.

In elk geval, ik kan ze verwarren, maar het zijn in elk geval die items(zijn unique items) en die personen.

Zorg wel dat je hun 1e bod afslaat, dan kun je namelijk meer geld krijgen. Na het 2e gaan ze weer weg(moet je ff scherm uit en in gaan).

Dan moet je op de veiling weer alle3 de dingen kopen(vraag me niet hoe dat eigelijk mogelijk is). Dan kun je ook iets van een Finger ofzo kopen.

Die moet je geven aan een oude man in die bibliotheek ergens op een eiland in het zuidwesten.

Sorry als het zo onduidelijk is, maar ik zou niet weten hoe ik het beter kan formuleren.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 21:46
D@mien
D@mien is offline
Je moet dus de bovengenoemde key items kopen en verkopen, en daarna weer kopen...als je ze allemaal hebt, dan kan je bij de auction de Magical Fingertip kopen....
Met de magical fingertip moet je naar Daguerro en daar staat een oude man bij die bieb...praat ff met hem, en hij vraagt of je wil ruilen...de magical fingertip tegen de Excalibur
Oud 29-05-2003, 11:10
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 28-05-2003 @ 22:46:
Je moet dus de bovengenoemde key items kopen en verkopen, en daarna weer kopen...als je ze allemaal hebt, dan kan je bij de auction de Magical Fingertip kopen....
Met de magical fingertip moet je naar Daguerro en daar staat een oude man bij die bieb...praat ff met hem, en hij vraagt of je wil ruilen...de magical fingertip tegen de Excalibur
Fjieuw, ik dacht ff dat niemand een zak van mijn post zou snappen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 12:36
Azathoth
Azathoth is offline
heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 08:58
Verwijderd
Excalibur 2 @ ownage.
Beetje jammer wel dat je dan het spel door moet rennen
Met citaat reageren