Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2003, 19:31
CryingHeart
CryingHeart is offline
Hallow mensjes

Ik heb niet naast mij maar en huis verder 2 super leuke jongens wonen
Eentje heeft al een vriendin, de andere nog niet en dat is juist de gene die ik super leuk vind !
Alleen we hebben nog nooit met elkaar gesproken of "hoi" gezegd, ook de buren hebben nog nooit hem hen of zn ouders gesproken.
Ik heb dus echt geen idee hoe ik in contact met hem kan komen, want ik ben natuurlijk veeeels te laf om zomaar op hem af te stappen en hoi te zeggen en un gesprek te beginnen.
Jahjah jullie zullen wel denken wat un watje
Maar goed heeft er iemand hier ervaring mee ofso of iemand een paar tips voor mij...

Alvast bedankt
Oud 31-05-2003, 19:33
berteltje
berteltje is offline
Heel simpel.... Je gaat met een leeg kopje naar zijn huis... Sorry, de suiker is op en de andere buren zijn niet thuis. Mag ik misschien wat suiker van jou lenen?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 19:37
CryingHeart
CryingHeart is offline
hahaha jah dat had ik ookal bedacht, maarjah bedankt
Oud 31-05-2003, 19:40
berteltje
berteltje is offline
Doe het dan ook
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 19:41
Lilything
Lilything is offline
kun je niet n dropping of andere activiteit met de buurt organiseren
jij in t commité
en natuuuuuurlijk komen jullie dan perongeluk
samen in n groepje!

teambuildinggggggg
Oud 31-05-2003, 19:45
DEChengst
DEChengst is offline
Als je zelf te laf bent moet je een ander het vuile werk op laten knappen. Dus vriendin in schakelen
Oud 31-05-2003, 19:46
Gwinnie
Gwinnie is offline
vraag of hij je hond uit wil laten omdat jij de hele dag weg bent en je ouders ook. (moeten je ouders natuurlyk niet thuis zijn)
nou, dan heb je eerste woordjes er al uit..

(moet je natuurlijk wel een hond hebben)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 19:53
CryingHeart
CryingHeart is offline
Ik heb geen hond , had ook al bedacht van dat ik mn poes kwijt ben en ff wil vragen of hij maybe bij hun zit, haha, maar ik heb geen poes, niet da d aveel boeit eigenlijk, ik zeg gewoon dat ik hem nooit heb terug gevonden
maar goed dom idee, majah un activiteit organiseren wij hebben zoiets volgens mij niet

Wat Desecrator zegt kan ik wel doen, maar ik weet niet dat komt ook weer zo dom over heb ik het idee, dat je een vriendin het laat opsoppen
Oud 31-05-2003, 21:43
Kip187
Kip187 is offline
gewoon op hem afstappen en zeggen dat hij je wel leuk lijkt.
Dat je hem beter wil leren kennen als hij dat ook ziet zitten.

Is leuk als je dat gebeurt als jongen, en wat heb je te verliezen.
of wat heeft hij te verliezen als je zo'n vraag stelt.

(hehehe) mijn vriendin heeft het ook zo aangepakt, lekker assertief. heerlijk
Oud 31-05-2003, 21:44
Kip187
Kip187 is offline
wat moet ik dan zeggen... bla komt vanzelf.
Oud 31-05-2003, 21:49
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
CryingHeart schreef op 31-05-2003 @ 20:53:
Wat Desecrator zegt kan ik wel doen, maar ik weet niet dat komt ook weer zo dom over heb ik het idee, dat je een vriendin het laat opsoppen
Het kan wel verkeerd overkomen natuurlijk, maar als het goed gedaan wordt kan het wel lukken. Truc is dan om ervoor te zorgen dat die buurjongen gaat denken dat je een heel lief verlegen meisje bent en dan hopen dat hij dat weer leuk vindt.
Oud 31-05-2003, 21:58
snoops
snoops is offline
Verzin gewoon een goede smoes om met hem in contact te komen. Zeg dat je alle buren moet interviewen voor school, dan begin je een praatje en dan zie je wel weer...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 09:43
Verwijderd
Het is mooi weer. Ga naar buiten! Als je 'm tegenkomt zegt je gewoon een keertje hoi. C'est tout.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 09:46
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Niet moeilijk doen en gewoon op em afstappen. Begin er anders gewoon over dat je het raar vindt dat jullie elkaar nog nooit hebben gesproken terwijl jullie zo dicht bij elkaar wonen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 10:08
alpha
alpha is offline
Organiseer een buurtbarbeque. Is niet gek, met dit weer nu. Veel mensen zullen hier vast aan mee willen doen, is toch gezellig?
Je kunt dan bij hun aanbellen met dit bericht EN op de bbq zal er grote kans zijn tot gesprek. Gewoon beetje lullen, ik durf ook nooit op iemand af te stappen maar op de bbq van onze straat praat ik altijd met iedereen! Ook leuke mensen dus!
En daarnaast kun je toch gewoon beginnen met hoi zeggen, vind het wel heel gek dat jullie dit niet doen. Het is toch niet vreemd dat je elkaar groet als je bij elkaar in de straat woont? En vind hij dit wel, dan is hij stom.
Oud 01-06-2003, 16:23
Verwijderd
Precies voor zijn huis gigantisch op je bek gaan, moet hij je wel zien natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 16:27
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
alpha schreef op 01-06-2003 @ 11:08:
Organiseer een buurtbarbeque. Is niet gek, met dit weer nu. Veel mensen zullen hier vast aan mee willen doen, is toch gezellig?
Je kunt dan bij hun aanbellen met dit bericht EN op de bbq zal er grote kans zijn tot gesprek. Gewoon beetje lullen, ik durf ook nooit op iemand af te stappen maar op de bbq van onze straat praat ik altijd met iedereen! Ook leuke mensen dus!
En daarnaast kun je toch gewoon beginnen met hoi zeggen, vind het wel heel gek dat jullie dit niet doen. Het is toch niet vreemd dat je elkaar groet als je bij elkaar in de straat woont? En vind hij dit wel, dan is hij stom.
leuke activiteit

kun je bijv. organiseren als je 15 jaar er woont ofzo
offeuh 13,5 jaar
Oud 01-06-2003, 23:30
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
CryingHeart schreef op 31-05-2003 @ 20:31:
Hallow mensjes

Ik heb niet naast mij maar en huis verder 2 super leuke jongens wonen
Eentje heeft al een vriendin, de andere nog niet en dat is juist de gene die ik super leuk vind !
Alleen we hebben nog nooit met elkaar gesproken of "hoi" gezegd, ook de buren hebben nog nooit hem hen of zn ouders gesproken.
Ik heb dus echt geen idee hoe ik in contact met hem kan komen, want ik ben natuurlijk veeeels te laf om zomaar op hem af te stappen en hoi te zeggen en un gesprek te beginnen.
Jahjah jullie zullen wel denken wat un watje
Maar goed heeft er iemand hier ervaring mee ofso of iemand een paar tips voor mij...

Alvast bedankt
Mijn buurmeisje vind me een loser.
Die indruk krijg ik, omdat wanneer ik gedag zeg het er terug uitkomt alsof ze dan maar wat moet terug zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 12:19
PardonMe
PardonMe is offline
Woont hij er eigenlijk al lang..?
Want als hij er nog niet zo lang woont zou je gewoon eens langs kunnen gaan en je voorstellen.. "hoi ik ben jullie nieuwe buurmeisje .... blablabla... kletskletsklets...'' Kun je vragen of ze bekend zijn in het dorp/stad, zo niet dat jij ze wel weg wijs wilt maken.. tadaa...

maar goed, ze zullen er wel al een tijdje wonen denk ik..
Maar als je ze tegenkomt zeg gewoon eens een keertje ''hoi'' en als je bijvoorbeeld voorbij loopt ofzo maak eens een praatje, vraag hoe het met hem gaat..

Ik heb laatst eens bij een jongen hier in de straat aan staan bellen met de vraag of ze een ladder hadden thuis.. onze overbuurvrouw kon dr huis niet in omdat de sleutel aan de binnenkant nog in het slot zat en mijn vader via het raam naar binnen wilde klimmen.. mjah zoiets gebeurt ook weer niet elke dag....
Reageren

Regels voor berichten