Advertentie | |
|
![]() |
|
Organiseer een buurtbarbeque. Is niet gek, met dit weer nu. Veel mensen zullen hier vast aan mee willen doen, is toch gezellig?
Je kunt dan bij hun aanbellen met dit bericht EN op de bbq zal er grote kans zijn tot gesprek. Gewoon beetje lullen, ik durf ook nooit op iemand af te stappen maar op de bbq van onze straat praat ik altijd met iedereen! Ook leuke mensen dus! En daarnaast kun je toch gewoon beginnen met hoi zeggen, vind het wel heel gek dat jullie dit niet doen. Het is toch niet vreemd dat je elkaar groet als je bij elkaar in de straat woont? En vind hij dit wel, dan is hij stom. ![]()
||
Citaat:
![]() kun je bijv. organiseren als je 15 jaar er woont ofzo ![]() offeuh 13,5 jaar ![]()
||
Citaat:
Die indruk krijg ik, omdat wanneer ik gedag zeg het er terug uitkomt alsof ze dan maar wat moet terug zeggen. |
![]() |
|
Woont hij er eigenlijk al lang..?
Want als hij er nog niet zo lang woont zou je gewoon eens langs kunnen gaan en je voorstellen.. "hoi ik ben jullie nieuwe buurmeisje .... blablabla... kletskletsklets...'' Kun je vragen of ze bekend zijn in het dorp/stad, zo niet dat jij ze wel weg wijs wilt maken.. tadaa... maar goed, ze zullen er wel al een tijdje wonen denk ik.. Maar als je ze tegenkomt zeg gewoon eens een keertje ''hoi'' en als je bijvoorbeeld voorbij loopt ofzo maak eens een praatje, vraag hoe het met hem gaat.. Ik heb laatst eens bij een jongen hier in de straat aan staan bellen met de vraag of ze een ladder hadden thuis.. onze overbuurvrouw kon dr huis niet in omdat de sleutel aan de binnenkant nog in het slot zat en mijn vader via het raam naar binnen wilde klimmen.. mjah zoiets gebeurt ook weer niet elke dag.... ![]()
|
![]() |
|
|